dabo Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 witam, zastanawiam się nad wymianą przedniej zębatki z 16 ząbków na 13 ząbków, spotkał się kiedyś z czymś takim ktoś? łatwiej na koło? jaki v max? i ogólnie co myślicie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 łoo, bez przesady, 1 ząb z przodu to 3 zęby na tyle przy zmianie 16>15 odczujesz wyraźną różnicę Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dabo Opublikowano 28 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 (edytowane) generalnie to bardzo interesuje sie jazdą ex, prędkość nie jest mi aż tak potrzbna do szczescia wole wszystko wsadzić w siłe motorku, problem w tym że pomimo to nie chciał bym żeby gs jechał 70 km/h na max jest jeszcze opcja zębatki 15 z, ale czy 1 ząbek dużo poprawi? Edytowane 28 Maja 2007 przez dabo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati27d Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 lepiej daj wieksza zebatke z tylu zmniejszenie przedniej utrudni zycie lancuchowi i wykonczy slizgi wiec pomysl nad tylnia poszukaj programu geardata tam wpisujesz wszystkie parametry przelozen i pokazuje ci uzyskiwane predkosci na poszczegolnych biegach i obroty silnika zmieniajac ilosc zebow obserwujesz co sie dzieje z Vmax Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dario.G Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Ja mam 15 i bardzo sobie ja chwale. Smialo zakladaj. Szczerze mowiac nigdy nie slyszalem o zebatce 13 do gs 500. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 zastanów się na czym ci zależe bo wszystko ma swole plusy i minusy - jeśli chcesz mieć dużą moc (na kole bo mocy silnika nie zmienisz przez zmiane przełożenia :P ) to oczywicie zmieniając przełozenie główne uda ci się ale ..... 1 przy takiej zmianie dosyć mocno wzrosnie zuzycie paliwa 2 jeśli dasz taki mały przód to szybko wykończysz łańcuch 3 V max spadnie (o ile dokładnie to ci przliczy wspomniany wcześniej geardata)4 No i w końcu ( a może od tego powinno się zacząć ) po co to wszystko robić w Gs ie ????? Rakiety z tego nie zrobisz :P :banghead: :biggrin: :biggrin: :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dabo Opublikowano 29 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 4 No i w końcu ( a może od tego powinno się zacząć ) po co to wszystko robić w Gs ie ????? Rakiety z tego nie zrobisz :icon_razz: :) :P :biggrin: :clap: wiem, ale to nie ma być rakieta, ma poprostu swobodnie isc na gume Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 wiem, ale to nie ma być rakieta, ma poprostu swobodnie isc na gumeZakładamy na tył zębatkę 48z od "jajka", zaś z przodu 14z od starego GSX400E - Larsson.Na to jakiś niedrogi łańcuch RK530 O-ring i mamy zestaw do agrostuntu.Powodzenia. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 no o 3 zeby bedzie sporawa róznica odczujesz bedzie wolniejszy a jak już zmieniać to o jeden ząb w mniej .wtedy nie bedzie zbytnich strat na prędkości :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.