Ziuteek Opublikowano 13 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 Nie to nie jest elektronik, zwykly. Simeringa od strony magneta 2 razy wymienialem. A co do odpalania to nawet pali. Tylko ze tych obrotow brak i slaby jak na sima po generalce.Jak swiece zmienilem nierozumiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dono Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 to nie zmieniłes świecy zapłonowej żeby sprawdzić czy to nie jest jej wina? u mnie to podstawowa czynność w simku była jak było coś nie halo :icon_biggrin: spróbuj ze świecą i kondensatorem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 14 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 ACha zle cie zrozumialem, swieca nie jedna w nim byla.Ale co ma kondensator do wolnych obrotow? przecież ona nie przerywa, tylko brak wolnych i slabawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dono Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 ja wiem z doświadczenia że w simsonku wszystko wpływało na wszystko. wszystko wskazuje na gaźnik, ale piszesz że gaźnik jest. ja stosowałem metodę prób i błędów jeśli nei wiedziałem co jest nie halo. a simki miałem 4 ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 15 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 No gaznik jest, ale czy dobry, przed remontrm jeszcze latal, ale strasznie byl silnik wyrabany.Jeszczez jedna wskazowka, gdy jade tak pol gazu, spuszczam z gazu calkiem, i chwile nic a za chwile dopiero zacznie pyrkac. Czyli mi na gaznik wskazuje ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dono Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 sorki, chciałem napisać że gaźnik jest OK, błąd przy pysaniu. czyściłeś go, ustawiałeś poziom paliwa, iglicę, powietrze? na oko czy wg. książki?pływak ma mieć 27 i 32,5mmiglica najlepiej na rowku środkowym na początek, później to możesz jeszcze poprawićśruba powietrza 1,5 obrotu wykręcona (wyjściowo, później można poprawić) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RuDeK Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 Sprawdz czystosc filtra, czy dolot powietrza to filtra nie jest jakos przytkany itp itd. sprobuj odpalic bez filtra, tylko w miejscu malo zakurzonym zeby sie kurz do gaznika nie dostal ;p P.S Mialem podobnie w wsce tzn odpalal z kopa super, wkrecala sie na postoju itp itd ale w trakcie jazdy nie za bardzo chciala przekroczyc ~4 czy 5 tys obrotow, okazalo sie ze dolot powietrza do filtra przytkany i stad te jaja :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasowe Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 ej wiesz co dotarcie raczej nie ma nic do tego ja mam tez po remoncie i odrazu mi szedl 78 km/h ale mam cylinder s60 i zebatke 17. sprubuj mu wyregulowac gaznik zmienic dawke paliwowo powietrzna i podniesc iglice o jeden zabek i sprawdz zaplon !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 16 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 sorki, chciałem napisać że gaźnik jest OK, błąd przy pysaniu. czyściłeś go, ustawiałeś poziom paliwa, iglicę, powietrze? na oko czy wg. książki?pływak ma mieć 27 i 32,5mmiglica najlepiej na rowku środkowym na początek, później to możesz jeszcze poprawićśruba powietrza 1,5 obrotu wykręcona (wyjściowo, później można poprawić) Gaznik regulowalem, srube biegu jalowego ustawilema na 2,5 a powietrza to niewiem tak na oko zebyjakos jechal.Jak plywak mam miec 27 i 32,5mm czego? NA takiej wysokosci? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dono Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 27mm w stanie wciśniętym mierząc od powierzchni przylgowej komory pływakowej (tam gdzie wchodzi uszczelka) do dolnej krawędzi pływaka ( czyi dolna część zbiorniczka powietrza).32,5 mm w stanie otwartym. http://mz-faq.ic.cz/karburator/hladina.jpg <= tutaj masz to naszkicowane, tyle że w gaźniku mz. ale te gaźniki są dosyć podobnee1 - 27mme2 - 32,5mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 18 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 Acha to juz wiem jak ustawic ten plywak, jutro bede probowal, a jakby nie graly wymiary to regulijemy ta blaszka co zawor dociska tak??Dzieki pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dono Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 no mniej więcej tak, tą blasszką oraz tą która nie pozwal mu dalej się otworzyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 19 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 Jakie maja byc rozmiary dzysz???, posiadam gaznik 16N3-2, lub 16N3-12, bo cos sie nie moge doczytac, ale one chyba sa takie same. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dono Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 dysza główna - HD - 72, 70 lub 67. w zależności od wersji, na każdej będzie dobrze, wg. mnie najlepiej jest na 70dysza biegu jałowego LD - 35dysza iglicowa ND - 215dysza rozruchowa SD - 50 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro36 Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 No to przecież wiem, ze mam to sprawdzic, tylko chce wiedziec co jeszcze napiszecie nie. Chyba znalazlem przyczyne, z simeringa od strony zaplony leje sie mieszanka, czy to moze byc przyczyna jak myslicie? Bo wydaje mi sie ze to jest to, ze niema wolnych obrotow, i niechce palic. Witam >>>na 100% to jest przyczyna twoich problemów >>>ciesz sie że był tylko troche nieszczelny bo gdyby puscił całkiem to mógłbyś nie zdążyć go dotrzeć przed następnym remontem >>> wsadź tam zimering dobrej firmy a nie najtańszy szajs>>pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.