nowytzrdt Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Siema odkręciłem dzisiaj bak zobaczyłem ten zawór i tak bez akumultora sie nie otwiera z akumulatorem otwiera sie i całkiem inne moto.Ale ten zwór na wolncy hjest otwarty dodam gazu to sie zamyka i potem znowu sie otwiera przy dużych obrotach czy to dobrze czy powienien byc na wolnych zamkniety aha i go wyregulowałem czyli przerwa tam 10mm?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 (edytowane) no bo ten zawor jest sterowany elektronicznie wiec potrzebny do tego jest prad. Zawor na wolnych obrotach powinien byc delikatnie otwartny i wiecej gazu to zawor powinien coraz bardziej sie otwierac az do maxymalnego otwarcia jak dodaje i odpuszczasz gazu to zawor powinien sie otworzyc i przymknac tylko pamietaj dbaj o ten zawor czysc go czesto bo bardzo czesto one sie psuja Edytowane 31 Maja 2007 przez pikus91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 31 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 u mnie na wolnych obrotach jest otwarty na maxa jak dodaj troszeczke gazu to sie zamyka a potem jak już sie wkręci to sie znowu otwiera na maxa.Dbać o niego tzn??smarowanie konserwacja?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 Możesz zrobić zdjęcie tego zaworu, w którym miejscu on jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 Możesz zrobić zdjęcie tego zaworu, w którym miejscu on jest? z przodu cylindra nad wylotem spalin do wydechu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 1 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 z przodu cylindra nad wylotem spalin do wydechu.A silniczek który go napędza jest pod zbiornikiem paliwa dojdies który to jest po lince która idzie od cylindra :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 A co trzeba i jak czyścić?? Może ktoś zapodać fote tego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 2 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 Czyścić hmmm jak prysnałem WD-40 tam gdzie ten silniczek pracuje.Ale jak Ci wszystko chodzi i dobrze Ci idzie to nie kombinuj nic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 no to masz ok z tym zaworem no czyszczenie np zeby nie byl w nagarze itp poprostu zeby sie nie zablokowal i nie spalil tego silniczka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 3 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 Dalej nikt mi nie odpowiedział na pytanie czy ten zawór ma byc otwarty na wolnych obrotach.Aha i w RX chyba nie ma czegoś takiego jak częściowe otwarcie albo zakmnięty albo otwarty na maxa.przy najmnije jest tak na wolnych jak mu gazuje, ale może podcza jazdy inaczej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 Chwila moment panowie. Tam chyba nie ma silniczka tylko elektromagnes, który albo wciąga na maksa albo odpuszcza. Nie ma tam wartości pośrednich. Regulacja wcale nie jest 10 mm bo w każdym jest inna. A jeśli chodzi o wolne obroty to jest otwarty. Czyszczenie i konserwacja? Najbardziej linka jest podana na uszkodzenia. Zawór nie bo jest w ciągłum ruchu no chyba że sie zapiekł. Trzeba też zadbać o elektromagnes. Należy go czasem rozmontować (wyjąć tłoczek) wyczyścić i przesmarować smarem np do łańcucha który jest bardzo lepki i szybko nie zchodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 3 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 No właśnie o tym mówie że w Rotaxa nie ma pośredniego położenia zawór tylko otwarty albo zamknięty.A właśnie że ma byc 10mm bo jest nawet naklejka na baku!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 Oczywiście że jest naklejka ale co z tego? Żeby wyregulować "dobrze" zawór a nie jak podaje naklejka, trzeba to zrobić po omacku:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2007 Ten zawor na bank działa poprostu odwrotnie. Przy zwiekszaniu sie obrotów zawór ma sie otwierac. Najprawdopodobniej masz odwronie podpiete kabelki i wystarczy je pozamieiać. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 10 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 JAk zwykle nie przeczytał całego posta i się mądrzy.... przecież napisałem że jak już wchodzi na wysokie to sie otwiera!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.