Skocz do zawartości

KTM 525 EXC


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Chcialbym zapytac o ten motocykl z 2006,07r, poniewaz przymierzam sie do zakupu, czy warto kupic takiej klasy sprzet, bo jezdzilem crossowką 2t i teraz niechcialbym takich kosztow eksploatacji i czy moglblibyscie cos powiedziec odnosnie tego motocykla co ile zmiana oleju, co ile reg luzow zaworowych i inne takie wiadomosci dotyczace eksploatacji, napewno juz nie bede jezdzil na torze, tylko glownie lesne dukty łąki, co sie robi i co ile, takie tematy, moze Pan Dominik sie wypowie na ten temat, bo miał juz kilka tych maszyn, za co bylbym wdzieczny.

P.S. Wszystie wiadomosci o tym motocyklu mile widziane.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezdzilem crossowką 2t i teraz niechcialbym takich kosztow eksploatacji

:icon_rolleyes: Chłopie, koszty utrzymania crossówki a EXC525 są na takim samym poziomie a nawet większym!

Jeżeli masz rzeczywiście 16 lat to ja bym sobie odpuścił tego potworka :crossy: Kup 450 i będziesz zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

;) Chłopie, koszty utrzymania crossówki a EXC525 są na takim samym poziomie a nawet większym!

Jeżeli masz rzeczywiście 16 lat to ja bym sobie odpuścił tego potworka :bigrazz: Kup 450 i będziesz zadowolony.

 

 

Czy to wazne ile mam lat, Chcialbym poznac eksploatacje tego motocykla i nie piszcie mi o tym ze ile masz lat, bo to bez sensu.

 

jakie przebiegi robia te motocykle, w normalnych warunkach u amatora?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie przebiegi robia te motocykle, w normalnych warunkach u amatora?

 

Sprecyzuj.

Co to są normalne warunki u amatora?

Ja jestem amatorem.

Przegląd robie co wyjazd.

Wymiane oleju co 3.

Wymiane opony tył co 4-5.

Wyjazd to kilka godzin w terenie.

Więc?

Zdrówka życze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam ktm sx 520 , ale to jest ten sam silnik co w exc 525 (pojemonosciowo nie ma roznicy) wiec tak wymaina oleju co 10 mh , regulacja zaworow co 15-20 mh , koszty eksploatacji sa znacznie wieksze niz np. exc 250 ,

nie to nie jest ten sam silnik!!! jazda exc a sx to zupelnie inna bajka, zaczynajac od lagodniejszych krzywek rozrzadu, zestopniowaniu skrzyni, gaznikiem a konczac na zawieszeniu, masz racje ze nie roznia sie pojemnosciowo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprecyzuj.

Co to są normalne warunki u amatora?

Ja jestem amatorem.

Przegląd robie co wyjazd.

Wymiane oleju co 3.

Wymiane opony tył co 4-5.

Wyjazd to kilka godzin w terenie.

Więc?

Zdrówka życze.

 

Normalne warunki to latanie po bezdrozach bloto,las,łąka-takie tematy i dystans dziennie, tak z 4-5h

jak to wyglada z remontem co jaki czas mniej wiecej moze w kilometrach i co trza zmienic.

I przegladem nie nazywam czyszczenia filtra,zmiany opony, czy klockow tylko grubsze jak tłok, lancuszek rozrzadu, dlatego pytam o ten motocykl.

pozdro

 

 

I dlaczego nie widzialem takiego motocykla z przebiegiem powyzej 5-6tyś , raz tylko u niemcow był co miał 13tyś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich co do tematu to wydaje mi sie ze lepszy bedzie exc 300 to 2T jak by ktos nie wiedzial serwis o wiele tanszy robisz szlif wymieniasz tlok i masz spokoj na przynajmniej sezon :icon_twisted:

elo

 

Rozmawialem z Gosciem kiedys na torze i pytalem go o ten sprzet - powiedzial ze od trzech lat zapie**ala i jak cos sie popsuje to dopiero bedzie go robil, a jak odjezdzal to dopiero zobaczylem co robi 300 w 2t...

Ponoc 4t trwalsze, zdominowaly tory-pomijajac ekologie itd, ale chyba na ich zywotnosc trzeba jeszcze poczekac pare lat - takie jest moje zdanie.

 

 

Jeszcze nie znamy opini experta w naszym srodowisku Pana Dominika Szymanskiego, takze czekamy az podzieli sie z nami swoją wiedzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmawialem z Gosciem kiedys na torze i pytalem go o ten sprzet - powiedzial ze od trzech lat zapie**ala i jak cos sie popsuje to dopiero bedzie go robil, a jak odjezdzal to dopiero zobaczylem co robi 300 w 2t...

Ponoc 4t trwalsze, zdominowaly tory-pomijajac ekologie itd, ale chyba na ich zywotnosc trzeba jeszcze poczekac pare lat - takie jest moje zdanie.

Jeszcze nie znamy opini experta w naszym srodowisku Pana Dominika Szymanskiego, takze czekamy az podzieli sie z nami swoją wiedzą.

moze i masz racje ale ja wole kupic sobie wyczyna 125 2T np sx'a :( (tanszy w urzymaniu) niz yzf250 obydwa moto maja identyczna moc. Jak chcesz miec tanie w utrzymaniu enduro to moze ttr 600 :icon_twisted: super sprzet

 

robisz szlif???

 

Raczej mierzysz nikasil, dobierasz tłok i jazda! Ew. nakładasz nowy nikasil, nowy tłok i wtedy jazda!

 

:wink:

o to wlasnie mi chodzilo :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze i masz racje ale ja wole kupic sobie wyczyna 125 2T np sx'a :lapad: (tanszy w urzymaniu) niz yzf250 obydwa moto maja identyczna moc. Jak chcesz miec tanie w utrzymaniu enduro to moze ttr 600 :flesje: super sprzet

o to wlasnie mi chodzilo :lalag:

 

 

Jest dobry sprzet KTM LC4 625 Super Competition - troche ciezszy od EXC ale za to trwalszy - da sie latac...

 

a co do Twojej opinii ze wolisz sx - Ja odpowiem ze chce miec swiatlo, bo jak juz nie bede tak czesto odwiedzal toru to jest przydatne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest dobry sprzet KTM LC4 625 Super Competition - troche ciezszy od EXC ale za to trwalszy - da sie latac...

 

a co do Twojej opinii ze wolisz sx - Ja odpowiem ze chce miec swiatlo, bo jak juz nie bede tak czesto odwiedzal toru to jest przydatne.

ja mialem enduro ale tylko kawasaki kmx 125r i swiatlo rzeczywiscie sie przydawalo. ale jak przejechalem sie kumpla crossem po torze to wole zaczac przygode z motocrossem i zrezygnowac z lampy

 

P.S. ale gdzies slyszalem ze mozna zamatowac lampe z przodu do crossowek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomy ma takiego sprzęta,tylko bodajże z 2003 roku,jeśli chodzi o awaryjność i koszty utrzymania to sądzę iż każde hard enduro(wr,crf itp) wymaga podobnego wkładu finansowego.Ojciec ma WR450 i widze sam co ile on musi coś wymieniać w swoim,a co ile ja w swoim.No ale wkońcu coś za coś,tutaj mamy 55 KM,a w TTR 45.

nowadeba.com.pl- tor motocross/ATV-zapraszamy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...