Skocz do zawartości

zębatki i ilośc zebow a parametry jezdne


Rekomendowane odpowiedzi

Moze sie dopisze. Mialem w swoim DR przelozenia 13x48. Moto bylo baaardzo zrywne. Teraz zmienilem na zupelnie cos innego - 14x43. Musze powiedziec tylko to - duzo wygodniejsza jazda. Te przelozenia znaczaco wydluzyly mi biegi przez co nie musialem nimi tak czesto machac. V-max sie zwiekszyl co dalo lepszy komfort jazdy. Polecam wiec nie zmieniac az o tyle przelozen bez uzasadnionych przyczyn. Wczesniej mi DRa szla z 3 na kolo bez problemu. Teraz tez idzie tylko po mocnym podciagnieciu kiery. POZDRO

Siemka, mam w DR założone 14x48 i powiem tak, że ruszam z drugiego biegu bez żadnego zająknięcia, praktycznie nie muszę używać jedynki. Zmiana biegu na wyższy redukuje mi obroty o 500, co przy tak wysokoobrotowym silniku jest niczym. Trochę mnie to wkurza. Wrzucić z przodu 15, co nie? :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe widze ze masz przerobiona dr na 400ccm :biggrin: Nie dziwie sie ze ci nie brakuje mocy. Jednak zdaje mi sie ze o tym ile spadaja obroty decyduje bardziej zestopniowanie skrzyni niz zebatki. Jednak mozesz poeksperymentowac jak masz kase :biggrin: POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez mam 14 i 48 na crossowych kolkach i zeczywiscie spadaja o ok 500. I tak ma byc :biggrin: W terenie i tak szybciej jak 80km/h nie jezdzisz a skrzynia jest po to by nia wachlowac :biggrin:

Na SM mam inne zebatki i juz inaczej obroty spadaja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez mam 14 i 48 na crossowych kolkach i zeczywiscie spadaja o ok 500. I tak ma byc :biggrin: W terenie i tak szybciej jak 80km/h nie jezdzisz a skrzynia jest po to by nia wachlowac :biggrin:

 

no a na jakiś prostych szutrach??

Ja jak miałem u siebie w motorze z przodu 13 zębów to motor szedł tak max 100km/h i było kiepsko bo na prostych polnych drogach czy szutrach stawki nie mogłem dogonić. Teraz mam oryginalną 14 zębów i jest już ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi sie lepiej jezdzi na przelozeniach na predkosc i nie chodzi mi o proste. Jak sie wbijam DRem w zakret to lepiej dla mnie miec dluzszy bieg by moc chociaz na chwile wprawic kolo w poslizg :P POZDRO

 

 

mnie tak samo, wkurza mnie machanie lewą stopą :biggrin:

nie ma to jak wbić 3ke i cały tor przelecieć bez dotykania wajchy :D

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...