Guti Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 Możecie mi napisać jak przerobić vs 1400 żeby mógł rozwinąć większą prędkość niż podje producent ? Ale bez zwiększania średnicy tylnego koła . Czy są jakieś Tuningowe wały, krzyżaki + ślimaki czy tryby w skrzyni biegów ? Jak macie jakieś "patenty" to napiszcie . Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wieniek Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 Większą prędkość :icon_eek: :icon_twisted: , a po co ?. Przecież to nie jest motocykl do bicia rekordów :bigrazz: . W tamtym sezonie, miałem wąską kierownice i szybę, kiedyś chciałem go sprawdzić na takiej ładnej prostej, i (wierzcie lub nie, wasza sprawa) miałem na szafie 175 i sporo zapasu w manetce :icon_razz: , tak myślę, ze 180- kilka by poszedł. W tym sezonie po regulacjach gaziorów, jechałem 165, ale bez szyby i z szeroką kierą, i myślę że więcej nie poleci, po za tym, normalnie się bałem, bo nie czułem kontaktu przedniego koła z jezdnią :) , tak jakby było odciążone przez napór powietrza na kierowcę, więc Guti, powiedz mi jak Ty się chcesz na chopperze utrzymać przy "większych prędkościach" ;), a co do mnie, to najbardziej lubię przyspieszenia :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 Możecie mi napisać jak przerobić vs 1400 żeby mógł rozwinąć większą prędkość niż podje producent ? Ale bez zwiększania średnicy tylnego koła . Czy są jakieś Tuningowe wały, krzyżaki + ślimaki czy tryby w skrzyni biegów ? Jak macie jakieś "patenty" to napiszcie . Pozdr Najlepiej sprzedać i kupić coś szybszego. No chyba, że masz wolne kilka tys zł na silnik (plus drugie tyle na zawieszenie i hamulce :icon_twisted: ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guti Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 A więc tak szanowni koledzy . Moim vs 800 wracałem w ten wekend z Ostródy , pozniej do Krynicy czyli jakieś 400km i jesli droga i warunki na to pozwalały to jechałem przeważnie z prędkością ciągłą ok 140-150 km/h momentami 160km/h ale już obr. były za wysokie nie jechalem wiecej dla tego ze nie poszedł by tylko dla tego zeby silnika nie meczyc na max obrotach (moze 170km/h licznikowe by wycisną :icon_mrgreen: z bulem ), i nie powiem zeby jakoś przeszkadzał mi wiatr czy zawieszenie (chodzi mi o kontakt z podłożem, moto był stabilny) , heble za słabe fakt. Pytam o vs 1400 poniewaz już widze ze 800 jest za słaba i za wolna . A chciałbym zostać przy intruderach , stąd moje pytanie :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zicoh Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 Na niemieckim forum intruzow ktos zalozyl kiedys watek tego typu "ile leciales swoim vs1400?". No i czesc odpowiedzi byla bliska 200km/h. Z tym, ze wiekszosc podkreslala, ze licznik w intruzie mocno przeklamuje. Tak wiec Wieniek, ja Ci wierze jak najbardziej, gdybysc mial jeszcze do dyspozycji niemiecka autostrade, to pewnie wynik bylby jeszcze lepszy :) Ja raz lecialem marauderem 160km/h i mialem jeszcze zapas pod manetka, tylko ze mnie juz zdmuchiwalo z motocykla (pomimo szyby). A to w koncu "tylko" 800ccm pojemnosci i 50KM, tak samo jak w VS800, wiec mysle ze vs1400 spokojnie polecialby wiecej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
van_han Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 Ostatnio na trasie Katowice - Wrocław chcialem na autostradzie sprawdzic maxa Intruza 800. Wyszlo mi lekko ponad 100mil/h (ok. 167km/h). Byla to licznikowa predkosc tak wiec nie mam pojecia ile bylo faktycznie ;). Przyznac trzeba ze przy szerokiej kierownicy, braku szyby, wysunietych podnozkach czulem ze zaraz przednie kolo pojdzie do pionu od naporu wiatru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 Jeśli chodzi o V-max to Vs 800 nie odstaje od VS 1400. Jak dobrze wyregulować 800-tkę (nowe wydechy, regulacja gaźników itp) to będzie szybsza od VS 1400 (jest lżejsza, silnik się wyżej kręci mocą też za bardzo nie odstaje - 10 KM - przy czym można ta różnice zniwelować :icon_question: ). VS 800 (czy raczje S50 - ale to jedno i to samo) którego garażuję ;) wyciąga troszkę ponad 110 mil a jest 100% seryjny. Opowieśc,i że VS 1400 jedzie 200 km/h to bajeczki lub wynik dużych przekłamań licznika. Na hamowni predkosc jaką pokazywał komputer oscylowała około 190km/h (w zalezności od wysokośic opny itp drobiazgów). Tyle, że trzeba doliczyć do tego opór powietrza (i zdławienie większosci motocykli). