zbijar Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 Witamczy ktoś z Was sie orientuje czy jest różnica miedzu 650 a 1100 nie chodzi mi o pojemność tylko o wielkość ? PozdrawiamZbyszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 (edytowane) hmm... bikez mówi, że rozstaw osi i wysokość siodła są niemal identyczne. potwierdzałoby się to z zapamiętaną przeze mnie opinią x. Maślaka, który dawno temu napisał na prm porównanie obu dragstarów po przesiadce z małego na dużego: warto poszukać, będziesz miał pełen pogląd na sprawę :icon_evil:jsz ps. znalazłem:http://groups.google.pl/group/pl.rec.motoc...7229f955dbc8436http://groups.google.pl/group/pl.rec.motoc...b252b5c2d0d216esorki za długie linki, nie mam już czasu poprawiać Edytowane 29 Maja 2007 przez jeszua Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maro Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 Tutaj znajdziesz http://www.motocyc.pl/ wejdź do działu - opisy motocyklii trzeci temat to porównanie obu motocykli przez x.Maślaka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
empiq Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 (edytowane) Wprawdzie już się przewijało przez forum ale tak dla nowych - opis różnic 650 i 1100 na motocycu by x.Maślak http://www.motocyc.pl/opisy motocykli. polecam empiq przepraszam pomyłkow mi się wstawiło! pozdrawiam Edytowane 8 Września 2008 przez empiq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Belgu Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 do gry wchodzi 3ci V-Star (Drag Star) bo mowa o modelu XVS 950 :icon_rolleyes:http://www.starmotorcycles.com/star/produc...18/0/specs.aspx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moondek Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 Stary poczciwy kardan zostanie zastapiony pasem napędowym... Ciekawe dlaczego?... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz9139 Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 Stary poczciwy kardan zostanie zastapiony pasem napędowym... Ciekawe dlaczego?... Bo tanszy w produkcji!!! Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 A ja myślę, że to kwestia tych drgań, których przy pewnych obrotach / prędkościach nie potrafili Japońcy pokonać w 650 i 1100, generowanych właśnie przez (nie-)zgranie silnika z kardanem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walko69 Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 Jaka jes realna , maksymalna prędkość 650-tki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz9139 Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 Jaka jes realna , maksymalna prędkość 650-tki? Witam. Wyciäga max 150 km/h, ale jak dojdzie plecaczek i pod wiatr, to jak pröbowalem bylo 140 km/h. Pozdro :banghead: Ps. Tyle ,ze w lusterkach juz nic nie widac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walko69 Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 he he dzięki. Te 10 km/h "straty to i tak niewiele....Pozdr. :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.