Asmodan Opublikowano 30 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 wueska a czemu nie :lalag: przeciaz ja nitro nie mocuje ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dono Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 "masz sprzet który jest w informacjach ? " tak. gaźnik też ma dodatkowy wtrysk paliwa co do mz to miały najprostszy mechaniczny gaźnik, podobnie jak simsony itp. ale nie wiem czy przy dwusuwach stosuje sie gaźniki podciśnieniowe :| mz to dwusów i trudno jest zatrzyamć koło po puszczeniu gazu, prkatycznie niemożliwe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 powiem tak ja widziałem jaka kolosalna była róznica w małym silniku włozonym w rame karta! Ile to wymagało uwagi doswiadczenia zeby niedaj boze sobie tak nie odjac gazu zeby nie wyladowac w rowie. Co do torowych zabawek to jest to dlamnie bezsensu;] Przedewszystkim kierowcy torowi to zawodowcy, po drugie na torze jeździ sie inaczej niz na drodze(wbrew opinia niektórzych droga to ku... niejest tor z przeszkodami!), po 3 spalanie paliwa cie przestraszy, po 4 adaptacja niektórych rozwiazań torowych jest zbednym bajerem którego niektórzy nawet niebeda umieli wykorzystac w 25 procentach. Zreszta co ja ci tu bede opowiadał załóz te gaźniki przejedź sie, tylko zachowaj do końca obiektywizm bo maszyna zacznie sie duzo szybciej wkrecać co proadzi do wyidealizowania sprawy;) nie pisze o sowjej Mz bo porównanie silnika 2t do 4t jest bezsensu;] nie dodatkowy wtrysk paliwa tylko pompke przyspieszajaca nazywaj rzeczy po imieniu, im mniejszsa pojemnosc tym mniej odczuwalna bedzie zmiana gaźnika na niemebranowy;) w kazdym razie na gaźnikach nie mebranowych rajder z małym doswiadczeniem bedzie miał trudnosci z poruszaniem sie na ulicy;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 30 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 Co do takich gaznikow to ja wiem oco biega bo mam juz taki od roku w KLXie (duzy 1 cylindrowiec wiec ten dopiero hamuje silnikiem po odjeciu gazu) i jakos mnie spalanie nie zjadlo (nawet spadlo na tm gazniku) i jezdzi sie o niebo lepiej niz na seryjnym membranowym, motor poprostu reaguje odrazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dono Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 "nie dodatkowy wtrysk paliwa tylko pompke przyspieszajaca nazywaj rzeczy po imieniu" no ok, pomyliło mi się. ale wiemy o co chodzi :biggrin: "Zreszta co ja ci tu bede opowiadał załóz te gaźniki przejedź sie, tylko zachowaj do końca obiektywizm bo maszyna zacznie sie duzo szybciej wkrecać co proadzi do wyidealizowania sprawy;)" nie wiem czy to do mnie czy do asmodana, ale jeśli do mnie to ja właśnie mam taki gaźnik u siebie założony. i sprawuje się bardzo dobrze :P ale to nie nowość, gaźniki podciśnieniowe zawsze zapewniały przyjaźniejszą pracę silnika, kosztem osiągów. gaźnikiz płaskimi przepustnicami również dają lepsze osiągi, ale trzeba umieć się nimi posługiwać, tak jak pisałeś. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 tak... dokałdnie jednak nalezy pamietac ze 125 nie odzczujesz takiej duzej róznicy jak na 600. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr-z Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 a możeci powiedziec gdzie dorwac takie gazniki ?? i spkoro pasują do klx-a to podejzewam ze do xl nie powinno być większych problemów aby je zaadoptowac ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.