Skocz do zawartości

Intrudery wszelkiej maści ( VS , VL )


danny
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

kurbat - jezdze na 800 i zastanawiam sie nad zmiana na 1400 w przyszlym sezonie. Z tego co zrozumialem bedziesz jezdzil z plecaczkiem tak wiec 800 moze sie troche "dusic". Ja jak jezdze sam to nie mam na co nazekac, ale jak jade na dluzsza trase obladowany + plecaczek to odczuwam braki w przyspieszeniu, dobijanie tylnego zawieszenia itp.

 

Tak wiec polecam 1.4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zicoh, wydawało mi się, że masz zamontowane oryginalne amory z tyłu, stąd pytanie o ew. obniżenie. Patrząc na całe moto trudno ocenić, czy "już" wygląda na nisko zawieszone, bo stoi na kołkach (sprężyny nie są ściśnięte tak, jak by były, gdyby moto stało na kołach), masz niestandardowy błotnik z tyłu (a w oryginałach stopień zanużenia opony w błotniku jest też sposobem oceny "na oko"). Tak więc luzik... jak złożysz sprzęta to wszystkim szczęki opadną.

 

A na forum pojawiały się już namiary na tapicerów, wykonanie solo kanapy do VS nie jest trudne i nie powinno byc drogie. Niedawno wymieniałem pokrycie u siebie i mogłbym polecić świetną tapicerkę (!), ale to dość daleko od wawy, a żeby siodło dobrze było spasowane z motocyklem trzebaby go zostawić na kilka dni.

Edytowane przez Marek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurbat jak masz 15 tys zeta to to popieram kolegów kupuj od razu Intruza 1400. Możesz oczywiście trochę kasy zdobyć i kupić Intruza VL1500 za 20 koła dostaniesz takiego bez problemu.

 

Pozdrawiam i udanego zakupu. Pochwal się co kupiłeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za zainteresowanie.

W takim razie będę szukał 1400.

Niby mam na to całą zimę ale wiadomo...ręce świerzbią, żeby już w garażu stało :crossy:

 

Oto co napisał koleś z aukcji, którą wam pokazywałem : witam, motocykl z belgii, dokumenty to umowa i brief-pan jest 1 wlascicielem w PL, serwisowki niema-jak to w wiekszosci motocykli z belgii,my nie "krecimy"licznikow,motocykl jest tez kupiony w salonie, silnik chodzi idealnie.pzdr

 

Jako, że nie jest to moje pierwsze moto to już doświadczenia trochę mam w wybieraniu sprzętów i z reguły to co wygląda jak cukierek to tylko wygląda. Do Poznania kawał drogi....może jest ktoś tam w pobliżu?

Poza tym moto sprowadzane, a ja bym wolał już krajowego sprzęta - zawsze to łatwiej i pewniej ;) ale ten wyglą, podobają mi się takie czarne klasyki :icon_razz:

 

Dzięki i pozdro!

 

EDIT

czy 18.000 PLN za taki egzemplarz to za drogo ?

http://img250.imageshack.us/img250/4497/35424663tv8.jpg

 

Plus jeszcze zauważyłem, że sporo Intruzów ma przebarwienia na kolankach - to reguła czy efekt złego ustawienia składu mieszanki, a może wyprutych wydechów?....

Edytowane przez kurbat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wieniek dobrze spostrzegl :icon_biggrin: Ja bym jeszcze dodal brak zew. oslony przy prawym podnozku (z lewej jest), zmieniony klakson, brak gornej pokrywy akumulatora no i sprzet byl malowany. Mam doswiadczenia z tym handlarzem (mam moto od niego :biggrin: ), ale jak pozniej szukalem vs-ow dla znajomych, to w kazdym bylo cos nie tak :lapad: Wiec zalecalbym daleko idaca ostroznosc. Przebarwienia sa normalne (zwlaszcza w 1400), w tym konkretnie sprzecie w normie. Przebieg, moze byc ok- tylna opona (avon?) zuzyta dosc wiarygodnie- po zmianie z pierwszej fabrycznej exedry, moze byc cos kolo 35k km.

