Skocz do zawartości

co kupic jakie hard enduro?


Rekomendowane odpowiedzi

Jakie Hard Enduro proponujecie dla kolegi za max 6000zl :bigrazz: pojemnosc sprzeta do 350. moc od 40KM nie wiecej niz 55KM i najwazniejsz rzecz o ktora mu chodzi to zarejestrowanie i dobre zawieszenie :banghead:

 

ja mu proponuje kdx 250 mysle ze w tej cenie bedzie najlepszy :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

owszem ale licz na 10+/100 km :P - w sumie jeszcze jest DR 350 i KLX 300 - spala nie wiecej jak 4/100 ale moc ok 30 kunia a zawiecha srednia na jeza :D.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie Hard Enduro proponujecie dla kolegi za max 6000zl :P pojemnosc sprzeta do 350. moc od 40KM nie wiecej niz 55KM i najwazniejsz rzecz o ktora mu chodzi to zarejestrowanie i dobre zawieszenie :D

Tylko DR 350 wersja off-road! Nie tylko super moc, ale rownież sposób jej oddawania! Nieśmiertelny silnik wiatroziębiony, wymagający - w porównaniu do dzisiejszych sprzętów - bardzo rzadkich czynności serwisowych. Wymiana oleju, regulacje, remont - wszystko po krotnych przebiegach względem konkurencji. I cudowne zawieszenie - "zawieszenie i koła od diabła tamtycz czasów - Suzuki RMX 250". Wymiane oleju, regulacje zaworów, czyszczenie gaźnika, filtra, itd. - wszystko robisz sam! Zero zbędnych wydatków! Wiem, bo mam :biggrin: Waga 113kg!!! - 350ccm, czterosów!

pozdr

Michał, Wrocław

KTM EXC-R 530 Six-Days, Husaberg FS 650 Force

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CBRedzio - w opisie DR 350 zapomniales dodac o padajacych glowicach ( standard) i padajacych skrzyniach ( rowniez standard), dlatego wolal bym KLX - nawet kosztem gorszej zawiechy i bardziej skomplikowanej budowy.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CBRedzio - w opisie DR 350 zapomniales dodac o padajacych glowicach ( standard) i padajacych skrzyniach ( rowniez standard), dlatego wolal bym KLX - nawet kosztem gorszej zawiechy i bardziej skomplikowanej budowy.

Eeee tam... O swoich nie wspominam, bo mam je dopiero rok, ale znajomy jeździ z żoną 2 DR'kami N'kami od dobrych paru lat i jakoś nic się w nich nie dzieje. Starczy trochę dbałości - luzów pilnować, olej zmieniać, nie skakać po biegach bez sprzęgła, nie napi**** na zimno i nie powinno być żadnych problemów. Najgorzej, jak ktoś sobie wmówi, że takie DR, to zuch na szose - zapina 6tke i pełny gaz na drugi koniec świata - to się tam faktycznie głowica rozpadnie (smarowanie, chłodzenie). Skąd wzieliście te informacje o skrzyniach i głowicach? Jak szukałem i ROZMAWIAŁEM Z WŁAŚCICIELAMI dwa lata temu, to nikt się nie skarżył. A od roku, każdy wyskakuje z tym samym o sk. i gł.? Jak jakiś wirus, to informacje się rozprzestrzeniają - powtarzasz po kimś, czy sam znasz motorki, które miały z tym problemy? - bez cienia złośliwości pytam.

pozdr

Michał, Wrocław

KTM EXC-R 530 Six-Days, Husaberg FS 650 Force

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety to przypadlosc wszystkich Dr od 125 po 800 - Dr 350 mial koles kupil juz ze zrobiona skrzynia ( ponoc szkop kupil glanc noje za gruba kase ) , po pol roku regenerowal walki i dzwigienki ( 2 razy - zuzyly sie w extremalnym tempie mimo ze latal malo i lajtowo) , w 800 glowice robil inny koles , w 125 skrzynie ten sam co mial 350 :icon_rolleyes: , inny znajomek mial 600 - glowice wymienial cala. Na forum DR sporo jest tematow o glowicy i skrzyni - naszczescie w 90% przypadkow zabieg regeneracji glowicy ( napawania) kosztuje ok 300 zl i trwa do 14 dni , no ze skszynia nie ma juz tak lekko - uzywke ciezko trafic w stanie bdb ze wzgledu ze wszystkie sa z uszszkodzonymi trybami , a cala sprawna szukac ze swieca.

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

owszem ale licz na 10+/100 km :P - w sumie jeszcze jest DR 350 i KLX 300 - spala nie wiecej jak 4/100 ale moc ok 30 kunia a zawiecha srednia na jeza :D.

 

EEE wcale tak duzo nie pali... do 9 max jak dajesz ostro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi pierwsza dr nawet ponad 8 potrafila wciagnac - ale byla zrobiona na 440ccm i mechaniczny gaznik - moc ponad 40KM . Teraz mam niby 400ccm ale na zwyklym gazniku i pali do max 6l/100km - ale czuc ,ze jest slabsza (i tak wystarcza w terenie).

Co do padajacych skrzyn - pierwsze slysze,a co do glowic - jak nie bedzie poziomu oleju to padnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu nie chodzi o poziom oleum a o blad konstrukcyjny i slabe materialy uzyte w produkcji.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam mam DRa, znajomy sprowadza i sprzedaje DR i jakos ZADNA nie miala akcji z glowica i skrzynia... Jedyna rzecz jaka zobaczylem to ze kazda miala okopcony tylny blotnik i niektore ciezko zapalaly (u mnie byla to kwestia regulacji). Mam nadzieje ze u mnie sie nic w niej nie sypnie ale jak narazie sie nie zapowiada. POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...