mati kmx125 Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 Jakie Hard Enduro proponujecie dla kolegi za max 6000zl :bigrazz: pojemnosc sprzeta do 350. moc od 40KM nie wiecej niz 55KM i najwazniejsz rzecz o ktora mu chodzi to zarejestrowanie i dobre zawieszenie :banghead: ja mu proponuje kdx 250 mysle ze w tej cenie bedzie najlepszy :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 owszem ale licz na 10+/100 km :P - w sumie jeszcze jest DR 350 i KLX 300 - spala nie wiecej jak 4/100 ale moc ok 30 kunia a zawiecha srednia na jeza :D. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CBRedzio Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 Jakie Hard Enduro proponujecie dla kolegi za max 6000zl :P pojemnosc sprzeta do 350. moc od 40KM nie wiecej niz 55KM i najwazniejsz rzecz o ktora mu chodzi to zarejestrowanie i dobre zawieszenie :D Tylko DR 350 wersja off-road! Nie tylko super moc, ale rownież sposób jej oddawania! Nieśmiertelny silnik wiatroziębiony, wymagający - w porównaniu do dzisiejszych sprzętów - bardzo rzadkich czynności serwisowych. Wymiana oleju, regulacje, remont - wszystko po krotnych przebiegach względem konkurencji. I cudowne zawieszenie - "zawieszenie i koła od diabła tamtycz czasów - Suzuki RMX 250". Wymiane oleju, regulacje zaworów, czyszczenie gaźnika, filtra, itd. - wszystko robisz sam! Zero zbędnych wydatków! Wiem, bo mam :biggrin: Waga 113kg!!! - 350ccm, czterosów! Cytuj pozdrMichał, WrocławKTM EXC-R 530 Six-Days, Husaberg FS 650 Force Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 Może ktm exc125, owszem wiadomo że to 2t, ale zabawa jest fajna na takim.Jak co to na priva w sprawie o mojego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 CBRedzio - w opisie DR 350 zapomniales dodac o padajacych glowicach ( standard) i padajacych skrzyniach ( rowniez standard), dlatego wolal bym KLX - nawet kosztem gorszej zawiechy i bardziej skomplikowanej budowy. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CBRedzio Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 CBRedzio - w opisie DR 350 zapomniales dodac o padajacych glowicach ( standard) i padajacych skrzyniach ( rowniez standard), dlatego wolal bym KLX - nawet kosztem gorszej zawiechy i bardziej skomplikowanej budowy. Eeee tam... O swoich nie wspominam, bo mam je dopiero rok, ale znajomy jeździ z żoną 2 DR'kami N'kami od dobrych paru lat i jakoś nic się w nich nie dzieje. Starczy trochę dbałości - luzów pilnować, olej zmieniać, nie skakać po biegach bez sprzęgła, nie napi**** na zimno i nie powinno być żadnych problemów. Najgorzej, jak ktoś sobie wmówi, że takie DR, to zuch na szose - zapina 6tke i pełny gaz na drugi koniec świata - to się tam faktycznie głowica rozpadnie (smarowanie, chłodzenie). Skąd wzieliście te informacje o skrzyniach i głowicach? Jak szukałem i ROZMAWIAŁEM Z WŁAŚCICIELAMI dwa lata temu, to nikt się nie skarżył. A od roku, każdy wyskakuje z tym samym o sk. i gł.? Jak jakiś wirus, to informacje się rozprzestrzeniają - powtarzasz po kimś, czy sam znasz motorki, które miały z tym problemy? - bez cienia złośliwości pytam. Cytuj pozdrMichał, WrocławKTM EXC-R 530 Six-Days, Husaberg FS 650 Force Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 (edytowane) Niestety to przypadlosc wszystkich Dr od 125 po 800 - Dr 350 mial koles kupil juz ze zrobiona skrzynia ( ponoc szkop kupil glanc noje za gruba kase ) , po pol roku regenerowal walki i dzwigienki ( 2 razy - zuzyly sie w extremalnym tempie mimo ze latal malo i lajtowo) , w 800 glowice robil inny koles , w 125 skrzynie ten sam co mial 350 :icon_rolleyes: , inny znajomek mial 600 - glowice wymienial cala. Na forum DR sporo jest tematow o glowicy i skrzyni - naszczescie w 90% przypadkow zabieg regeneracji glowicy ( napawania) kosztuje ok 300 zl i trwa do 14 dni , no ze skszynia nie ma juz tak lekko - uzywke ciezko trafic w stanie bdb ze wzgledu ze wszystkie sa z uszszkodzonymi trybami , a cala sprawna szukac ze swieca. Edytowane 12 Czerwca 2007 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KuBA Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 owszem ale licz na 10+/100 km :P - w sumie jeszcze jest DR 350 i KLX 300 - spala nie wiecej jak 4/100 ale moc ok 30 kunia a zawiecha srednia na jeza :D. EEE wcale tak duzo nie pali... do 9 max jak dajesz ostro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satun Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 4/100??? chyba po asfalcie, mi dr 350 spalal ok 6/100 a nie byl jakos strasznie katowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 Mi pierwsza dr nawet ponad 8 potrafila wciagnac - ale byla zrobiona na 440ccm i mechaniczny gaznik - moc ponad 40KM . Teraz mam niby 400ccm ale na zwyklym gazniku i pali do max 6l/100km - ale czuc ,ze jest slabsza (i tak wystarcza w terenie).Co do padajacych skrzyn - pierwsze slysze,a co do glowic - jak nie bedzie poziomu oleju to padnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 tu nie chodzi o poziom oleum a o blad konstrukcyjny i slabe materialy uzyte w produkcji. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żubr Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 nie tu chodzi o niedbalstwo!! jak dbasz tak masz dokladnie to co opisal CBRedzio, a to ze walek jest na panewkach a nie na pozadnym lozyskowaniu zostawmy w spokoju, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 Sam mam DRa, znajomy sprowadza i sprzedaje DR i jakos ZADNA nie miala akcji z glowica i skrzynia... Jedyna rzecz jaka zobaczylem to ze kazda miala okopcony tylny blotnik i niektore ciezko zapalaly (u mnie byla to kwestia regulacji). Mam nadzieje ze u mnie sie nic w niej nie sypnie ale jak narazie sie nie zapowiada. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati kmx125 Opublikowano 13 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 mam jeszcze jedno pytanie jaka ma moc ten dr 350 :( 33KM :) chodzi mi o seryjnego jezeli sa jakies specjalne wersje to jak sie nazywaja :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 N'ka ma gaznik mechaniczny i ma 33 - pozostale 30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.