hefaistos Opublikowano 4 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 (edytowane) nie wiem jak to sie może wał zużyc :icon_biggrin: ;) kup sobie korbe jakiejś renomowanie firmy np. prox-a daj do regeneracji i będzie ci zajebiscie smigalo o tych odrazu pomyślałem ale cena jest fajna. może coś do 150zł? a i ten korbowód to musze kupowac pod odpowiedzi wymiar. zna ktoś ten wymiar?? czy moge to tylko sam pomierzyć po rozebraniu silnika?? Edytowane 4 Czerwca 2007 przez hefaistos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_mistrz:D Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 o896491550 ub 0896491505,jeden nie odbiera,odbierze drugi. tam mają wszystkie części do RX'a oprócz owiewek po naprawde dobrych cenach,np komplet oryginalnych uszczlek do silnika 60zł.na korbie nie oszczędzaj,tania długo nie pociągnie na cylindrze 80,no chyba ze nie bedziesz przekraczal 7tys obr :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hefaistos Opublikowano 5 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 (edytowane) o896491550 ub 0896491505,jeden nie odbiera,odbierze drugi. tam mają wszystkie części do RX'a oprócz owiewek po naprawde dobrych cenach,np komplet oryginalnych uszczlek do silnika 60zł.na korbie nie oszczędzaj,tania długo nie pociągnie na cylindrze 80,no chyba ze nie bedziesz przekraczal 7tys obr :biggrin: ja dzwoniłem do motoromy i tam tez części niedrogie- uszczelki od 40zł do 80zł zależnie od firmy. ale gość tam powiedział mi za korbe 150 i to chyba seryjna jest. a jak sie nazwya t5en sklep co numery zapodałeś.? :D gadałęm teraz ze starym ( a mówił ktoś na forum że starszego trza sie słuchać) i on powiedziałże nie ma potrzeby kupowania całego nowego korbowodu. tu chodzi głównie o te łożysko na którym korbowód pracuje ( jak tam jest od środka? jakie to łożysko i czy jest coś wiecej w tym korbowodzie?) . Jego zdaniem do mojej głownie ulicznej jazdy( nie mówie że nie przekrocze tych 7tys.) wystarczy kupić łożyszko na nowe i oddać do złożenia tego łożyska i wyważenia wału. i że wtedy bedzie dobrze wszystko. co o tym myślicie?? jest to pomysł bo wychodzi taniej a chyba to by sie równało tak jakby ten korbowód był nowy bo nie było by luzów. :buttrock: a kase bym włożył w co innego ( jak ją zorganizuje w ogóle) :biggrin: Edytowane 5 Czerwca 2007 przez hefaistos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 Daj spokuj stary,lozysko lozyskiem ,ale korba sie sama tez zurzywa ,otowor traci wymiar itd Te 150 zl to nie majatek - ja wolalbym co innego zrobic pozniej niz rozbierac silnik 2 razy. Zaoszczedzic mozesz na uszczelkach - robilem je sam i zawsze bylo dobrze :wink: nie wiem jak to sie może wał zużyc :biggrin: :P Bolku,ludzie Wy macie problemy z przedszkola - korbowod to nie czesc skladowa walu?? Litosci :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian-kmx Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 (edytowane) Bolku,ludzie Wy macie problemy z przedszkola - korbowod to nie czesc skladowa walu?? Litosci :notworthy: Boluś to se tak mow do kogo chcesz ale o demnie sie odpul Loluś, skoro korbowod to czesc walu to po co caly wal wymieniac?? ;) Edytowane 6 Czerwca 2007 przez damian-kmx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 (edytowane) Boluś to se tak mow do kogo chcesz ale o demnie sie odpul Loluś, skoro korbowod to czesc walu to po co caly wal wymieniac?? :notworthy: Ale Ty jestes ;) Gdzies bylo napisane wal wymieniac ?? Chlopaczku,pewnie jestes z gimnazjum -wez cofnij sie do podztawowki i tam Pani nauczy Cie czytac ze zrozumieniem calosci tekstow a nie wybranych przez ciebie i wygodnych dla ciebie kwestii.A jak ktos Ci powie,ze silnik mu padl to tez wnioskujesz ,ze caly wymienial a nie np tlok?? :bigrazz: Edytowane 6 Czerwca 2007 przez Seba350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hefaistos Opublikowano 6 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 Ale Ty jestes :) Gdzies bylo napisane wal wymieniac ?? Chlopaczku,pewnie jestes z gimnazjum -wez cofnij sie do podztawowki i tam Pani nauczy Cie czytac ze zrozumieniem calosci tekstow a nie wybranych przez ciebie i wygodnych dla ciebie kwestii.A jak ktos Ci powie,ze silnik mu padl to tez wnioskujesz ,ze caly wymienial a nie np tlok?? ;) ok dobrze gadasz ale mam kolene pytania: -jaki rozmiwar korby mam dobrać?? jak mam to zrobić zżeby nie kupić za dużej albo za małej. rozmiar dziru w korbie na dole też raczej musi być odpowiedni to wału. jak to wszytsko wykonać?? ogólnie jak dobrać odpowiedni korbowód pod względem wymiarów? -gadałęm z gościem w salonie skuterowo - motorowerowym w którym stał rieju z silnikiem am6 i sie pytam czy am5 to taki sam silnik który różn ise tylko skrzynią biegów. on mówi że nie bo to inne magneto i inna budowa jest. wiec mam opowry czy servisówka od am6 bedzie pasowac do mojego?