Dariusz L Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 Witam . Jak reagują Wasze gaźniki na pełne otwarcie gazu ? Na przykład przy 4-5 tys. obr/min . U mnie w miarę kręcenia manetką do końca, wpierw mocy przybywa , lecz przy końcu jest nieco gorzej .Wydaje się , że nie powinno tak być . W testach elastyczności dają gaz do oporu i mierzą czas .Więc rozumiem że silnik nie powinien tracić mocy przy głębokim kręceniu manetką .A może sprężyna dociskająca membranę osłabła ? Może czujnik położenia przepustnicy wymaga przeregulowania ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stazi na Janku Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 Hej:)W moim maxie silnik reaguje płynnie na manetkę. Rozkręca sie na maxa i nie mam żadnej dziury w obrotach ani spadku mocy. Może powinienes juz pomysleć o synchronizacji podciśnienia. Sprawdź też stan króćców ssoncych może łapie na nich lewe powietrze, dobry pomysł wymienić lub wyczyścić filtr powietrza.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raff84 Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 silniki mamy chyba podobne wiec : jak powiedzmy pojade bandziorem na 6-stym biegu tak zeby krecil 4 tys, to po okreceniu manetki gazu na maxa moto po prostu rwie sie do przodu w calym zakresie obrotow.Wiec cos tam masz nie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroMCZ Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 Może poziom paliwa, może przytkany filterek paliwa. Sprawdz te rzeczy + synchronizacja i przegląd ukł.zasilania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 Gaźniki podciśnieniowe pracują na zasadzie półautomatu czyli jeżeli mają odpowiednie poziomy i dobrą synchronizację potrafią dostarczyć do cylindra tylko tyle mieszanki ile w danej chwili on potrzebuje.W ostatnich latach ze względu na ochronę środowiska i emisję gazów konstruktorzy musieli poprzez zastosowanie innej iglicy trochę ograniczyć dostarczanie mieszanki poprzez co w połowie zakresu obrotów silnik wykazuje niedobór mocy a kierowca odczuwa tzw. dziurę w gazie. Jest to całkowicie normalny objaw. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raff84 Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 (edytowane) sprawdzilem takie cos : jak sie stopniowo bedzie dodawac gazu to moto sie lepiej rozpedza, a jak sie da cala pizde od razu to troche gorzej.Mysle ze jak sie odwinie manetke od razu na maxa to po prostu idzie wiecej powietrza na cylindry niz paliwa i z tego gorzej ciagnie. oczywiscie jak dam na maxa to jedzie do przodu jak napisalem wczesniej i sie nie dlawi.ale lepiej stoponiowo z gazem. Edytowane 17 Czerwca 2007 przez Raff84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.