Diagnoza, jak dla mnie: po dzwonie. Dalsze wnioski mozesz wyciagnac na wizji lokalnej ;) PZDR

 

A! I jeszcze dziwna sprawa- motocykl wydaje mi sie, sadzac po stanie i detalach nowszy niz '94 ( :) :) :icon_question: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy go obnize? On juz stoi na amorach, ktora sa o 4,5cm krotsze od oryginalow. Wolalbym, zebys nie zadal tego pytania, bo to znaczy, ze nadal jest za wysoko :notworthy:

Popełniłeś błąd stylistyczny :banghead: , wywaliłeś rury mocujące błotnik, a na ich miejsce wstawiłeś mocowania z płaskownika (blachy), przy pozostawieniu oryginalnego błotnika, efekt taki, że tył zrobił się wąski, i co za tym idzie optycznie wydaje się wyższy, sytuację pogarsza jeszcze "garbate" siedzenie. Jak chcesz jeździć sam, to zamontuj szerszy i niższy błotnik, np. z laminatu (mają takie w Plastbike, we wrześniu pewno będą na motobajzlu), a siedzenie pasażera może być na przyssawki :notworthy:

Pozdrawiam i życzę powodzenia w przeróbce sprzęta (sam będę tył robił w zimie :notworthy: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wieniek, blotnik nie jest oryginalny, no o co Ty mnie podejrzewasz? :)

Jest oczywiscie z laminatu, krotszy niz oryginal. Mam jeszcze taki, o jakim myslisz, ze strutsami i wszystkim, ale predzej Tobie go sprzedam, bo jest raczej na kolo do 240mm. Kupilem go, kiedy jeszcze myslalem, ze mam szeroka opone (Metzeler 200, ktora zalozona na oryginalna felge nie ma nawet 18cm szerokosci...) A ja nie zamierzam przerabiac wahacza i felgi, wiec to dopiero wygladaloby smiesznie.

 

Taa, siedzenie mi tez nie pasuje, ale w tej chwili nie moge znalezc zadnej solowki. Wiec na razie bedzie to, co na zdjeciu, a w zime sie zamieni na nalesnika badz troszke wypatroszy tego "corbina". Chyba poszperam na forum za tapicerami, jak Marek radzil...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki ,naprawdę jestem wdzięczny. Zatem tego z Poznania odpuszczamy.

 

Znalazłem jeszcze dziś takie dwa na "zagranicznych aukcjach"

1. http://www.mobile.de/SIDmejf3raBunLKZmw3yj...11111263299454&

2. http://www.motoscout24.autoscout24.de/Publ...x?id=wbggiwbokz

 

Jeśli chodzi o sprowadzenie to jakoś bym też sobie dał radę, popytał, poszukał poprosił i może by ktoś mi moto przywiózł.

Co sądzicie o tych egzemplarzach ?

 

Pozdro.

Edytowane przez kurbat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam milosnikow :icon_razz: kolega zanabyl wlasnie vsa1400 i z racji tego ,sprzedaje swojego vs 700. moze jest ktos chetny? moto jest naprawde w super stanie technicznym ,jaki wizualnym co mozna zobaczyc po stanie chromow ktore sa zachowane w stanie prawie idealnym . moto jest od roku w polsce i prawie wcale nie bylo uzywane [niestety-taka praca panie ;) ]

wiecej informacji udziele pod 502342832 lub na GG

pozdrawiam

btw wczoraj polatalem na 1400 musze stwierdzic ze mnie urzekl :icon_twisted: moze ktos chce kupic zzra? :biggrin:

pozdrawiam jeszcze raz

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wieniek Mam jeszcze taki, o jakim myslisz, ze strutsami i wszystkim, ale predzej Tobie go sprzedam

No mam nadzieje :biggrin:

 

Co sądzicie o tych egzemplarzach ?

Jak dla mnie to trochę drogie, dolicz transport, to wyjdzie sporo. Pośpiech to najgorsze co może być przy kupnie moto, powoli kończy się sezon i sprzęty na bank stanieją , przynajmniej te od handlarzy, więc nie spiesz się tylko czekaj i sprawdzaj systematycznie ogłoszenia, aha i nie szukaj "igły", bo będziesz szukał bez końca, Intruder 1400 to taki sprzęt, w którym o silnik nie trzeba się martwić (robi naprawdę duże przebiegi), skup się na stanie chromów (obręcze, półki i dekle silnika), bo często są w opłakanym stanie, a chromowanie alu jest drogie i mało kto potrafi dobrze to wykonać. Gdybym to ja kupował, to szukał bym moto po lekkim szlifie, ale pod warunkiem, że nie było naprawiane, tak żeby wszystkie usterki było widać, sto razy lepiej kupić takie niż naprawione nie wiadomo gdzie i czym, i na jakich częściach.

