lukasz-aprilia Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Jeśli uśrednilibyśmy po ilu sekundach forumowiczów motocykle osiągają 100 km/h to zapewne wyszedłby nam wynik około 4-5 sekund. Tak byłoby przynajmnej na podstawie danych technicznych pojazdów. A jak to jest w rzeczywistości? Nawet ostro odkręcając od startu manetkę nie bardzo można się zbliżyć do tego wynik podawanego przez producenta. Trzeba stosować jakieś magiczne sztuczki, aby w tak krótkim czasie osiągnąć 100 km/h? Cytuj Potrzebujesz bezpłatnej pomocy prawnej? - Forum Prawnicze zaprasza - ]http://forumprawnicze.info/wykroczenia-i-prawo-drogowe-f10/] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurjuszi Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 (edytowane) Trudno mówić o jakichś zajebistych przyspieszaniach w przypadku mojego motka bo on nie idzie na jedynce 100km/h :clap:, ale odkręcenie manetki to nie wszystko. Żeby maksymalnie przyspieszyć muszę zaraz po ruszeniu wrzucić dwójkę, bo jedynka jest strasznie "krótka", a że singiel dobrze sobie radzi na niższych obrotach więc jak chcę maksymalnie przyspieszyć do 100km/h to na jedynce jadę właściwie do momentu puszczenia sprzęgła (czyli chwilę - właściwie tylko ruszam z miejsca), potem od razu dwójka i przy 80km/h trójka i jest 100 :flesje: pozdr Edytowane 31 Maja 2007 przez jurjuszi Cytuj "Łudududududududududuuuu... Łudududududududduddddd" - Theodor (Zegrze 2010)"Hondy mają taki dziwny dźwięk..." - Autor nieznany (Udrzyn 2010) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZammeR_Poz Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Wszytsko zalezy od dobrego startu, tylko uwazaj zebys na kolo odrazu nie poszedl hehe i jak dobrze wystartujesz to mozesz sie zblizyc do tych danych podanych przez producenta... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chri$ Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 mysle,ze waga motonity ma decydujace znaczenie, potem przyczepnosc do nawierzchni i stan opon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubamen Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 dane fabryczne sa ok mozna prawie je osiagnac nic nikomu nie ujmujac kolosalne znaczenie ma CZYNNIK LUDZKI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 (edytowane) to ja jestem ciekawy ile bym na swojej cebuli wyciągnął :-)będzie trzeba to kiedyś sprawdzić :) Edytowane 1 Czerwca 2007 przez Piotreek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart3z Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 Wczoraj sprawdzałem i mój Fazer robi na jedynce 90km/h :wink:Ważne, aby dobrze wystartować tzn. ruszyć z odpowiednich obrotów :biggrin: Cytuj https://www.bikepics.com/members/Bart3z/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hahacz Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 Znacie jakieś patenty w jaki sposób sprawdzić ile czasu zajmuje przyśpieszenie do 100?? Domowe sposoby :D. Mam licznik rowerowy (pełni funkcję zegarka) przytroczony do kierownicy ma on opcje stopera. Jest to trochę uciążliwe bo musiałbym patrzeć non stop na niego ostro przyśpieszając =taki kozak to nie jestem. Moja Sevenka i ma tak potężnego kopa - sekundy mniej mnie obchodzą :P. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilvov Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 ostatnio nsr zaczęła mi się wydawać jakaś ociężała w przyspieszaniu i dzisiaj zmierzyłem - 6s do 60mph zmiana biegu i 7s do 100... to chyba jest czas na coś mocniejszego :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cenderr Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 według mnie dane podawane przez producenta są w miarę rzeczywiste. Mi się udaje osiągnąć taki wynik. Wiadom że to co podaje producent mierzy pewnie zawodowy kierowca i na odpowiednich oponachg itd więc jest to wynik wyidealizowany ale można go powtórzyć.Ja tam wierzę w te osiągi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbycho Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 Co podaje producent ... w katologach co rok są inne dane, Kawa ZRX1200 ma podawaną przyśpieszenie od 2,9 sekundy do 3,4 w zależności czy dane są z 2001 roku czy 2006. Są różnice dla modelu z owiewką i golasa rzędu 0,3 sekundy, a przecie ten sam silnik, te same podwozie ...Mam wrażenie że producent te dane wysysa z palca albo czyta z gwiazd ... aaaa ... ten mi wygląda że wyrobi w 3 sekundy, i bach do katalogu, ktoś napisze do producenta że to nieprawda, to korekta, wpisujemy 3,4 sekundy. W następnym ktoś napisał że zmierzył i wyszło 3,1 ... to znowu poprawiamy.Oczywiście mogę się mylić :cool: :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micza 125 Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 Kiedyś było jak testowali w Jednośladzie (TVN Turbo) na torze, bodajże GSX-R'a 1000 tego najnowszego, był tam chyba Szymon Dziawer i Adam Badziak, mieli fotokomórke i testowali też właśnie przyspieszenie, nawierzchnia dobra, motocykl w stanie idealnym, dwóch doświadczonych jeźdźców, a mimo to nie udało im się przyspieszyć szybciej niż w 3,6 czy 3,8 sekundy... GSX-R to przecież potęga, a w 4s to teoretycznie GSF 600 powinien się rozpędzać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
popek Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 wszystkie te dane producenta to z hamowni sa raczej.... dlatego nie do uzyskania na zwyklej drodze... pewnosci nie mam ale wydaje mi sie ze wlasnie tak to sie odbywa.... za duzo czynnikow by mialo wplyw na wynik jesli pomiaru dokonywano by na drodze... trzeba by robic kilka pomiarow i ewentualna srednia wyliczyc .. a tak krotka pilka na rolki moto postawic i rura - nie ma strachu ze moto "odleci". wydaje mi sie ze jedynie Vmax moze byc wartoscia mierzona na torze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 (edytowane) Polecam filmiki z video.google serii motorcycle and cars drag battle. naprawde jest co ogladać i rozwieje wiele watpliwosci ;) nie wiem czy to bylo ale ja nie widzialem na forum: http://www.youtube.com/watch?v=UAjRsKK3udw jest tam kilka motongów. moja dr 650 np rozpedza sie w 4,93 do setki a nie 6 s jak w podawanych wszedzie danych technicznych:)polecam! Edytowane 3 Czerwca 2007 przez pack84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZammeR_Poz Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 W tyle napewno nie ;) a dlaczego ... bo licznik zawsze klamie. To trzeba tez wziac pod uwage, jasne ze przy 100 na godzine nie ma duzego przeklamania , ale zawsze jakies tam jest. POzdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.