aszuki Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 Witam.Chcialbym zapytac o ten motocykl z 2006,07r, poniewaz przymierzam sie do zakupu, czy warto kupic takiej klasy sprzet, bo jezdzilem crossowką 2t i teraz niechcialbym takich kosztow eksploatacji i czy moglblibyscie cos powiedziec odnosnie tego motocykla co ile zmiana oleju, co ile reg luzow zaworowych i inne takie wiadomosci dotyczace eksploatacji, napewno juz nie bede jezdzil na torze, tylko glownie lesne dukty łąki, co sie robi i co ile, takie tematy, moze Pan Dominik sie wypowie na ten temat, bo miał juz kilka tych maszyn, za co bylbym wdzieczny.P.S. Wszystie wiadomosci o tym motocyklu mile widziane.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruszon Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 jezdzilem crossowką 2t i teraz niechcialbym takich kosztow eksploatacji :icon_rolleyes: Chłopie, koszty utrzymania crossówki a EXC525 są na takim samym poziomie a nawet większym!Jeżeli masz rzeczywiście 16 lat to ja bym sobie odpuścił tego potworka :crossy: Kup 450 i będziesz zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aszuki Opublikowano 19 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 ;) Chłopie, koszty utrzymania crossówki a EXC525 są na takim samym poziomie a nawet większym!Jeżeli masz rzeczywiście 16 lat to ja bym sobie odpuścił tego potworka :bigrazz: Kup 450 i będziesz zadowolony. Czy to wazne ile mam lat, Chcialbym poznac eksploatacje tego motocykla i nie piszcie mi o tym ze ile masz lat, bo to bez sensu. jakie przebiegi robia te motocykle, w normalnych warunkach u amatora? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lassar Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 jakie przebiegi robia te motocykle, w normalnych warunkach u amatora? Sprecyzuj.Co to są normalne warunki u amatora?Ja jestem amatorem.Przegląd robie co wyjazd.Wymiane oleju co 3.Wymiane opony tył co 4-5.Wyjazd to kilka godzin w terenie.Więc?Zdrówka życze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruszon Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 Sprecyzuj.Co to są normalne warunki u amatora?Ja jestem amatorem.Przegląd robie co wyjazd.Wymiane oleju co 3.Wymiane opony tył co 4-5.Wyjazd to kilka godzin w terenie.Więc?Zdrówka życze.Na to samo wychodzi :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 ja mam ktm sx 520 , ale to jest ten sam silnik co w exc 525 (pojemonosciowo nie ma roznicy) wiec tak wymaina oleju co 10 mh , regulacja zaworow co 15-20 mh , koszty eksploatacji sa znacznie wieksze niz np. exc 250 , pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żubr Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 ja mam ktm sx 520 , ale to jest ten sam silnik co w exc 525 (pojemonosciowo nie ma roznicy) wiec tak wymaina oleju co 10 mh , regulacja zaworow co 15-20 mh , koszty eksploatacji sa znacznie wieksze niz np. exc 250 , nie to nie jest ten sam silnik!!! jazda exc a sx to zupelnie inna bajka, zaczynajac od lagodniejszych krzywek rozrzadu, zestopniowaniu skrzyni, gaznikiem a konczac na zawieszeniu, masz racje ze nie roznia sie pojemnosciowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aszuki Opublikowano 19 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 Sprecyzuj.Co to są normalne warunki u amatora?Ja jestem amatorem.Przegląd robie co wyjazd.Wymiane oleju co 3.Wymiane opony tył co 4-5.Wyjazd to kilka godzin w terenie.Więc?Zdrówka życze. Normalne warunki to latanie po bezdrozach bloto,las,łąka-takie tematy i dystans dziennie, tak z 4-5hjak to wyglada z remontem co jaki czas mniej wiecej moze w kilometrach i co trza zmienic.I przegladem nie nazywam czyszczenia filtra,zmiany opony, czy klockow tylko grubsze jak tłok, lancuszek rozrzadu, dlatego pytam o ten motocykl.pozdro I dlaczego nie widzialem takiego motocykla z przebiegiem powyzej 5-6tyś , raz tylko u niemcow był co miał 13tyś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati kmx125 Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 witam wszystkich