Skocz do zawartości

zębatki i ilośc zebow a parametry jezdne


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich :icon_rolleyes: mam do was pytanko wlasnie czeka mnie zmiana całego zestawu napędowego w moim xt ku i co do tego mam pytanie tyczące zębatek a konkretnie ilości zębow.

Obecnie mam 15 z przodu i 45 z tyłu -chciałbym zeby moto było bardziej zrywne i szlo na koło z gazu:)))zastanawiam sie nad przednią zebatko o ilosci 14 zebow-czy stosowal ja ktos z was w kt ku moj jest z 1994 roku z rozrusznikiemna tyl dac chce min 47 zebow co polecacie .moto ma byc do lasu ale po drodze tez jezdze dosyc czesto .pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 ząb z przodu to 3 zęby z tyłu . w kacie jak na próbę wrzuciłem 13 na przód to na każdym biegu szedł na gumę :bigrazz: szybciutko zmieniłem na 14 i było ok, przy zakupie miałem 15 .

 

 

albo zakup 2 zębatki, 14 i 13 , będzie bezpieczniej

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O podłączę się pod temat :bigrazz: …. Mi chodzi o TT600r oryginalne przełożenia to 15/44 i 112 ogniw … ja u siebie miałem takie zębatki tylko ze 110 ogniw, ale myślę ze ktoś go skracał bo już porządnie wydymany zestaw :icon_razz: …. Do Sedna mam już kupione zębatki 15- 48 czyli 4 żeby więcej z tyłu i tu pytanko o ile ogniw może być dłuższy łacnych jeśli z tylu SA 4 żeby więcej ?? bo chce kupic 116 i żeby nie zabrakło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O podłączę się pod temat :bigrazz: …. Mi chodzi o TT600r oryginalne przełożenia to 15/44 i 112 ogniw … ja u siebie miałem takie zębatki tylko ze 110 ogniw, ale myślę ze ktoś go skracał bo już porządnie wydymany zestaw :icon_razz: …. Do Sedna mam już kupione zębatki 15- 48 czyli 4 żeby więcej z tyłu i tu pytanko o ile ogniw może być dłuższy łacnych jeśli z tylu SA 4 żeby więcej ?? bo chce kupic 116 i żeby nie zabrakło :)

 

w sumie to nie mam pojecia ile , ale ja to robie tak zamawiam zawsze troche dluzszy a jesli jest za dlugi to go skracam i po problemie

 

 

pozdro :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dwie sprawy - nie wiem czy wiesz że po takim zabiego raczej na pewno wzrośnie ci zużycie paliwa (przynajmniej o litr) a druga - na ulicy takie przełozenie to MAŁE przegiecie bo przy prędkościach przelotowych silnik bedzie miał duużo wyższe obroty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za info .To moze poprostu dam 49 zebow do tyłu lub 47 a do przodu dam 15 zebow jak w standardzie -bo akurat nie chce wzrostu spalania bo ciszy mnie to spalanie 5 litrow /100km :wink:)

czyli zmienie tylko tyl chyba wtedy tak drastycznie nie wzrosnie spalanie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dwie sprawy - nie wiem czy wiesz że po takim zabiego raczej na pewno wzrośnie ci zużycie paliwa (przynajmniej o litr) a druga - na ulicy takie przełozenie to MAŁE przegiecie bo przy prędkościach przelotowych silnik bedzie miał duużo wyższe obroty

 

 

czyli wedlug Ciebie po zmianie zebatek wzrosnie spalanie :wink: :P nie wiem skad to wiesz , ale sie mylisz , przeciez nie ingeruje sie w ten sposob w silnik czy uklad wydechowy , poprostu zwykla zmiana przelozen , co prawda spalanie moze wzrosnac, gdy zaczniesz te xt 600e mocniej krecic na obrotach , ale jesli bedziesz jedzil na takich samych jak przed zmiana to spalanie napewno nie wzrosnie :biggrin:

 

 

pozdro :biggrin:

Edytowane przez czarczi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli wedlug Ciebie po zmianie zebatek wzrosnie spalanie :icon_biggrin: :lalag: nie wiem skad to wiesz , ale sie mylisz , przeciez nie ingeruje sie w ten sposob w silnik czy uklad wydechowy , poprostu zwykla zmiana przelozen , co prawda spalanie moze wzrosnac, gdy zaczniesz te xt 600e mocniej krecic na obrotach , ale jesli bedziesz jedzil na takich samych jak przed zmiana to spalanie napewno nie wzrosnie :lalag:

pozdro :lalag:

 

Jasne ze tak jeśli bedzie jeździł z takimi samymi OBROTAMI to spalanie nie wzrośnie tylko po zmianie przełozeń zeby mieć tą samą SZYBKOŚĆ bedzie musiał mieć więcej OBROTÓW

Edytowane przez kiler
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jasne ze tak jeśli bedzie jeździł z takimi samymi OBROTAMI to spalanie nie wzrośnie tylko po zmianie przełozeń zeby mieć tą samą SZYBKOŚĆ bedzie musiał mieć więcej OBROTÓW

 

no jak tak to napisales to sie z toba zgodze :lalag: (wtedy jakos inaczej to zrozumialem)

 

pozdro :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...