mati kmx125 Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 Dolaczam sie do tematu jezeli moge :icon_mrgreen: :bigrazz: jakie powinno byc wlasciwe przelozenie w crossówce KTM sx 125 :biggrin: chodzi mi o obydwie zebatkidzieki pozdro :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 13/50 Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skubi Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 Moze sie dopisze. Mialem w swoim DR przelozenia 13x48. Moto bylo baaardzo zrywne. Teraz zmienilem na zupelnie cos innego - 14x43. Musze powiedziec tylko to - duzo wygodniejsza jazda. Te przelozenia znaczaco wydluzyly mi biegi przez co nie musialem nimi tak czesto machac. V-max sie zwiekszyl co dalo lepszy komfort jazdy. Polecam wiec nie zmieniac az o tyle przelozen bez uzasadnionych przyczyn. Wczesniej mi DRa szla z 3 na kolo bez problemu. Teraz tez idzie tylko po mocnym podciagnieciu kiery. POZDROSiemka, mam w DR założone 14x48 i powiem tak, że ruszam z drugiego biegu bez żadnego zająknięcia, praktycznie nie muszę używać jedynki. Zmiana biegu na wyższy redukuje mi obroty o 500, co przy tak wysokoobrotowym silniku jest niczym. Trochę mnie to wkurza. Wrzucić z przodu 15, co nie? :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 Hehe widze ze masz przerobiona dr na 400ccm :biggrin: Nie dziwie sie ze ci nie brakuje mocy. Jednak zdaje mi sie ze o tym ile spadaja obroty decyduje bardziej zestopniowanie skrzyni niz zebatki. Jednak mozesz poeksperymentowac jak masz kase :biggrin: POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skubi Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 Wiadomo, że kasy brak :biggrin: No niestety tu raczej w skrzynię byłoby trzeba ingerować, ale chciałem się dowiedzieć, czy np. u Ciebie obroty spadają też tylko o około 500? Przy wbiciu wyższego biegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 Mi niestety nie dziala ani predkosciomierz ani obrotomierz :/ Jednak wsluchujac sie w prace silnika to rzeczywiscie duzo one nie spadaja, jednak zdaje mi sie ze troche wiecej niz 500 :biggrin: POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 Ja tez mam 14 i 48 na crossowych kolkach i zeczywiscie spadaja o ok 500. I tak ma byc :biggrin: W terenie i tak szybciej jak 80km/h nie jezdzisz a skrzynia jest po to by nia wachlowac :biggrin:Na SM mam inne zebatki i juz inaczej obroty spadaja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 Ja tez mam 14 i 48 na crossowych kolkach i zeczywiscie spadaja o ok 500. I tak ma byc :biggrin: W terenie i tak szybciej jak 80km/h nie jezdzisz a skrzynia jest po to by nia wachlowac :biggrin: no a na jakiś prostych szutrach??Ja jak miałem u siebie w motorze z przodu 13 zębów to motor szedł tak max 100km/h i było kiepsko bo na prostych polnych drogach czy szutrach stawki nie mogłem dogonić. Teraz mam oryginalną 14 zębów i jest już ok. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 Nie,no na tym przelozeniu czyli 14i48 to 100km/h mozesz leciec spokojnie - moja licznikowo na tym 140 poszla do odciecia :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 A mi sie lepiej jezdzi na przelozeniach na predkosc i nie chodzi mi o proste. Jak sie wbijam DRem w zakret to lepiej dla mnie miec dluzszy bieg by moc chociaz na chwile wprawic kolo w poslizg :bigrazz: POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 A mi sie lepiej jezdzi na przelozeniach na predkosc i nie chodzi mi o proste. Jak sie wbijam DRem w zakret to lepiej dla mnie miec dluzszy bieg by moc chociaz na chwile wprawic kolo w poslizg :P POZDRO mnie tak samo, wkurza mnie machanie lewą stopą :biggrin: nie ma to jak wbić 3ke i cały tor przelecieć bez dotykania wajchy :D Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackon4089 Opublikowano 27 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 nie ma to jak wbić 3ke i cały tor przelecieć bez dotykania wajchy heh no ba!! :biggrin: :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.