thomyk Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 no wiem że to oddalanie się od oryginała ale i tak mi dalego do niego to co by mi szkodziło spróbować. Tylko ciekawi mnie czy ktoś przechodził już przez takie coś i gdzie to by było tam najlepiej wepchać :icon_twisted:myślałem jakoś o kole zamachowym ale sam juz nie wiem. Jak ktoś myślał coś nad ty już to może jakimś pomysłem zarzuci :) podrawiam Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Błażej Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 Ja widziałem raz w junaku dynastarter zamontowany na czopie wału korbowego. tam wymagało to przerobienia prawego dekla. W awoku chyba było by łatwiej, bo prądnica już siedzi na wale. Tera tylko znaleźć dynastarter i zapewnić odprężenie cylindra na czas rozruchu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 Ja widziałem raz w junaku dynastarter zamontowany na czopie wału korbowego. tam wymagało to przerobienia prawego dekla. W awoku chyba było by łatwiej, bo prądnica już siedzi na wale. Tera tylko znaleźć dynastarter i zapewnić odprężenie cylindra na czas rozruchu. OK, właśnie chciałem kiedyś o to zapytać bo ciekawiło mnie to od dawna.Troche OT ale po to jest 4um żeby pytać. W singlu np. Dr big widziałem do rozrusznika dołączony odprężnik (działający się podczas pracy rozrusznika nie ręczny).. Zastanawiam sie po kiego walca. Z drugiej strony dlaczego żaden 4garowy silnik z rozrusznikiem nie ma odprężnika? Znów w xl 600 np. nie zauważyłem żeby odprężnik pracował podczas pracy rozrusznika.. Czyli dobrze rozumuje że odpręznik jest tylko po to żeby rozrusznikowi było łatwiej kręcić, żeby pobierał mniej prądu? Jeśli damy większy silniejszy rozrusznik to juz nie trzeba tego bajeru? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 odpreżnik jest poto zeby nietrzeba było stosować wielkiego rozrusznika na bardzo masywnych przekładniach. we wszystkim sie da! Simsonie, Jawie, MZ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max264 Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 odpreżnik jest poto zeby nietrzeba było stosować wielkiego rozrusznika na bardzo masywnych przekładniach. we wszystkim sie da! Simsonie, Jawie, MZ w Mz.. a tak z Ciekawosci gdzie bys zamontowal w etce rozrusznik?? i jakie dal bys sprzegielko jednokierunkowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 Rozrusznik zamontował bym przed silnikiem koło kolanka wydechowego(kiepskie miejsce ale innego niema) na koszu sprzegłowym zamocował bym koło zebate, sprzegło do rozrusznika jednokierunkowe(zebatka zazebiała by sie tylko podczas działania rozrusznika, tak jest w skuterach). wykonanie nie było by trudne, trzebaby było tylko przerobic kape sprzegła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.