zulus Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 http://www.allegro.pl/item564557048_suzuki...der_vs_400.html a coś takiego? długo nie szukałem :cool: Daruj sobie i ciesz się 8-setką. Troszkę pojeździsz i sam się będziesz zastanawiał jak mogłeś zadać takie pytanie :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariosta Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 na moje to trochę za duży piec zeby to była 400- setka. Jak dla mnie to VS 750/800, ale mogę sie mylić bo jeżdżę VL. Może ktoś z jeżdących VS sie wypowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Privat Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 Dal mnie toż to 800 takie jak moje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zenoo Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 na moje to trochę za duży piec zeby to była 400- setka. Jak dla mnie to VS 750/800, ale mogę sie mylić bo jeżdżę VL. Może ktoś z jeżdących VS sie wypowie. ja właśnie mam vs800, tylko że właściwie to jeszcze nawet nie próbowany (w garażu pare kółek :biggrin: ) , kupiony jeszcze przed sniegami 2 m-ce temu, miałem nadzieję go sprawdzić trochę ale sypnęło i dupa, spłukałem się z kasy ( a do mojego trzeba by jeszcze co nieco dołożyć żeby świecił jak psu jajka), a tutaj nadarza się "okazja" zamiany z dopłatą dla mnie, różnica jakieś 3-4 tys. zł, a ten niby nowszy 7 lat, prawie 2x mniejszy przebieg i tak dalej, juz pisałem, taki sam jak ten tylko bordowy.... też go jeszcze na żywo nie widziałem, a ponieważ mechanik ze mnie żaden, a już znawca silników dopiero żaden wobec tego pytam mądrzejszych od siebie : co to jest vs 400? akurat ten na zdjęciu też mi jakoś wygląda za duży, ale jeśli 125 Intruder ma 2 gary i 2 wydechy to dlaczego niby 400 miałby nie mieć? nie wiem czy warto w ogóle sobie głowę zaprzątać, często tak bywa że się człowiek do czegoś podpali a potem jednak żałuje, bo spalanie jednak nie takie małe, albo mimo wszystko za słaby.... nie wiem za bardzo, może ktoś juz jeździ takim, ale ja za bardzo nie słyszałem, żeby w ogóle do Intrudera dawali 400, ale może na amerykański rynek (chociaż akurat Amerykanie to chyba "jadą" w litry i wyżej) albo japoński? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zulus Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Panowie - może ktoś wie czy dźwignia biegów z VL 1500 pasuje do vl 800? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptolek Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 nie ma takiego moto 400.jakas sciema Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.Pastor Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Jest VS 400 ale to rzadko spotykany model, niewielu jest jego użytkowników, mało info i części na rynku. VS 800 jest jego przeciwieństwem - popularny, łatwo o części i serwisówki, różnice w osiągach znaczne. Moim zdaniem nie ma sensu zamieniać się na tego egzotycznego malucha. Cytuj PASTOR GARAGE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu.2000 Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 witam mam pytanie czy miał ktoś założoną w tyle oponke Metzeler ME 880 Marathon 200 czy ona sie zmieści ?? ja aktuaknie mam tą samą tylko 170 i jest sporo szersza od zwykłych 170-ątek ma coś w rodzaju grzyba a teraz mam możliwość kupić 200-ke i obawiam sie że nie wejdzie. Z góry dzięki za odp. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chamsin Opublikowano 14 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 Ja mam na tyle zalozona taka oponke wejdzie na styk ale wejdzie.Troche dziwne co piszesz ze 170 metzelera jest szersza od innych.Sugeruje sie tym, ze wlasnie ta 200 metzeler na feldze oryginalnej (15)tak naprawde ma szerokosci cos okolo 180.Juz pisalismy o tym problemie jakos na poczatku watku.ale co do pytania to pasuje i jezdzi sie ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu.2000 Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 (edytowane) Ja mam na tyle zalozona taka oponke wejdzie na styk ale wejdzie.Troche dziwne co piszesz ze 170 metzelera jest szersza od innych.Sugeruje sie tym, ze wlasnie ta 200 metzeler na feldze oryginalnej (15)tak naprawde ma szerokosci cos okolo 180.Juz pisalismy o tym problemie jakos na poczatku watku.ale co do pytania to pasuje i jezdzi sie ok. Kupiłem założyłem weszła elegancko ale stara ledwo co ją stamtąd wydarłem się okazuje że miałem założoną 170/80/15 a teraz mam 200/70/15 ja sie martwiłem że nie wejdzie 200 a sie okazało że ta 170-ątka jest szersza od 200 minimalnie ale szersza (na filmiku mam 170 i tam widać opona jest prawie tej samej szerokości co błotnik ) naprawde zgłupiałem poco piszą te numerki jak i tak to nie ma nic wspólnego z prawdą jak tą zetre to wpakuje spowrotem taką jak miałem :) A tak przy okazji jaka najszersza oponka wejdzie do przodu ?? POZDRAWIAM Edytowane 22 Marca 2009 przez Krzychu.2000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptolek Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 witam.panowie i panie mam pytanko.hamujac intruderem ostro zaczyna kierownica uciekac w bok.przy szybszej jezdzie podejzewam mozna niezle sie wygruzic.czy mozna temu jakos zaradzic?myslalem o zalozeniu amortyzatora skretu moze by to troche pomoglo .bo boje sie ze kiedys cos mi wyskoczy prze kolo i jak wcisne klamke to wyglebie sie na amen.moze ktos ma jakis pomysl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zulus Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 witam.panowie i panie mam pytanko.hamujac intruderem ostro zaczyna kierownica uciekac w bok.przy szybszej jezdzie podejzewam mozna niezle sie wygruzic.czy mozna temu jakos zaradzic?myslalem o zalozeniu amortyzatora skretu moze by to troche pomoglo .bo boje sie ze kiedys cos mi wyskoczy prze kolo i jak wcisne klamke to wyglebie sie na amen.moze ktos ma jakis pomysl. Weś Ty się nie wygłupiaj tylko sprawdź, albo daj do sprawdzenia komuś "dorosłemu". Żadnych półśrodków do trakcji motocykla bo to nie metoda a sobie only kuku można zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptolek Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 no wlasnie nie chce nic eksperymentowac.le to podobno powszechne zjawisko zwlaszcza w choperach i cruizerach.zeby jeszcze mial zintegrowane hamulce to byoby juz leipiej;):)no ale moze jednak mozna jakos temu przedziwdzialac lub przynajmniej zmniejszyc to zjawisko;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Privat Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 to podobno powszechne zjawisko zwlaszcza w choperach i cruizerach. ktoś ci strasznych głupot naopowiadał , może masz coś z lagami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptolek Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 mam wrzenie ze sie nie rozumiemy.poprosty kiedy nagle zlapie klamke od przedniego kola to poprostu kierownic zkreca.nie mowie ze jest tak ciagle ale tylko podczas awaryjnego hamowania.a moze to wina opony?chociaz nie jest lysa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.