yamahaDT Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 Witam W mojej dt mam przełożenie 15/57 chce zwiększyć moc, jakie zębatki mam kupić aby był odczuwalny efekt ? Pozdrawiam i z góry dziękuję z odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski_01 Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 jest caly temat od DT!!!! szukaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 zaluz 14 na przod Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati kmx125 Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 zaluz 14 na przodnie polecam ci mniejszej np 13 bo moto ma tak krotkie biegi ze nie ma co trzeba dobrze mieszac i pretkosc maksymalna spada do okolo 90km\h :buttrock: pozdro :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 nie polecam ci mniejszej np 13 bo moto ma tak krotkie biegi ze nie ma co trzeba dobrze mieszac i pretkosc maksymalna spada do okolo 90km\h ;) pozdro :crossy: Tiaaa... Gdyby tak kazdy podchodzil do tematu to bylyby tylko seryjne zebatki... Pozatym w terenie Vmax liczy sie tylko na prostych... Co do zmiany to aby byla roznica w mocy na kole to albo dajesz z tylu wieksza zebatke, albo zmniejszasz z przodu. Z tym, ze jeden zabek z przodu to tak jak 3 zabki z tylu. Przelozenie dobierz sobie sam w zaleznosci ile mocy chcesz uzyskac. Ja proponuje cos w stylu 13x58. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati kmx125 Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 Tiaaa... Gdyby tak kazdy podchodzil do tematu to bylyby tylko seryjne zebatki... Pozatym w terenie Vmax liczy sie tylko na prostych... Co do zmiany to aby byla roznica w mocy na kole to albo dajesz z tylu wieksza zebatke, albo zmniejszasz z przodu. Z tym, ze jeden zabek z przodu to tak jak 3 zabki z tylu. Przelozenie dobierz sobie sam w zaleznosci ile mocy chcesz uzyskac. Ja proponuje cos w stylu 13x58. POZDRO chcialbym ci powiedziec ze to jest dt125 a nie dr 350 i jakby na to nie patrzec to jest slabszy i kazda zmiana zebatek na mniejsza z przodu powoduje strasznie krutkie biegi a vmax przypomina nie 125 tylko 80 jak potrzebujesz wiecej mocy to probonuje jezdzic po lesie na 3 pierwszych biegach na 14 z przodupozdro :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 E tam narzekasz. Co z tego ze beda krotkie biegi, plusem bedzie to ze podbije pod kazda gorke a nie bedzie musial w polowie 3 biegi redukowac :notworthy: POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 (edytowane) chcialbym ci powiedziec ze to jest dt125 a nie dr 350 i jakby na to nie patrzec to jest slabszy tak ot to dt 125 od dr 350 jest slabsz tylko o jakies 5 koni nie wiecej , wiec kolosalnej roznicy nie ma E tam narzekasz. Co z tego ze beda krotkie biegi, plusem bedzie to ze podbije pod kazda gorke a nie bedzie musial w polowie 3 biegi redukowac redukowac juz nie bedzie musial ale jesli na pierwszych 3 biegach bedzie osiagal predkosc 30 km/h to pod ostrzeja gorke z piasku i tak nie podjedzie pozdro Edytowane 18 Czerwca 2007 przez czarczi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamahaDT Opublikowano 17 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 taa tylko ze autor ma dt 80 ( tak ot to dt 125 od dr 350 jest slabsz tylko o jakies 5 koni nie wiecej , wiec kolosalnej roznicy nie ma )redukowac juz nie bedzie musial ale jesli na pierwszych 3 biegach bedzie osiagal predkosc 30 km/h to pod ostrzeja gorke z piasku i tak nie podjedzie sory ale przy przelozeniach 15/57 juz nie zwiekszysz efektu znacznie i podejrzewam ze teraz twoje dt nie jedzie wiecej jak 70 km/h , zawsze mozesz dac 14 czy 13 zebow z przodu ale czy nie za duzo wymagasz od dt 80 ?? moze czas ja sprzedac i kupic cos mocnijszego (dt 125 ?? ) pozdro Proszę Was czytajcie uważnie posiadam yamahę dt 125 a nie 80, prędkość maksymalna wynosi 110 km/h przy przełożeniu 15/57, jeżdżę po lasach i bezdrożach i wystarczy mi te 80, 90 km/h, więc dlatego postanowiłem zmienić moje dotychczasowe przełożenie. Proszę Was o podpowiedź, które ustawienie zębatek będzie najodpowiedniejsze do mojego stylu jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziele90 Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 sory Czarczi ale przecież on ma DT 125 więc nierozumiem o co ci chodzi;| a jak chce zmieniać niech zmiania. pamietaj jak wspomniał kolega wyżej 3 żeby na tylniej zębatce to jak 1 ząb na przedniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_mistrz:D Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 hmm,nie przesadzajcie,że przy 13/58 bedzie mial vmax 80km/h. ja mam aprilke RX po tunie na 80 i mam zebatki 12/58 i jedzie mi 90,więc bez przesady. aczkolwiek biegi są cholernie krótkie i na szosie to męczarnia,kosmiczne obroty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brudinii Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 W tym temacie chciałbym wtrącić dwie uwagi: 1- Zmianą przełożenia nieda się zwiekszyć MOCY na tylnym kole, a jedynie moment obrotowy 2- polecam programik GEARDATAhttp://www.schmidt-sven.de/texte/geardata.htmMożna sie pobawić i posymulować różne przełożenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 taa tylko ze autor ma dt 80 ( tak ot to dt 125 od dr 350 jest slabsz tylko o jakies 5 koni nie wiecej , wiec kolosalnej roznicy nie ma ) Sory ale nie moge zostawic tego bez komentarza bo tacy 'amatorzy mocy' to mnie poprostu dobijaja... Jesli dla ciebie jazda na DT125 a na DR350 jest praktycznie taka sama to ci gratuluje bo pewnie nie miales nawet szansy porownac (chyba ze na prostej odwijajac gaz do konca co potrafi kazdy)... Koniec OT. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati kmx125 Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 Sory ale nie moge zostawic tego bez komentarza bo tacy 'amatorzy mocy' to mnie poprostu dobijaja... Jesli dla ciebie jazda na DT125 a na DR350 jest praktycznie taka sama to ci gratuluje bo pewnie nie miales nawet szansy porownac (chyba ze na prostej odwijajac gaz do konca co potrafi kazdy)... Koniec OT. POZDROw 100% zgadzam sie z toba mialem kawasaki kmx 125 ktory ma podobne osiagi co dt i jezdzilem dr 350 powiem krotko roznica miedzy tymi moto jest ogromna :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 No wiadomo :) Moto 2t moze i maja te 30 koni ale sa one dostepne przy 8k obrotow :biggrin: W DR dzieki wysokiemu momentowi obrotowemu moc czuje sie odrazu po ruszeniu :bigrazz: POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.