Krzychu.2000 Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 Końcówki z katalogów mają na ogół w środku tłumiki. Krzychu.2000 -> jest tak, ze fabryczne wydechy na ogłó dławią silnik ale całkiem pusta rura kastruje moc jeszcze dokładniej. Jedź na hamownie i zrób sobie 2 badania - jedno z a drugie bez tych śrubek. Porównaj wyniki i przemyśl co jest lepsze. Zresztą tak na rawdę to Twój motocykl (i każdy inny VS 1.4 z pustym wydechem czy jakimś tuningowym) jest prawdopodobnie słabszy od seryjnego z oryginalnym fabrycznym tłumikiem :icon_mrgreen:Jak mam założone te zaślepki co mi poradziłeś to mam wrażenie że gorzej przyspiesza od 60 na 4 biegu a jak je sciągne to jakby szybciej przyspieszał ale to może mi sie tak tylko wydaje będe musiał to sprawdzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danny Opublikowano 4 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 Ja u siebie tylko wyciągnąłem całe wkłady z oryginalnego tłumika i wstawiłem potem zaślepki i dźwięk jest przepiękny ale nie uciążliwy choć sąsiedzi narzekają. Po wyciągnięciu wkładów dla mnie osobiście motocykl stal się od razu żwawszy ale to moje odczucie. Guti to czekam na informacje od ciebie jak z motocyklem. Zapowiada się fajna imprezka w Wenecji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek00 Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 moje moto z dodatków mam lightbary i sakwy. poza tym reszta orygilnalna. w prędkościomierzu jest układ sterujący kontrolką od płynu chłodzącego, jeśli ktoś ma coś takiego na zbyciu to proszę o info na pw. (VS800 '94) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu.2000 Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 Szukam takiego klaksonu http://w1.bikepics.com/pics/2001%5C09%5C30...-10283-full.jpg i nie moge znaleść ile taki kosztuje i gdzie moge taki dopaść ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
van_han Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 albo mam problem z wzrokiem albo na tym zdjeciu nie widac klaksonu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodman Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 albo mam problem z wzrokiem albo na tym zdjeciu nie widac klaksonu?Między cylindrami ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 to klakson z amerykańskiej wersji. Odpusc go sobie- ledwo to to trąbi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyzdra1 Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 Klakson ładnie wygląda, ale jeszcze ładniej wyglada pomalowany silnik na czarno z chromowanymo pokywami Cytuj :crossy:https://www.bikepics.com/pictures/2720853/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
van_han Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 ok - nie bylem pewny co do tego "dziwnego" elementu miedzy cylindrami jak klakson to tylko http://i92.photobucket.com/albums/l36/Kris...0/dragstar3.jpg :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu.2000 Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 to klakson z amerykańskiej wersji. Odpusc go sobie- ledwo to to trąbi...Ale on mi sie podoba a nie musi mocno trąbić przecież mnie z daleka słychać :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elvis76 Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 Witam posiadaczy Intruderów, ja też jestem szczęśliwym posiadaczem intrudera 800, nie ma w sumie żadnych przeróbek, jeśli nie liczyć wysuniętych podnóżków (super sprawa dla wysokiego motocyklisty). Podobnie jak wielu z Was też mam problem z wydechami - mam tłumiki seryjne, które po prostu nie brzmią, myślałem o wybebeszaniu rur, ale wiele osób mi to odradza. Aktualnie rozglądam sie za jakimiś dobrze brzmiącymi tłumikami, coś co nie będzie kosmicznie kosztować, a da mi ładne brzmienie. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.Pastor Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 Intruder najbardziej przypomina choppera. A w chopperach ważny jest wygląd, dźwięk i odejście. Fabryczne tłumiki są wielkie i grube jak z powercruisera jakiegoś, podobnie jak reflektor przedni. Korekta tych dwóch elementów znacznie poprawia wygląd i brzmienie. Jeśli chodzi o odejście to bierze się ono z momentu obrotowego, którego na szczęście Intruzowi nie brakuje i to już od najniższych obrotów. Warto też popracować nad zawieszeniami bo nie są najlepsze. Moim zdaniem to bardzo ciekawy materiał do customingu. Cytuj PASTOR GARAGE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodman Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 J.Pastor z wydechem sie zgodze z zawieszeniem też ale co z lampą? jaka wg. Ciebie ona powinna być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziara1400 Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 Puste wydechy to zbrodnia na silniku. Strata mocy w najbardziej potrzebnym zakresie obrotów... Przepraszam, ale co to za bzdury kolega wypisuje??Juz tlumacze...intrudery z czterobiegowa skrzynia (ameryka wszystkie) europa chyba do 92 roku, juz nie pamietam dokladnie posiadaly 68 km a niektore zalezy od wersji nawet 71 km. Z biegiem lat ze wzg na ograniczenia czystosci spalin i halasu zaczeto je tlumic, nawet w ostatnich latach do 61 km (ale wlasnie tylko na wydechach). Wiec jezeli chodzi o puste wydechy to tylko mocy ci moga dac a nic sie z silnikiem nie dzieje. Owszem, jak na przyklad u mnie mam K&N (zamienniki) + puste wydechy, sklad mieszanki powinien byc wyregulowany na troche bogatsza, najlepiej, najprosciej i bardzo dokladnie robi sie to PIROMETREM LASEROWYM. No i teraz 180 na godzinke moim intruzikiem (skrzynia 4) to zaden wyczyn, ale dalej sie boje no i przyjemnosc nie ta....a ha nadmieniam ze przejechane ma juz 78000 km. mam tłumiki seryjne, które po prostu nie brzmią, myślałem o wybebeszaniu rur, ale wiele osób mi to odradza. Aktualnie rozglądam sie za jakimiś dobrze brzmiącymi tłumikami, coś co nie będzie kosmicznie kosztować, a da mi ładne brzmienie. Pozdrawiam! ehhh......nie sluchaj ich, chcesz znac odpowiedz, doradze ci jak zrobic z orginalnych wydechow-super wydechy, pod warunkiem ze masz troche zdolnosci manualnych...pisz na maila. Na grupie nie moge bo za duzo pisania i nie wiem czy wszyscy zrozumieja, poprostu najlepiej na obrazkach. a propo stuków zaworków, to umnie słychać troszeczke na zimnym silniku, później jak się rozgrzeje to cisza, dodam że mój vs 1400 ma 108 tyś przebiegu, może ktoś ma większy przebieg?? słyszałem o intruderku co miał 260tyś przebiegu i poza poborem oleju dalej się kulał( nie wiem czy to prawda czy mit) a jaki kolega olej leje, pewnie 10w40 jak znam zycie, ehhhh...........juz niemoge i nie ma sily tlumaczyc...chcesz znac odpowiedz to napisz a sprobuje ci wytlumaczyc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu.2000 Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 Dziara1400 zapodaj fotki swojego sprzęta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.