Skocz do zawartości

Problem z simsonem po remoncie


Ziuteek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No gaznik jest, ale czy dobry, przed remontrm jeszcze latal, ale strasznie byl silnik wyrabany.

Jeszczez jedna wskazowka, gdy jade tak pol gazu, spuszczam z gazu calkiem, i chwile nic a za chwile dopiero zacznie pyrkac. Czyli mi na gaznik wskazuje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorki, chciałem napisać że gaźnik jest OK, błąd przy pysaniu. czyściłeś go, ustawiałeś poziom paliwa, iglicę, powietrze? na oko czy wg. książki?

pływak ma mieć 27 i 32,5mm

iglica najlepiej na rowku środkowym na początek, później to możesz jeszcze poprawić

śruba powietrza 1,5 obrotu wykręcona (wyjściowo, później można poprawić)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz czystosc filtra, czy dolot powietrza to filtra nie jest jakos przytkany itp itd. sprobuj odpalic bez filtra, tylko w miejscu malo zakurzonym zeby sie kurz do gaznika nie dostal ;p

 

P.S Mialem podobnie w wsce tzn odpalal z kopa super, wkrecala sie na postoju itp itd ale w trakcie jazdy nie za bardzo chciala przekroczyc ~4 czy 5 tys obrotow, okazalo sie ze dolot powietrza do filtra przytkany i stad te jaja :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ej wiesz co dotarcie raczej nie ma nic do tego ja mam tez po remoncie i odrazu mi szedl 78 km/h ale mam cylinder s60 i zebatke 17. sprubuj mu wyregulowac gaznik zmienic dawke paliwowo powietrzna i podniesc iglice o jeden zabek i sprawdz zaplon !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorki, chciałem napisać że gaźnik jest OK, błąd przy pysaniu. czyściłeś go, ustawiałeś poziom paliwa, iglicę, powietrze? na oko czy wg. książki?

pływak ma mieć 27 i 32,5mm

iglica najlepiej na rowku środkowym na początek, później to możesz jeszcze poprawić

śruba powietrza 1,5 obrotu wykręcona (wyjściowo, później można poprawić)

 

Gaznik regulowalem, srube biegu jalowego ustawilema na 2,5 a powietrza to niewiem tak na oko zebyjakos jechal.

Jak plywak mam miec 27 i 32,5mm czego? NA takiej wysokosci?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27mm w stanie wciśniętym mierząc od powierzchni przylgowej komory pływakowej (tam gdzie wchodzi uszczelka) do dolnej krawędzi pływaka ( czyi dolna część zbiorniczka powietrza).

32,5 mm w stanie otwartym.

 

http://mz-faq.ic.cz/karburator/hladina.jpg <= tutaj masz to naszkicowane, tyle że w gaźniku mz. ale te gaźniki są dosyć podobne

e1 - 27mm

e2 - 32,5mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to przecież wiem, ze mam to sprawdzic, tylko chce wiedziec co jeszcze napiszecie nie.

 

Chyba znalazlem przyczyne, z simeringa od strony zaplony leje sie mieszanka, czy to moze byc przyczyna jak myslicie?

Bo wydaje mi sie ze to jest to, ze niema wolnych obrotow, i niechce palic.

 

 

Witam >>>na 100% to jest przyczyna twoich problemów >>>ciesz sie że był tylko troche nieszczelny bo gdyby puscił całkiem to mógłbyś nie zdążyć go dotrzeć przed następnym remontem >>> wsadź tam zimering dobrej firmy a nie najtańszy szajs>>pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...