Skocz do zawartości

Aerox Tuning


robbiak
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem juz doswiadczonym kierowca i mechanikiem jak na swój wiek. Ztuningowalem juz pare rometow wsk i mojego Jawulca 4t i byly to małe projekty do 100 zł ale oczywiscie apetyt rosnie w miare jedzenia i wymyslilem sobie długofalowy projekt a mianowicie Aerox oto co chce w nim zmienić

SIlnik

Cylinder Stage6 Sport Pro 70cc

Wał korbowy RMS Racing

Łożyska wału i simmeringi Stage6 - HQ Metal

Boost Bottle Stage6

Filtr powietrza Stage6 Double Layer - czerwony

Gaźnik Dell'orto 21mm - Stage6 Racing

pasek stage6 pro

Wariator Malossi Multivar

Sprzęgło RMS Racing Pro

Wariator Malossi Multivar

Króciec ssący RMS

 

to by było na tyle poniewaz najpierw mam zamiar kupic kartery i wmontowac tam wszystko a potem kupic skuter bez silnika i zajac sie tuningiem optycznym.

Co myslicie o tych czesciach?? Może jakieś sugestie?? Zaznaczam tylko ze zalezy mi na tym zeby wszystkie widoczne czesci byle Stgag6 poniewaz jest ot moja ulubiona firma i podoba mi sie ich design:D

pzdr z góry dziekuje za podpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Jestem juz doswiadczonym kierowca i mechanikiem jak na swój wiek. Ztuningowalem juz pare rometow wsk i mojego Jawulca 4t

 

 

Cóż za skromność, skoro jesteś tak doświadczony po co szukasz porady?

 

 

SIlnik

Cylinder Stage6 Sport Pro 70cc

Wał korbowy RMS Racing

Łożyska wału i simmeringi Stage6 - HQ Metal

Boost Bottle Stage6

Filtr powietrza Stage6 Double Layer - czerwony

Gaźnik Dell'orto 21mm - Stage6 Racing

pasek stage6 pro

Wariator Malossi Multivar

Sprzęgło RMS Racing Pro

Wariator Malossi Multivar

Króciec ssący RMS

 

to by było na tyle poniewaz najpierw mam zamiar kupic kartery i wmontowac tam wszystko a potem kupic skuter bez silnika i zajac sie tuningiem optycznym.