uki1990 Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 W tym temacie chciałbym byście podzielili sie doświadczeniem (sposobem) jazdy po piaskach zarówno w lesie jak i po otwartych przestrzeniach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati kmx125 Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 Na gorze w przyklejonym temacie Podstawy jazdy enduro masz wszystko i o wiele wiecej poszukaj na pewno znajdziesz :icon_mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uki1990 Opublikowano 16 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 OK !! Fajnie ale tam jest kilkadziesiąt stron i przeczytanie wszystkiego trochę czasu potrzeba a chodzi o to ze ja go nie mam. Kto ma jakieś doświadczenie w tych sprawach lub ma jakieś sposoby proszę o wypowiedz w tym temacie !!! Z góry wielkie dzięki !!! :icon_question: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 jakie moto jakie opnki jaki piach :icon_question: http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 Kurde dziwne że jak ktoś pyta w dziale enduro motocross o technikę jazdy to go odsyłają wszyscy do jednego tematu, chyba lepsze to niż kolejny temat o DT/DR W piachu możesz sobie pozwolić na dużo dużo więcej niż na twardej nawierzchni, piach wybacza błędy, łatwo przewidzieć zachowanie motocykla. 1 zasada to więcej gazu niż dajesz normalnie. Jak odpuścisz to przednie koło zacznie stawiać za duży opór i zacznie zakopywać się w piachu, trzeba wtedy kontrolować co się dzieje bo można wyglebić. Najlepiej zrób sobie jakąś koleine do poćwiczenia zakrętów, jeśli normalnie odręcałeś gaz za zakrętem to w piachu spróbuj odkręcać już w momencie wchodzenia w zakręt. Jak już zrobisz sobie koleinke to zobacz jak bardzo można złożyć motocykl, właściwie to można zaliczyć glebę jak już kierownica przytrze o ziemię ale jest miękko i nie ma strachu :) Nie bój się jeździć większą prędkością niż normalnie bo przyczepność w piachu a przyczepność na twardym to ogrooomna różnica. Na prostych odchylasz się oczywiście do tyłu żeby odciążyć przód, akurat w tej chwili nie pamiętam jak z zakrętami a nie mam chwilowo jak sprawdzić w praktyce, ale myślę że warto także poćwiczyć zakręty bez mocnego dociążania przodu jak na twardym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 16 Czerwca 2007 Administrator Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 Fajnie ale tam jest kilkadziesiąt stron i przeczytanie wszystkiego trochę czasu potrzeba a chodzi o to ze ja go nie mam. Jeśli nie masz czasu na naukę i czytanie to zmiataj stąd, leni nie toleruję! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi