mierzynskim Opublikowano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2007 Witam wszystkich. Otóż dzisiaj podczas przejażdżki zaobserwowałem co jakiś czas (niezbyt często) potężne strzały (cheba z gaźnika)... Czy to w końcu efekt mojego super zardzewiałego baku? Bo filtra jeszcze nie włożyłem i boję się, że to o to chodzi... Co robić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyniooo Opublikowano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2007 Ja tez mam zardzewiały bak :crossy: Ale u mnie efektem było brak pracy jednego cylindra... no i czyszczonko zalatwiło sprawe. Kup sobie porzadny filtr paliwa bo to podstawa przy tej przypadłosci ! Co do strzałów ja stawiam ze to mozliwe z ta rdza..ale lepiej poczekaj na wypowiedzi bardziej wtajemniczonych :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dark_rider Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 (edytowane) Witam. W mojej Virago w baku też zagnieździła się ruda :) Rozmawiałem ze swoim mechanikiem i poradził, abym nie jeździł na rezerwie. Wtedy te kilka l. benzyny będzie odstojnikiem dla tego całego syfu. Zajmę się tym w zimie, teraz trzeba jeździć :evil: W temacie pojawił się wątel filtra benzyny. Gdzie można zakupić odpowiedni filtr i w jaki sposób go założyć? Mam na myśli to, czy trzeba przecinać króćce doprowadzające paliwo do gaźnika? Co do pytanie mierzynskima. Kiedy czyściłeś i regulowałeś gaźniki? U mnie mimo, że w baku było dużo rdzy to nie zauważyłem żadnych negatywnych skutków tego. Żadnego strzelania itp. Pozdrawiam Edytowane 10 Czerwca 2007 przez dark_rider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawasaki454 Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 Witam. W mojej Virago w baku też zagnieździła się ruda :) Rozmawiałem ze swoim mechanikiem i poradził, abym nie jeździł na rezerwie. Wtedy te kilka l. benzyny będzie odstojnikiem dla tego całego syfu. Zajmę się tym w zimie, teraz trzeba jeździć :evil: W temacie pojawił się wątel filtra benzyny. Gdzie można zakupić odpowiedni filtr i w jaki sposób go założyć? Mam na myśli to, czy trzeba przecinać króćce doprowadzające paliwo do gaźnika? Co do pytanie mierzynskima. Kiedy czyściłeś i regulowałeś gaźniki? U mnie mimo, że w baku było dużo rdzy to nie zauważyłem żadnych negatywnych skutków tego. Żadnego strzelania itp. Pozdrawiam Viagra 1100 ma filtr paliwa pod deklem za zadnim garkiem obok 2 baku, a strzały w gaźnik mogą pochodzić od sparciałych krućców gaźników Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dark_rider Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 Dzięki kawasaki454. Poszukam tego w wolnej chwili. Mam nadzieję, ze w mojej 750 jest podobnie Tak jak ktoś napisał, przy rdzy w baku to podstawa. Pozdawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebazaz Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 Lepiej się tym zajmij, bo takie strzały w gaźnik mogą uszkodzić membrany od podciśnienia.Strzelanie w gaźnik jest spowodowane zbyt ubogą mieszanką (na krawędzi palności) lub problemami z zapłonem.Uboga mieszanka to z kolei efekt złej regulacji gaźnika lub małego poziomu paliwa spowodowanego zbyt wolnym dopływem.Zacznij od wyczyszczenia zbiornika.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.