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zicoh Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 Spojrzalem jeszcze raz na niemieckie forum - niektorzy pisza, ze osiagneli predkosc ok 210km/h. Tymczasem producent podaje predkosc maksymalna dla VS1400 zaledwie 160km/h, a dla VS800 niewiele mniej, bo 155km/h. Wieksze roznice miedzy tymi modelami widac w przyspieszeniu - ok sekundy do 100km/h... Czyli tak jak pisze Pompka, roznica w predkosci maksymalnej obydwu modeli jest w zasadzie zadna. Prawda lezy zapewne gdzies po srodku, czyli miedzy tymi skrajnymi wartosciami. Przyjmujac 10-procentowe przeklamanie licznika i wiatr w plecy, otrzyma sie faktyczna predkosc maksymalna ok 180km/h. Ja nie mam szyby i mnie zwiewa juz przy 140km/h wiec tego nie sprawdze :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guti Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 A mozecie napisać z jaka przedkością w trasie można spokojnie lecieć vs 1400 tak zeby silnik za bardzo się nie męczył i żeby spalanie miesciło się z granicach rozsądku ? Dodam ze opór wiatru mi nie przeszkadza ... Nikt z moich kolegow u mnie w miescie nie ma vs 1400 dla tego muszę was troche pomęczyć :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danny Opublikowano 22 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 Guti Ja u siebie przy prędkościach 120-130 w trasie mam spalanie w granicach 5,6 ale 6 nie przekraczam nawet jak cisnę szybciej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guti Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 Guti Ja u siebie przy prędkościach 120-130 w trasie mam spalanie w granicach 5,6 ale 6 nie przekraczam nawet jak cisnę szybciej.I to vs 1400, mój vs800 jest rozregulowany chyba , przy prędkościach w trasie jadąc samemu bez plecaka i bagażu , przy 130-150km/h pali mi z 8L :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
van_han Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 no to masz dosc mocno rozregulowana 800-setke. Na trasie Katowice-Wroclaw (autostrada) lecialem ze srednia 130 i spalil nie wiecej niz 6l. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 A mozecie napisać z jaka przedkością w trasie można spokojnie lecieć vs 1400 tak zeby silnik za bardzo się nie męczył i żeby spalanie miesciło się z granicach rozsądku ? Dodam ze opór wiatru mi nie przeszkadza ... Nikt z moich kolegow u mnie w miescie nie ma vs 1400 dla tego muszę was troche pomęczyć :icon_exclaim:w przypadku mojego Intruza ( 4-biegowego) optymalna jest predkosc marszowa w granicach 130-150 kmh ze spalaniem 6.5l/100. Powyzej 150kmh powstaja nieprzyjemne wibracje i podroz przestaje byc komfortowa :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wieniek Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 w przypadku mojego Intruza ( 4-biegowego) optymalna jest predkosc marszowa w granicach 130-150 kmh ze spalaniem 6.5l/100. Powyżej 150kmh powstają nieprzyjemne wibracje i podroż przestaje być komfortowa :clap:Następny się uczepił tych czterech biegów :biggrin: . Ludzie, w trasie nie ma żadnego znaczenia, czy jedziesz wersją 4-ro, czy 5-cio biegową :crossy:, jak ktoś nie wierzy, polecam dane serwisowe :biggrin:W wersji 5-cio biegowej dodano półbieg między 3, a 4 wersji 4-ro biegowej, celem takiego posunięcia była potrzeba zmniejszenia hałasu podczas jazdy w mieście, gdyż na 3-im biegu silnik ma za wysokie obroty, a na 4-tym za dużą prędkość. To wszystko, reszta biegów się zgadza.Co do prędkości marszowej, to ja najbardziej lubie 110-130, jeżdżę bez szyby, i przy większej trochę za bardzo wieje i zamiast pracy silnika słyszę tylko gwizd powietrza, że o bólu karku i szyji nie wspomnę :wink: .Spalanie w trasie (prawie 600km) wyniosło 5,3l/100 przy 105-120, wyprzedzam tak gdzieś przy 140, i do tego przejazd przez kilkanaście miasteczek.Pozdrawiam :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elemeledudek Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 Ja z zupełnie innej beczki. Ile wazy taki Intruderek 800? Czy mozna do tego dostac inne kółka niż te ze szprychami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.