prince Opublikowano 21 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2007 no chodzi bardzo ladnie tylko ze cos klepie i niemoge dojsc co? sprawdzalem wszystko po kolei i nie ma sie do czego doczepic, a klepie :PWidzę ze to jednak coś poważnego. Na wszelaki wypadek pytanie(wybacz ze troche głupkowate). Na pewno ,pewno dobrze założyłeś (przesunięciem sworznia) tłoka od strony której tak klepie? Słyszałem raz Ładę w której właśnie złożono silnik z taką nieuwagą . To była młockarnia . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronon Opublikowano 21 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2007 heh kazde pytanie ma jakas wartosc.co do tlokow to zalozylem je tak :(patrzac z pozycji kierowcy)lewy wycieciem na zawor do dolu a prawy wycieciem do gory tez sie zastanawiam czy tak powinno byc bo inne pomysly juz mi sie wyczerpaly :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Storm007 Opublikowano 21 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2007 heh kazde pytanie ma jakas wartosc.co do tlokow to zalozylem je tak :(patrzac z pozycji kierowcy)lewy wycieciem na zawor do dolu a prawy wycieciem do gory tez sie zastanawiam czy tak powinno byc bo inne pomysly juz mi sie wyczerpaly :wink:Nie miales nabitych zadnych strzalek na tlokach? Jutro rano podejde do garazu i sie upewnie bo akurat mam rozlozony silnik. Ale wydaje sie mi ze odwrotnie powinno byc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronon Opublikowano 22 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 ano szczalki sa nabite i tloki tak zalozylem ze szczalki sa skierowane do przodu silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Storm007 Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 ano szczalki sa nabite i tloki tak zalozylem ze szczalki sa skierowane do przodu silnikaSprawdzilem i jednak dobrze miales zalozone, na strzalki... Tak mi jeszcze jedno chodzi po glowie. Przysluchales sie dokladnie skad ten dzwiek dochodzi? Moze od kola zamachowego? Jesli jest zle osadzone to bedzie latat i stukac. Przy okazji wybije gniazdo na klinek... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motozgrzyt Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 A jak gniazdo na klinek rozwali to bedzie checa bo wał i koło będą do regeneracji lub wymiany :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crovaxus Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 A czy coś przeszkadza w tłokach od poloneza 1600 to wycięcie na zawór? A czy coś przeszkadza w tłokach od poloneza 1600 to wycięcie na zawór? Czy to nie ma wpływu na pracę silnika.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 A czy coś przeszkadza w tłokach od poloneza 1600 to wycięcie na zawór? A czy coś przeszkadza w tłokach od poloneza 1600 to wycięcie na zawór? Czy to nie ma wpływu na pracę silnika..Ma wpływ ;] Jakby go nie było to zawór powiedziałby "Dzień dobry" tłokowi i sprzęt trafiłby tam gdzie jest miejsce wszystkich polonezów <rotfl>A wracając do silników K750 wobec ostatnich badań najlepiej jest tulejować "garki". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Storm007 Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 A czy coś przeszkadza w tłokach od poloneza 1600 to wycięcie na zawór? A czy coś przeszkadza w tłokach od poloneza 1600 to wycięcie na zawór? Czy to nie ma wpływu na pracę silnika..Wlasciwie dla semej pracy silnika nie ma wiekszeg wplywu po za tym ze daje to troche mniejszy stopien sprezania. Ma wpływ ;] Jakby go nie było to zawór powiedziałby "Dzień dobry" tłokowi i sprzęt trafiłby tam gdzie jest miejsce wszystkich polonezów <rotfl>A wracając do silników K750 wobec ostatnich badań najlepiej jest tulejować "garki".Mowisz o tulejowaniu pod tloki polonezowskie? Z moich obserwacji wynika ze na pierscieniach poloneza szybko zuzywa sie gladz. Nie ma sladow zatarcia lub cos podobnego ale zybko sie sciera. Wiec mozna by sprobowac czy jak sie pozeni tulejowany cylinder z tlokami i piercieniami poloneza to wydluzy i polepszy prace silnika. Probowales? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 Probowales?Mhm, ale 1600 nie oda się tulejowac. Zostaje maluch, fso1500 i almoty które jednak nie okazuja sie tak pyszne jakby sie wydawało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 A nie lepiej zamówić sobie pierścienie do takiego zestawu?? Tłoki od podlasa te niskie plus pierścienie np. z łodzi z ulicy Liściastej albo z Poznania. Nie lepsza kombinacja?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 no chodzi bardzo ladnie tylko ze cos klepie i niemoge dojsc co? sprawdzalem wszystko po kolei i nie ma sie do czego doczepic, a klepie :icon_mrgreen: sprawdzałeś stan wału przed założeniem tłoków?możesz mieć luz na stopie korbowodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 A nie lepiej zamówić sobie pierścienie do takiego zestawu?? Tłoki od podlasa te niskie plus pierścienie np. z łodzi z ulicy Liściastej albo z Poznania. Nie lepsza kombinacja??Nie chce się mądrzyć czy lepsza. Na moje oko to chłamowate żeliwo oryginalnej tulei należy zastąpić współczesnym. Pierścionki dobiera się twardością do tulei i nie wiem kto niby maiłaby to zrobić. Jedynie można było by powiedzieć że miękkie, bo twarde świetnie dotrą silnik - w 15 min ^^ sprawdzałeś stan wału przed założeniem tłoków?możesz mieć luz na stopie korbowoduPost napisany 21.07.2007 <rotfl>Tak przed rocznicą chciałeś zapytać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crovaxus Opublikowano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 Niedługo będę robił szlif w Kaśce na tłoki od poldka 1.6 (te czarne). Wiem że musze rozwiercić tuleje na korbowodzie z 21mm na 22 mm. Czy muszę na coś uważać w momencie zakładania nowych tłoków (fraz na zawór na dole bądź u góry itp.) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 Niedługo będę robił szlif w Kaśce na tłoki od poldka 1.6 (te czarne). Wiem że musze rozwiercić tuleje na korbowodzie z 21mm na 22 mm. Czy muszę na coś uważać w momencie zakładania nowych tłoków (fraz na zawór na dole bądź u góry itp.)Tak. Masz uważać ze nie wolno tego rozwiercać sobie na wale założonym do silnika. Reszta to ogólne zasady jak przy każdym silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.