-jak myślicie? W KAżDYM RAZIE PONAWIAM PROśBE żE JAKBY KTOś SIę SPOTKAł Z MANUALEM DO AM5 DO PROSZE O KONTAKT. -pewnie jutro bede brał się za rozbiórkę silnika bo kasy sie coraz wiecej znajduje wiec trza zacząć. jakie specjalne klucze będą potrzebne żeby dobrać się do wału?? gdzie je kupić?? albo czy od innych pospolitych motorów pasują?? ( zapewne będzie potrzbny ściągacz do magneta) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_mistrz:D Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 motoromy to ja Ci nei polecam. zamówiłem uszczelke pod głowicą,bo mieli niby tanią,a przyszedł kawał tektury,którym można se było dupe wytrzeć. nie wiem czy tak tanio te 150zł za korbe,ja za cały kompletny nowy wał zapłaciłem 400zł,stwierdziłem że wychodzi tylko 100zł drożej niż wyważanie plus nowa korba,więc wziąłem cały nowy.oczywiście oryginał aprili. dodatkowo dostałem warancje na niego na pół roku.sklep,o którym mówie to B.M.K Moto,aczkolwiek ich serwisu nie polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 Sluchaj ,kupujac kore mowisz ,ze chcesz do takiego i takiego moto i nie ma sily - musza wiedziec o co chodzi i dac Ci dobra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hefaistos Opublikowano 8 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 Sluchaj ,kupujac kore mowisz ,ze chcesz do takiego i takiego moto i nie ma sily - musza wiedziec o co chodzi i dac Ci dobra mailowałem z motorlandem i powiedzieli mi że za wymiane korby i ich korbe -top racing lub power rod - chcieli by 150zł. myślę że to przystępna cena. a wy co sądzicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 Pewnie,ze ok. Rob i skladaj bo cieplo na dworze :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hefaistos Opublikowano 8 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 Pewnie,ze ok. Rob i skladaj bo cieplo na dworze :biggrin: patrzylem w sklepach internetowych i za stówe top racing to jest model "standard" ale to i tak ok . zawsze lepiej niż na wyjebanym. teraz tylko rozebrac silniczek......( servisówka do am5 potrzebna) :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 Ty sie ta serwisowka nie przejmuj - jak ja 10 lat temu rozbieralem aprilke (RV4) gdzie nikt na oczy nie widzial u mnie w okolicy takiego motoroweru to byl hardcore :icon_question: a mialem z 14 lat :icon_question: Dasz rade,duzy stol,czysty,wszystko sobie ukladac po kolei jak zdejmujesz i nie bedie problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hefaistos Opublikowano 9 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2007 Ty sie ta serwisowka nie przejmuj - jak ja 10 lat temu rozbieralem aprilke (RV4) gdzie nikt na oczy nie widzial u mnie w okolicy takiego motoroweru to byl hardcore :) a mialem z 14 lat :) Dasz rade,duzy stol,czysty,wszystko sobie ukladac po kolei jak zdejmujesz i nie bedie problemu dzieki za wsparcie. jestem w trakcie rozbiórki. dużo idzie do silnika węzyków i kabli , może sie ppomieszać ale robie zdjęcia jakby coś. mam narazie problem z odkręceiem dwóch śrub mocujących silnik do ramy . namaczam je ropą ale czyję że dojdzie do użycia przecinaka. podchodze do wszystlkiego jak narazie z dystansem i nie chce si9e spieszyć bo na szybko to jajka sie gotuje. pozdrawiam :notworthy: sorry za post pod postem ale mam zastanawiającą sprawe. otóż wyjłąłem ten swój silnik . jak mi sie wydaje jest to am5 bo ma pięć bieów. ale zobaczylem taką http://cgi.ebay.at/Rieju-Aprillia-Yamaha-M...bayphotohosting mój silnik ( rzpoznaje po lewej obudowie) wygląda tak samo a na aukcji pisze że to jest am6. czy jest możliwośc że ja też mam am6 a 6 bieg jest poprostu jakoś zablokowany?? bo te silniki wyglądają identycznie. ja am6 rozpoznawałem po gładszej lewej stonie silnika tak jak tutaj ( w oim z w tym z pierszej aukcji jest takie wgłębienie na środku) http://www.allegro.pl/item203722451_rieju_..._supermoto.html czy to porpsu można zmieniać dekle czy ja moge mieć am6?? :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2007 Pamietam,ze w mojej aprili gdzies byl wybity model silnika - cos mi sie kojazy ,ze gdzies w okolicachg zebatki . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.