trybol Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Hello wiecie gdzie mozna dostać szprychy do przdniego koła Intruza 1400 bo mam felge po wypadku krzywą, i chciałem obręcz przełożyć, ale szprychy są tak zapieczone ze co trzecia pęka;/ a za 6szt podobnych wołają około 72zł. Co najgorsze są 2 rodzaje szprych łebki zaginane pod kątem ok 45 i 90stopni. Jak macie jakieś namiary albo na sprzedaż lub wiecie gdzie mozna dostać jakieś zamienniki to proszę o pomoc... ;( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.Pastor Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Trybol jak chcesz dorabiane szprychy to odezwij się na PW, poszukam namiarów. Cytuj PASTOR GARAGE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Privat Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 No mi mój bierze przy dynamicznej jeździe 5,3/100... Zobacz może najpierw jak świece wyglądają, to już może sporo powiedzieć.. To 11 to pali Ci na okrągło? Czy tylko teraz jak jeździłeś cały czas na ssaniu? Tak pali na okrągło zrobiłem 2x po 100 km bo nie mogłem uwierzyć a tak to ładnie pali na dyg i równe obroty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil vf 750 s Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 :icon_biggrin: trybol jak szukasz szprych do przodu to ja mam kilka od 1400- musiał bym tylko zobaczyć z jakimi łebkami jeśli mówisz że jest różnica. powiedz mi tylko z jakiej trzcianki jesteś- gdzieś na mazowszu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chamsin Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Male pytanko z prosbą o pomoc -mianowicie- jadac moim Intruderem 1400 w dwie osoby dosc mocno dobija tyl na nierownosciach i dziurach i cholera pocharatalo mi opone o wystającą srube wrrr ale nie tego dotyczy pytanie co zrobic zeby nie dobijało zaznacze ze moto jest przerobione i ma akcesoryjny blotnik i skrocone amortyzatory tzn trzpienie,sa skrocone o okolo3,5cm sprezyny sa te same.I jaka rada? czy jakies akcesoryjne amortyzatory?ddla poglądu fotki sprżeta http://chamsin.fotosik.pl/albumy/362450.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.Pastor Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Błotnik masz obniżony jak w sztywniaku, wygląda ładnie ale dobija. Amory to słaby punkt w Intruderach, jak sam widzisz nawet po takiej przeróbce. Twardsze znajdziesz tu: http://www.hagon-shocks.co.uk/ lub tu: http://www.progressivesuspension.com/ (z tym, że do jazdy w dwie osoby bierz tylko w wersji Heavy Duty) Jest wydatek ale i rozwiązanie problemu, coś za coś. ps. na tym zdjęciu są zbyt czyste końcówki wydechów, to świeżo założone czy zrobiło się tak ubogo na pustych rurach? Cytuj PASTOR GARAGE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chamsin Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 (edytowane) zdjecie jest na swiezo bez jazdy.Teraz juz sie zrobiły czarne.Jeszcze jeden problem mi wyniknąl mianowicie jak sie moto zagrzeje to cięzko wchodza mi biegi.Z jedynki wrzucic na luz jest problem musze lekko ruszyc sprzętem to wtedy jakos luz wskoczy.Czy to tak mam,byc czy cos nie halo? Edytowane 13 Kwietnia 2008 przez chamsin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojek Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Zobacz w jakim stanie masz płyn w zbiorniczku od sprzęgła może przydała by sie wymiana na nowy. Płyn hamulcowy z czasem łapie dużo wilgoci i traci swoje właściwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartasarte Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Witam, i na wstepie musze zaznaczyc ze bede czestym gosciem w tym topicu, gdyz wlasnie staje sie szczesliwym posiadaczem intruza m 800, fotek co prawda jeszcze nie wkleje bo go nie mam, ale juz na mnie czeka i sie niecierpliwi. Odbior w czwartek! Ktos jeszcze ujezdza taka maszyne? Jak wrazenia? Jakie pluchy i minuchy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptolek Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 pytanie.czy mozna z intruza 1400 przelozyc tylne kolo do 800.chodzi mi o to ze tam jest hamulec tarczowy a nie beben.na oko wyglada ze nie powinno byc problemu ale wole zapytac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 pytanie.czy mozna z intruza 1400 przelozyc tylne kolo do 800.chodzi mi o to ze tam jest hamulec tarczowy a nie beben.na oko wyglada ze nie powinno byc problemu ale wole zapytac. Felga w wahacz wejdzie ale zzamocowaniem zacisku pewnie będzie troche zabawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chamsin Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 znów troszkę przynudze -po odpuszczeniu gazu z jednej rury(pierwszy cylinder) zadymi niebieskim dymkiem.czy to bardzo grozne?i co poszło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wieniek Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 (edytowane) znów troszkę przynudze -po odpuszczeniu gazu z jednej rury(pierwszy cylinder) zadymi niebieskim dymkiem.czy to bardzo grozne?i co poszło?Wychodzi, że uszczelniacze zaworowe, a zmieniałeś dysze do tych wydechów :icon_exclaim: :)Zawory i ich trzonki, mogą się przegrzewać :wink: Edytowane 14 Kwietnia 2008 przez Wieniek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chamsin Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Juz kupiłem z takimi wydechami i nie wiem czy koles cos robil ale podejrzewa z,e tak moto jest z usa od konkretnego faceta ,który dbal o sprzęta wiec myslę,ze zrobił co trzeba po wymianie wydechu.Przegrzewają sie bo...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wieniek Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Przegrzewają sie bo...?Do takich wydechów jak masz (cobra), powinno się dać większe dysze paliwowe, inaczej zawory będą się przegrzewać (zbyt uboga mieszanka), co z kolei może prowadzić do nadtopienia/nadpalenia, krawędzi uszczelniaczy zaworowych i w konsekwencji do dymienia silnika, podczas schodzenia z obrotów. Gdyby dymił podczas przyspieszania, to wskazywało by na zurzyte pierścienie :icon_razz: Koniecznie sprawdż kolor świec zapłonowych. Może być też tak, że uszczelniacz zsunął się z prowadnicy :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.