Skocz do zawartości

jakie tłoki do dolniaka???


ronon
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

no chodzi bardzo ladnie tylko ze cos klepie i niemoge dojsc co? sprawdzalem wszystko po kolei i nie ma sie do czego doczepic, a klepie :P

Widzę ze to jednak coś poważnego. Na wszelaki wypadek pytanie(wybacz ze troche głupkowate). Na pewno ,pewno dobrze założyłeś (przesunięciem sworznia) tłoka od strony której tak klepie? Słyszałem raz Ładę w której właśnie złożono silnik z taką nieuwagą . To była młockarnia .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh kazde pytanie ma jakas wartosc.

co do tlokow to zalozylem je tak :(patrzac z pozycji kierowcy)lewy wycieciem na zawor do dolu a prawy wycieciem do gory tez sie zastanawiam czy tak powinno byc bo inne pomysly juz mi sie wyczerpaly :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh kazde pytanie ma jakas wartosc.

co do tlokow to zalozylem je tak :(patrzac z pozycji kierowcy)lewy wycieciem na zawor do dolu a prawy wycieciem do gory tez sie zastanawiam czy tak powinno byc bo inne pomysly juz mi sie wyczerpaly :wink:

Nie miales nabitych zadnych strzalek na tlokach? Jutro rano podejde do garazu i sie upewnie bo akurat mam rozlozony silnik. Ale wydaje sie mi ze odwrotnie powinno byc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ano szczalki sa nabite i tloki tak zalozylem ze szczalki sa skierowane do przodu silnika

Sprawdzilem i jednak dobrze miales zalozone, na strzalki...

 

Tak mi jeszcze jedno chodzi po glowie. Przysluchales sie dokladnie skad ten dzwiek dochodzi? Moze od kola zamachowego? Jesli jest zle osadzone to bedzie latat i stukac. Przy okazji wybije gniazdo na klinek...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

A czy coś przeszkadza w tłokach od poloneza 1600 to wycięcie na zawór?

 

A czy coś przeszkadza w tłokach od poloneza 1600 to wycięcie na zawór? Czy to nie ma wpływu na pracę silnika..

Ma wpływ ;] Jakby go nie było to zawór powiedziałby "Dzień dobry" tłokowi i sprzęt trafiłby tam gdzie jest miejsce wszystkich polonezów <rotfl>

A wracając do silników K750 wobec ostatnich badań najlepiej jest tulejować "garki".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy coś przeszkadza w tłokach od poloneza 1600 to wycięcie na zawór?

 

A czy coś przeszkadza w tłokach od poloneza 1600 to wycięcie na zawór? Czy to nie ma wpływu na pracę silnika..

Wlasciwie dla semej pracy silnika nie ma wiekszeg wplywu po za tym ze daje to troche mniejszy stopien sprezania.

 

Ma wpływ ;] Jakby go nie było to zawór powiedziałby "Dzień dobry" tłokowi i sprzęt trafiłby tam gdzie jest miejsce wszystkich polonezów <rotfl>

A wracając do silników K750 wobec ostatnich badań najlepiej jest tulejować "garki".

Mowisz o tulejowaniu pod tloki polonezowskie? Z moich obserwacji wynika ze na pierscieniach poloneza szybko zuzywa sie gladz. Nie ma sladow zatarcia lub cos podobnego ale zybko sie sciera. Wiec mozna by sprobowac czy jak sie pozeni tulejowany cylinder z tlokami i piercieniami poloneza to wydluzy i polepszy prace silnika. Probowales?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no chodzi bardzo ladnie tylko ze cos klepie i niemoge dojsc co? sprawdzalem wszystko po kolei i nie ma sie do czego doczepic, a klepie :icon_mrgreen:

 

sprawdzałeś stan wału przed założeniem tłoków?

możesz mieć luz na stopie korbowodu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie lepiej zamówić sobie pierścienie do takiego zestawu?? Tłoki od podlasa te niskie plus pierścienie np. z łodzi z ulicy Liściastej albo z Poznania. Nie lepsza kombinacja??

Nie chce się mądrzyć czy lepsza. Na moje oko to chłamowate żeliwo oryginalnej tulei należy zastąpić współczesnym. Pierścionki dobiera się twardością do tulei i nie wiem kto niby maiłaby to zrobić. Jedynie można było by powiedzieć że miękkie, bo twarde świetnie dotrą silnik - w 15 min ^^

 

sprawdzałeś stan wału przed założeniem tłoków?

możesz mieć luz na stopie korbowodu

Post napisany 21.07.2007

<rotfl>

Tak przed rocznicą chciałeś zapytać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedługo będę robił szlif w Kaśce na tłoki od poldka 1.6 (te czarne). Wiem że musze rozwiercić tuleje na korbowodzie z 21mm na 22 mm. Czy muszę na coś uważać w momencie zakładania nowych tłoków (fraz na zawór na dole bądź u góry itp.)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedługo będę robił szlif w Kaśce na tłoki od poldka 1.6 (te czarne). Wiem że musze rozwiercić tuleje na korbowodzie z 21mm na 22 mm. Czy muszę na coś uważać w momencie zakładania nowych tłoków (fraz na zawór na dole bądź u góry itp.)

Tak. Masz uważać ze nie wolno tego rozwiercać sobie na wale założonym do silnika. Reszta to ogólne zasady jak przy każdym silniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...