co do tematu to wydaje mi sie ze lepszy bedzie exc 300 to 2T jak by ktos nie wiedzial serwis o wiele tanszy robisz szlif wymieniasz tlok i masz spokoj na przynajmniej sezon :icon_twisted: elo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badyl Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 robisz szlif??? Raczej mierzysz nikasil, dobierasz tłok i jazda! Ew. nakładasz nowy nikasil, nowy tłok i wtedy jazda! :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aszuki Opublikowano 19 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 witam wszystkich co do tematu to wydaje mi sie ze lepszy bedzie exc 300 to 2T jak by ktos nie wiedzial serwis o wiele tanszy robisz szlif wymieniasz tlok i masz spokoj na przynajmniej sezon :icon_twisted: elo Rozmawialem z Gosciem kiedys na torze i pytalem go o ten sprzet - powiedzial ze od trzech lat zapie**ala i jak cos sie popsuje to dopiero bedzie go robil, a jak odjezdzal to dopiero zobaczylem co robi 300 w 2t...Ponoc 4t trwalsze, zdominowaly tory-pomijajac ekologie itd, ale chyba na ich zywotnosc trzeba jeszcze poczekac pare lat - takie jest moje zdanie. Jeszcze nie znamy opini experta w naszym srodowisku Pana Dominika Szymanskiego, takze czekamy az podzieli sie z nami swoją wiedzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati kmx125 Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 Rozmawialem z Gosciem kiedys na torze i pytalem go o ten sprzet - powiedzial ze od trzech lat zapie**ala i jak cos sie popsuje to dopiero bedzie go robil, a jak odjezdzal to dopiero zobaczylem co robi 300 w 2t...Ponoc 4t trwalsze, zdominowaly tory-pomijajac ekologie itd, ale chyba na ich zywotnosc trzeba jeszcze poczekac pare lat - takie jest moje zdanie.Jeszcze nie znamy opini experta w naszym srodowisku Pana Dominika Szymanskiego, takze czekamy az podzieli sie z nami swoją wiedzą.moze i masz racje ale ja wole kupic sobie wyczyna 125 2T np sx'a :( (tanszy w urzymaniu) niz yzf250 obydwa moto maja identyczna moc. Jak chcesz miec tanie w utrzymaniu enduro to moze ttr 600 :icon_twisted: super sprzet robisz szlif??? Raczej mierzysz nikasil, dobierasz tłok i jazda! Ew. nakładasz nowy nikasil, nowy tłok i wtedy jazda! :wink:o to wlasnie mi chodzilo :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aszuki Opublikowano 19 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 moze i masz racje ale ja wole kupic sobie wyczyna 125 2T np sx'a :lapad: (tanszy w urzymaniu) niz yzf250 obydwa moto maja identyczna moc. Jak chcesz miec tanie w utrzymaniu enduro to moze ttr 600 :flesje: super sprzeto to wlasnie mi chodzilo :lalag: Jest dobry sprzet KTM LC4 625 Super Competition - troche ciezszy od EXC ale za to trwalszy - da sie latac... a co do Twojej opinii ze wolisz sx - Ja odpowiem ze chce miec swiatlo, bo jak juz nie bede tak czesto odwiedzal toru to jest przydatne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati kmx125 Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 Jest dobry sprzet KTM LC4 625 Super Competition - troche ciezszy od EXC ale za to trwalszy - da sie latac... a co do Twojej opinii ze wolisz sx - Ja odpowiem ze chce miec swiatlo, bo jak juz nie bede tak czesto odwiedzal toru to jest przydatne.ja mialem enduro ale tylko kawasaki kmx 125r i swiatlo rzeczywiscie sie przydawalo. ale jak przejechalem sie kumpla crossem po torze to wole zaczac przygode z motocrossem i zrezygnowac z lampy P.S. ale gdzies slyszalem ze mozna zamatowac lampe z przodu do crossowek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doozer Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 Znajomy ma takiego sprzęta,tylko bodajże z 2003 roku,jeśli chodzi o awaryjność i koszty utrzymania to sądzę iż każde hard enduro(wr,crf itp) wymaga podobnego wkładu finansowego.Ojciec ma WR450 i widze sam co ile on musi coś wymieniać w swoim,a co ile ja w swoim.No ale wkońcu coś za coś,tutaj mamy 55 KM,a w TTR 45. Cytuj nowadeba.com.pl- tor motocross/ATV-zapraszamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.