piotrzx12r Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 jest paliwo jest prąd jest płyn chłodzący jest olej silnikowy motocykl ma przejechane 56 tys km czy jest w motocyklu jakiś bezpiecznik uderzeniowy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_o Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 jest paliwo jest prąd jest płyn chłodzący jest olej silnikowy motocykl ma przejechane 56 tys km czy jest w motocyklu jakiś bezpiecznik uderzeniowy ? Czujnik stopki. Jeśli wrzucisz bieg i puścisz sprzęgło, to przy otwartej stopce lub uszkodzonym czujniku ma prawo zgasnąć. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowaleon Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 Czujnik stopki. Jeśli wrzucisz bieg i puścisz sprzęgło, to przy otwartej stopce lub uszkodzonym czujniku ma prawo zgasnąć.Pozdr. Chyba nie trzeba nawet puścić sprzęgła... wystarczy wrzucić bieg... Ale czy nie ma jeszcze jakiegoś czujnika pod owiewkami, który gasi motor, w pozycji leżącej ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrzx12r Opublikowano 13 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 Chyba nie trzeba nawet puścić sprzęgła... wystarczy wrzucić bieg... Ale czy nie ma jeszcze jakiegoś czujnika pod owiewkami, który gasi motor, w pozycji leżącej ?? ok był mały szlif ale wstałem podjechałem jeszcze jakieś 2km i dopiero zgasł a ten czujnik to jak wygłąda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 Jeśli wstałeś i pojechałeś dalej to czujnik udarowy raczej odpada. Po wypadku (uderzeniu) rozłącza zasilanie pompy paliwa i elektroniki więc motocykla w ogóle byś nie uruchomił.Czujnik w bocznej podstawce natomiast często płata takie figle. Mógł się uszkodzić w czsie wywrotki lub może wypieła się z niego wiązka. Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrzx12r Opublikowano 13 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 Jeśli wstałeś i pojechałeś dalej to czujnik udarowy raczej odpada. Po wypadku (uderzeniu) rozłącza zasilanie pompy paliwa i elektroniki więc motocykla w ogóle byś nie uruchomił.Czujnik w bocznej podstawce natomiast często płata takie figle. Mógł się uszkodzić w czsie wywrotki lub może wypieła się z niego wiązka.ok ale problem jest taki ze rozr€sznik kręci wrzucam bieg puszczam szybko sprzegło na rozruszniku i odcina zapłon wiec w tej kwesti wszystko raczej gra a sprawa jest taka czemu niechce zapałic ? małe pytanko czy łańcuch rozrządu mógł sie popsuc ? albo moze odciencie paliwa nastąpiło po szlifie ?> tylko niepokoii mnie to ze wydaje mi sie ze rozr€sznik jakós łatwiej kręci wiec moze usterka mechaniczna z góru dzieki pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 (edytowane) Łatwiej kręci ? Ale czy w ogóle rozrusznik obraca wałem korbowym ? czegos nie rozumiem chyba.... masz poprostu kłopoty z uruchomieniem motocykla, tak ?Paliwo jest , iskra na świecach jest a sprzet nie pali? A akumulator ??? Moze po upadku się rozleciał (zwarcie, zerwanie biegunów, oberwanie płyty...) i stąd " inna " praca rozrusznika? Czy w czasie wywrotki motocykl ucierpiał? (np. dekle a pod nimi impulsatory) Edytowane 13 Czerwca 2007 przez Avalon Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrzx12r Opublikowano 13 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 Łatwiej kręci? Czy w ogóle obraca wałem korbowym?właśnie tak moze być ze wałem nie kręci tylko niewiem co to znaczy a jedyny strzał co mi sie nasuwa to moze łańcuch rozrządu albo jeszcze coś gorszego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 (edytowane) sprawdź dokładnie akumulator ! Edytowane 13 Czerwca 2007 przez Avalon Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrzx12r Opublikowano 13 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 sprawdź dokładnie akumulator !akomulator jest prawie nowy Łatwiej kręci ? Ale czy w ogóle rozrusznik obraca wałem korbowym ? czegos nie rozumiem chyba.... masz poprostu kłopoty z uruchomieniem motocykla, tak ?Paliwo jest , iskra na świecach jest a sprzet nie pali? A akumulator ??? Moze po upadku się rozleciał (zwarcie, zerwanie biegunów, oberwanie płyty...) i stąd " inna " praca rozrusznika? Czy w czasie wywrotki motocykl ucierpiał? (np. dekle a pod nimi impulsatory)impulsary?motocykl ucierpiał tylko na obtarciu owiewki lusterka i tłumika pójde sprawdzić tą iskre dzieki akomulator jest prawie nowyimpulsary?motocykl ucierpiał tylko na obtarciu owiewki lusterka i tłumika pójde sprawdzić tą iskre dziekiale iskry nie znalazłem wiec jaka sugestia ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shipp Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 Możliwe, że przy upadku przerwałeś przewód elektryczny od bezpiecznika w stopce bocznej i teraz pomimo złożenia stopki, obwód nadal jest otwarty. W takim przypadku rozrusznik będzie kręcił, ale silnik nie odpali.Sprawdź, czy przewody są OK niepopękane.Druga możliwość, przy upadku przestawił się czujnik biegu jałowego w skrzyni i moto "myśli" że odpalasz na biegu. Zakręć z wciśniętą klamką sprzęgła. Jeśli odpali, to to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.