Skocz do zawartości

Intrudery wszelkiej maści ( VS , VL )


danny
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

na moje to trochę za duży piec zeby to była 400- setka. Jak dla mnie to VS 750/800, ale mogę sie mylić bo jeżdżę VL. Może ktoś z jeżdących VS sie wypowie.

ja właśnie mam vs800, tylko że właściwie to jeszcze nawet nie próbowany (w garażu pare kółek :biggrin: ) , kupiony jeszcze przed sniegami 2 m-ce temu, miałem nadzieję go sprawdzić trochę ale sypnęło i dupa, spłukałem się z kasy ( a do mojego trzeba by jeszcze co nieco dołożyć żeby świecił jak psu jajka), a tutaj nadarza się "okazja" zamiany z dopłatą dla mnie, różnica jakieś 3-4 tys. zł, a ten niby nowszy 7 lat, prawie 2x mniejszy przebieg i tak dalej, juz pisałem, taki sam jak ten tylko bordowy.... też go jeszcze na żywo nie widziałem, a ponieważ mechanik ze mnie żaden, a już znawca silników dopiero żaden wobec tego pytam mądrzejszych od siebie : co to jest vs 400? akurat ten na zdjęciu też mi jakoś wygląda za duży, ale jeśli 125 Intruder ma 2 gary i 2 wydechy to dlaczego niby 400 miałby nie mieć? nie wiem czy warto w ogóle sobie głowę zaprzątać, często tak bywa że się człowiek do czegoś podpali a potem jednak żałuje, bo spalanie jednak nie takie małe, albo mimo wszystko za słaby.... nie wiem za bardzo, może ktoś juz jeździ takim, ale ja za bardzo nie słyszałem, żeby w ogóle do Intrudera dawali 400, ale może na amerykański rynek (chociaż akurat Amerykanie to chyba "jadą" w litry i wyżej) albo japoński?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest VS 400 ale to rzadko spotykany model, niewielu jest jego użytkowników, mało info i części na rynku. VS 800 jest jego przeciwieństwem - popularny, łatwo o części i serwisówki, różnice w osiągach znaczne. Moim zdaniem nie ma sensu zamieniać się na tego egzotycznego malucha.

PASTOR GARAGE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam mam pytanie czy miał ktoś założoną w tyle oponke Metzeler ME 880 Marathon 200 czy ona sie zmieści ?? ja aktuaknie mam tą samą tylko 170 i jest sporo szersza od zwykłych 170-ątek ma coś w rodzaju grzyba a teraz mam możliwość kupić 200-ke i obawiam sie że nie wejdzie. Z góry dzięki za odp. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam na tyle zalozona taka oponke wejdzie na styk ale wejdzie.Troche dziwne co piszesz ze 170 metzelera jest szersza od innych.Sugeruje sie tym, ze wlasnie ta 200 metzeler na feldze oryginalnej (15)tak naprawde ma szerokosci cos okolo 180.Juz pisalismy o tym problemie jakos na poczatku watku.ale co do pytania to pasuje i jezdzi sie ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ja mam na tyle zalozona taka oponke wejdzie na styk ale wejdzie.Troche dziwne co piszesz ze 170 metzelera jest szersza od innych.Sugeruje sie tym, ze wlasnie ta 200 metzeler na feldze oryginalnej (15)tak naprawde ma szerokosci cos okolo 180.Juz pisalismy o tym problemie jakos na poczatku watku.ale co do pytania to pasuje i jezdzi sie ok.

 

 

Kupiłem założyłem weszła elegancko ale stara ledwo co ją stamtąd wydarłem się okazuje że miałem założoną 170/80/15 a teraz mam 200/70/15 ja sie martwiłem że nie wejdzie 200 a sie okazało że ta 170-ątka jest szersza od 200 minimalnie ale szersza (na filmiku mam 170 i tam widać opona jest prawie tej samej szerokości co błotnik

) naprawde zgłupiałem poco piszą te numerki jak i tak to nie ma nic wspólnego z prawdą jak tą zetre to wpakuje spowrotem taką jak miałem :)

 

A tak przy okazji jaka najszersza oponka wejdzie do przodu ??

 

 

POZDRAWIAM

Edytowane przez Krzychu.2000
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam.panowie i panie mam pytanko.hamujac intruderem ostro zaczyna kierownica uciekac w bok.przy szybszej jezdzie podejzewam mozna niezle sie wygruzic.czy mozna temu jakos zaradzic?myslalem o zalozeniu amortyzatora skretu moze by to troche pomoglo .bo boje sie ze kiedys cos mi wyskoczy prze kolo i jak wcisne klamke to wyglebie sie na amen.moze ktos ma jakis pomysl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam.panowie i panie mam pytanko.hamujac intruderem ostro zaczyna kierownica uciekac w bok.przy szybszej jezdzie podejzewam mozna niezle sie wygruzic.czy mozna temu jakos zaradzic?myslalem o zalozeniu amortyzatora skretu moze by to troche pomoglo .bo boje sie ze kiedys cos mi wyskoczy prze kolo i jak wcisne klamke to wyglebie sie na amen.moze ktos ma jakis pomysl.

 

Weś Ty się nie wygłupiaj tylko sprawdź, albo daj do sprawdzenia komuś "dorosłemu". Żadnych półśrodków do trakcji motocykla bo to nie metoda a sobie only kuku można zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie nie chce nic eksperymentowac.le to podobno powszechne zjawisko zwlaszcza w choperach i cruizerach.zeby jeszcze mial zintegrowane hamulce to byoby juz leipiej;):)no ale moze jednak mozna jakos temu przedziwdzialac lub przynajmniej zmniejszyc to zjawisko;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam wrzenie ze sie nie rozumiemy.poprosty kiedy nagle zlapie klamke od przedniego kola to poprostu kierownic zkreca.nie mowie ze jest tak ciagle ale tylko podczas awaryjnego hamowania.a moze to wina opony?chociaz nie jest lysa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...