Pozdrawiam :lalag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No mam nadzieje :icon_mrgreen:

Jak dla mnie to trochę drogie, dolicz transport, to wyjdzie sporo. Pośpiech to najgorsze co może być przy kupnie moto, powoli kończy się sezon i sprzęty na bank stanieją , przynajmniej te od handlarzy, więc nie spiesz się tylko czekaj i sprawdzaj systematycznie ogłoszenia, aha i nie szukaj "igły", bo będziesz szukał bez końca, Intruder 1400 to taki sprzęt, w którym o silnik nie trzeba się martwić (robi naprawdę duże przebiegi), skup się na stanie chromów (obręcze, półki i dekle silnika), bo często są w opłakanym stanie, a chromowanie alu jest drogie i mało kto potrafi dobrze to wykonać. Gdybym to ja kupował, to szukał bym moto po lekkim szlifie, ale pod warunkiem, że nie było naprawiane, tak żeby wszystkie usterki było widać, sto razy lepiej kupić takie niż naprawione nie wiadomo gdzie i czym, i na jakich częściach.

Pozdrawiam :cool:

 

Witaj,

dzięki za zainteresowanie moim problemem :clap:

 

Co do tego, że trzeba je przywieźć i to kosztuje i dokumenty i tak dalej to spoko. Wiem o tym i jakoś bym sobie poradził.

No i jeśli chodzi o pośpiech to również :clap: masz rację. Tylko ja się nie śpieszę :biggrin:, nad kupnem takiego moto myślałem już dłuższy czas i teraz nadarzyła się okazja bo w końcu mam kasę więc konkretnie sie interesuję.Bandziora, którego teraz ujeżdżam kupiłem w listopadzie i to tez nie była idealna pora, bo jak zacząłem nim jeździć na wiosnę po kupnie to kilka usterek wyszło i część sezonu spędził w warsztacie. WIęc chętnie bym jeszcze pośmigał pakę km nowym moto w 2007 i na zimę ewentualnie do garażu na remont wstawił :biggrin:

No ale to moja taka prywatna teoria - hehe.

 

A to : Nr 3. http://www.mobile.de/SID7qVcMGumuDx3dtvnSA...11111273601732&

 

(z czasem wyrobie się w samodzielnej ocenie - przynajmniej tej wstępnej - i już nie będę was tak tarmosił...:crossy:)

 

Będę jeszcze pisał;)

Pozdro!

Edytowane przez kurbat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tych fotkach to nie wiele widać, więc ciężko ocenić stan moto, ale 18 000 tys za 94 rok bez żadnych dodatków to raczej za drogo.

Masz rację, że dobrze pojeździć nowym nabytkiem przed końcem sezonu, aby wychwycić wszelkie usterki, w zimę można to porobić i zacząć nowy sezon bez obaw o stan techniczny :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całkiem nieźle Ci wyszło :icon_razz: . Co to za przód?

Koło jest od Shadow 1100 C2 ( 3/18"), wraz z oponą 120/90/18, ale zmienię na 130/70, zawiecha od Shadow 1100 C3 Aero (lagi 41mm) i co ważne, pasują oryginalne korki od Intruza (skok gwintu ten sam), ośka oczywiście dorabiana z odpowiedniej stali i szlifowana na wymiar, półki "HM-deluxe" 290mm , tarcza 320mm+zacisk od Hondy (Shadow, NTV, itp.), błotnik-surówka z laminatu (allegro). Do zrobienia pozostała jeszcze obudowa licznika i kontrolek, będzie z takiej rury jak szklanki, a licznik to Sigma BC-906.

Szklanki roniłem sam, z rur alu kupionych w sklepie za jakieś 75zl (1,5m), do tego jeszcze kilka elementów toczonych z alu i teflonu, aby można było je zamocować. Na osi koła są jeszcze stożkowe dystanse z alu, a w nich wprasowane tuleje stalowe.

Pozdrawiam

Edytowane przez Wieniek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...