pikus91 Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 sprawdz czy zawor dziala tzn wyciagnij gruche i zobacz do kanalu wydechowego jesli motor jest na wolnych obrotach to ten zawor powinien byc przymkniety jesli jest na wysokich to wtedy on sie otwiera. Jesli jest sterowanie tym zaworem elektryczne to zapewne musisz miec odpalony motor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 Może najlepiej niech jeszcze przyłoży twarz i przyświeci sobie latarką a kumpel niech go wkręci na 7-8tyś żeby było widać czy się otwiera :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badyl Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 U mnie własnie w YZ jak zdjąłem dekielek to to ramię co powinno się ruszać to się nie rusza. Powinno iść do dołu czy do góry? Co trzeba by było wymienić jesli się nie rusza? Na razie ustawiłem cały czas otwarty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 Rozbierz całość, nie ma tam skomplikowanych mechanizmów, prawdopodobnie padł Ci napęd zaworu, ale może po prostu coś się przyblokowało. Bez zdejmowania tylnej części cylindra nie dojdziesz co. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 zawór uruchamiany jest pewnie podcisnieniowow(jesli jest mechaniczny) jedyna regulacja jaką mozesz przeprowadzić jest zmiana długosci ramienia siłownika i zmiana spreżyny(lub regulacja napiecia wst ępnego sprezyny) spreżyna zmieniasz czas reakcji na gaz. mozesz miec tez juzj wylatana mebranke. w sterowaniu elektronicznym regulacji sie nie dokonuje. Sa tez inne rodzaje sterowanioa mechanicznego jednak tam tez nie ma duzej regulacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boomer5 Opublikowano 31 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 ja rozebrałem swój mechanizm i jest on banalnie prosty jest tam takie sprzęgiełko odśrodkowe które się wysówa przy dużych obrotach i popycha wodzik z wałkiem który pociąga to cięgiełko z pod dekielka. ;) a co tam się mogło popsuć jak niedziała? mi się wydaje że albo się zębatka wycieła która naędza ten wałek ze sprzęgiełkiem albo to sprzęgiełko jest z 4 kulek w krzyżaku i może się te kulki jakoś zablokowały. albo jeżeli moto już przeżył swoje to mógł się wytrzeć ten wodzik co popycha wałek z cięgiełkiem. ja już się przekonałem jak to wygląda. szkoda że przy nieumiejętnym odkręcaniu kosza sprzęglowego (chciałem wymienić łożysko) ujeb... :| jedno piuro z korony kosza :icon_biggrin:( niema nikt dojść do kasza sprzęgłowego do yz 125 z 99r. ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.