siwypfk Opublikowano 29 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2006 4 na cylinder. dokładnie mam tez wersje U.S.A i tez mam 4 zawory na cylinder a ponoć są tez z 3 zaworami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 Też mam amerykanina i cztery. Słyszałem już wcześniej, że ktoś mówił, że kto inny twierdzi, że niektóre 800-tki mają trzy zawory i przez to 700tki mają w porównaniu z nimi lepszego kopa i kręcą się wyżej. Po pierwsze - na wszystkich opisach vs800, jakie widziałem, wyryte było, że mają 4 zawory... po drugie - porównując mojego sprzęta i 800tkę kumpla - nominalna różnica około 5 KM jest - choć słabo - widoczna. W dodatku na moim mogę pojechac maks. 155 km/h wg. licznika, a 800tka kolegi ...155 km/h wg. licznika :D (chociaż widziałem na tym forum wyznania, że ktoś tam rozbujał małego intrudera do 180 km/h nie odwijajać manetki do końca ;) To chyba kolejny mit. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 W dodatku na moim mogę pojechac maks. 155 km/h wg. licznika' date=' a 800tka kolegi ...155 km/h wg. licznika :D[/quote'] To chyba coś macie nie tak z tymi Intruderami. 150 kph to dosyć mało jak na Vs 800... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 No to chętnie porównam z innymi. Pochwalcie się proszę... :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 Vs 750 jechałem koło 160 kph (ale do końca go niedusiłem bo nie był to mój motocykl) a VS 800 bez problemu 140 na trasie i jeszcze miał duużo zapasu. Jak śmigałem Vs 1400 to na maksymalną ledwo co doganiałem VS 750. A wydaje mi się, że mój motocykl troszkę szybciej powinien jeździć niż 150 kph :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwypfk Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 moim sprzetem gnałem 170 km/h licznikowo :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek... Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 witajcie .Ja na moim VS750 ,89, bez problemu osiągam 160,ale wystarczy troszku więcej potrzymać a i 175 poleci .Tylko co to za przyjemność jak miota motocyklem po drodze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 No więc tak:sprawdziłem w kilku źródłach i każde podaje inne wartości v-max dla małych intruderów, różniące się nawet o 25 km/h. Przytaczam kilka cyfr: "Motocykl" 4/2000 - VS800: 154/solo, 143/z pasażeremhttp://republika.pl/chudzikj/ VS750: 165 km/h, VS800 i/lub VS600: 155 km/h, VS1400: 160 km/h "Cycle world" 7/1985 - VS700: 179 km/h (!) podają też dokładność prędkościomierza: 30mph = ...30 mph na szafie. to musi być jakiś spisek. :)Jak mi ktoś powie, o co tutaj chodzi - stawiam piwo na otwarciu sezonu w wawie. Racja, powyżej 140 na intruderze bez szyby kończy się przyjemność z jazdy, ale pozostaje rozbujana ambicja. :) Jeżdzę zwykle 80-100, więc to, że mój trude nie leci 180 to nie problem, ale może powód do wnikliwszej kontroli. Co do sprzętu kumpla - nie wiem, nie znam, nie daję głowy za stan moto. Mój mimo 75 tys. przebiegu jest bez zarzutu, chociaż na prędkość maks mógł mieć wpływ rozregulowany gaźnik (na prv powiem wam, gdzie NIE regulować intruderów w wawie, bo porysują wam bak i filtrów nie potrafią podpiąć, a potem deszczówka zalewa gaziory) i - w mniejszym stopniu - łysa opona (obwód opony->prędkość maks.) Pozdrowienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwypfk Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Marek a ile Ci spala przy 80/100 ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Tu akurat jest ok. przy jeździe 80-90 km/h pali w trasie poniżej 4,5 l.Maksymalne spalanie - 5,6 l - miałem przy prędkościach 110-140 km/h.Tak więc tankowanie średnio co 200 km - jedyny, drobny, dyskomfort przy wyjazdach na dłuższe wycieczki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
intruz_ Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Moim VS800 rozpedzalem sie wedlug licznika do 180km/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 (edytowane) Pytanie właściwie nadaje się do oddzielnego tematu, ale ponieważ w tym już i tak poruszyliśmy kilka rożnych wątków to: ile oleju biorą wasze intrudery? Jak podliczylem swoje uzupełnienia, to się okazało, że w 8000 km (jeden sezon) zżarło mi prawie 1 litr. :P Edytowane 5 Kwietnia 2006 przez Marek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jack2437 Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 "ile oleju biorą wasze intrudery? Jak podliczylem swoje uzupełnienia, to się okazało, że w 8000 km (jeden sezon) zżarło mi prawie 1 litr. :)" Witaj MAREK! mnie też ciekawi zuzycie oleju, ja dopiero zacząlem przygode z intruderem wiec jeszcze nie wiem ile "bieże oleju". Na jakim oleju jeżdzisz i jaki przebieg ma Twój sprzęt?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Witaj MAREK! mnie też ciekawi zuzycie oleju, ja dopiero zacząlem przygode z intruderem wiec jeszcze nie wiem ile "bieże oleju". Na jakim oleju jeżdzisz i jaki przebieg ma Twój sprzęt??Leję syntetyk Motula. Przebieg, jak to w VS700 - produkowanych w pierwszych latach modelu - znaczny, prawie 80 tys. km. Tak więc zastanawiam się nad zmianą na półsyntetyczny. Dobrze wybrałeś. Bedziesz zadowolony :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_siwy_ Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Co do ilości zaworów wszyskie Vs 600, 750 (tylko usa), 800 niezależnie od wersji europa czy usa mają po 4 zawory na cylinder. Trzy zawory są tylko w vs 1400. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.