Skocz do zawartości

Zębatki, przełożenia w DT


Rekomendowane odpowiedzi

nie polecam ci mniejszej np 13 bo moto ma tak krotkie biegi ze nie ma co trzeba dobrze mieszac i pretkosc maksymalna spada do okolo 90km\h ;)

pozdro :crossy:

 

Tiaaa... Gdyby tak kazdy podchodzil do tematu to bylyby tylko seryjne zebatki... Pozatym w terenie Vmax liczy sie tylko na prostych...

 

Co do zmiany to aby byla roznica w mocy na kole to albo dajesz z tylu wieksza zebatke, albo zmniejszasz z przodu. Z tym, ze jeden zabek z przodu to tak jak 3 zabki z tylu. Przelozenie dobierz sobie sam w zaleznosci ile mocy chcesz uzyskac. Ja proponuje cos w stylu 13x58. POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tiaaa... Gdyby tak kazdy podchodzil do tematu to bylyby tylko seryjne zebatki... Pozatym w terenie Vmax liczy sie tylko na prostych...

 

Co do zmiany to aby byla roznica w mocy na kole to albo dajesz z tylu wieksza zebatke, albo zmniejszasz z przodu. Z tym, ze jeden zabek z przodu to tak jak 3 zabki z tylu. Przelozenie dobierz sobie sam w zaleznosci ile mocy chcesz uzyskac. Ja proponuje cos w stylu 13x58. POZDRO

 

 

chcialbym ci powiedziec ze to jest dt125 a nie dr 350 i jakby na to nie patrzec to jest slabszy i kazda zmiana zebatek na mniejsza z przodu powoduje strasznie krutkie biegi a vmax przypomina nie 125 tylko 80 jak potrzebujesz wiecej mocy to probonuje jezdzic po lesie na 3 pierwszych biegach na 14 z przodu

pozdro :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chcialbym ci powiedziec ze to jest dt125 a nie dr 350 i jakby na to nie patrzec to jest slabszy

 

tak ot to dt 125 od dr 350 jest slabsz tylko o jakies 5 koni nie wiecej , wiec kolosalnej roznicy nie ma

 

E tam narzekasz. Co z tego ze beda krotkie biegi, plusem bedzie to ze podbije pod kazda gorke a nie bedzie musial w polowie 3 biegi redukowac

 

 

redukowac juz nie bedzie musial ale jesli na pierwszych 3 biegach bedzie osiagal predkosc 30 km/h to pod ostrzeja gorke z piasku i tak nie podjedzie

 

 

pozdro

Edytowane przez czarczi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taa tylko ze autor ma dt 80 ( tak ot to dt 125 od dr 350 jest slabsz tylko o jakies 5 koni nie wiecej , wiec kolosalnej roznicy nie ma )

redukowac juz nie bedzie musial ale jesli na pierwszych 3 biegach bedzie osiagal predkosc 30 km/h to pod ostrzeja gorke z piasku i tak nie podjedzie

sory ale przy przelozeniach 15/57 juz nie zwiekszysz efektu znacznie i podejrzewam ze teraz twoje dt nie jedzie wiecej jak 70 km/h , zawsze mozesz dac 14 czy 13 zebow z przodu ale czy nie za duzo wymagasz od dt 80 ?? moze czas ja sprzedac i kupic cos mocnijszego (dt 125 ?? )

 

pozdro

 

 

 

Proszę Was czytajcie uważnie posiadam yamahę dt 125 a nie 80, prędkość maksymalna wynosi 110 km/h przy przełożeniu 15/57, jeżdżę po lasach i bezdrożach i wystarczy mi te 80, 90 km/h, więc dlatego postanowiłem zmienić moje dotychczasowe przełożenie. Proszę Was o podpowiedź, które ustawienie zębatek będzie najodpowiedniejsze do mojego stylu jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm,nie przesadzajcie,że przy 13/58 bedzie mial vmax 80km/h. ja mam aprilke RX po tunie na 80 i mam zebatki 12/58 i jedzie mi 90,więc bez przesady. aczkolwiek biegi są cholernie krótkie i na szosie to męczarnia,kosmiczne obroty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym temacie chciałbym wtrącić dwie uwagi:

 

1- Zmianą przełożenia nieda się zwiekszyć MOCY na tylnym kole, a jedynie moment obrotowy

 

2- polecam programik GEARDATA

http://www.schmidt-sven.de/texte/geardata.htm

Można sie pobawić i posymulować różne przełożenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taa tylko ze autor ma dt 80 ( tak ot to dt 125 od dr 350 jest slabsz tylko o jakies 5 koni nie wiecej , wiec kolosalnej roznicy nie ma )

 

Sory ale nie moge zostawic tego bez komentarza bo tacy 'amatorzy mocy' to mnie poprostu dobijaja... Jesli dla ciebie jazda na DT125 a na DR350 jest praktycznie taka sama to ci gratuluje bo pewnie nie miales nawet szansy porownac (chyba ze na prostej odwijajac gaz do konca co potrafi kazdy)... Koniec OT. POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sory ale nie moge zostawic tego bez komentarza bo tacy 'amatorzy mocy' to mnie poprostu dobijaja... Jesli dla ciebie jazda na DT125 a na DR350 jest praktycznie taka sama to ci gratuluje bo pewnie nie miales nawet szansy porownac (chyba ze na prostej odwijajac gaz do konca co potrafi kazdy)... Koniec OT. POZDRO

w 100% zgadzam sie z toba mialem kawasaki kmx 125 ktory ma podobne osiagi co dt i jezdzilem dr 350 powiem krotko roznica miedzy tymi moto jest ogromna :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...