mackon4089 Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 Witam wszystkich :icon_rolleyes: mam do was pytanko wlasnie czeka mnie zmiana całego zestawu napędowego w moim xt ku i co do tego mam pytanie tyczące zębatek a konkretnie ilości zębow.Obecnie mam 15 z przodu i 45 z tyłu -chciałbym zeby moto było bardziej zrywne i szlo na koło z gazu:)))zastanawiam sie nad przednią zebatko o ilosci 14 zebow-czy stosowal ja ktos z was w kt ku moj jest z 1994 roku z rozrusznikiemna tyl dac chce min 47 zebow co polecacie .moto ma byc do lasu ale po drodze tez jezdze dosyc czesto .pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 jak najbardziej dobre przelozenie 14/47 za wiele na v-max nie stracisz a bedzie sie lepiej zbierac pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackon4089 Opublikowano 27 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 dzieki za odpowiedz. Bo własnie mam wątpliwości co do tej przedniej zebatki bo na tył to no napewno 47 zebow no chyba ze 50 dac .??? :wink: hmmmm sam juz nie wiem co lepsze :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 nie no nie przesadzaj w druga strone 47 gora 49 , 51 to ma maja crossowki, to jest xt 600e wiec bedzie bardzo dobrze pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackon4089 Opublikowano 27 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 a te 14 zebow z przodu to na bank bo dosc rzadko spotykane to w xt kach ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 1 ząb z przodu to 3 zęby z tyłu . w kacie jak na próbę wrzuciłem 13 na przód to na każdym biegu szedł na gumę :bigrazz: szybciutko zmieniłem na 14 i było ok, przy zakupie miałem 15 . albo zakup 2 zębatki, 14 i 13 , będzie bezpieczniej Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackon4089 Opublikowano 27 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 mysle ze zdecyduje sie na 14 z przodu i 47 z tylu :/ hmmmmmmmmmm bo jak w standardzie było 15 na 45 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 O podłączę się pod temat :bigrazz: …. Mi chodzi o TT600r oryginalne przełożenia to 15/44 i 112 ogniw … ja u siebie miałem takie zębatki tylko ze 110 ogniw, ale myślę ze ktoś go skracał bo już porządnie wydymany zestaw :icon_razz: …. Do Sedna mam już kupione zębatki 15- 48 czyli 4 żeby więcej z tyłu i tu pytanko o ile ogniw może być dłuższy łacnych jeśli z tylu SA 4 żeby więcej ?? bo chce kupic 116 i żeby nie zabrakło :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackon4089 Opublikowano 27 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 mysle ze did 520 bedzie git wazne zeby x ring co do lancucha bo tez musze kupic. w sumie sam nie wiem ile mam ogniw miec do swoich zebatek tych 14 47 :/ hmmm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 O podłączę się pod temat :bigrazz: …. Mi chodzi o TT600r oryginalne przełożenia to 15/44 i 112 ogniw … ja u siebie miałem takie zębatki tylko ze 110 ogniw, ale myślę ze ktoś go skracał bo już porządnie wydymany zestaw :icon_razz: …. Do Sedna mam już kupione zębatki 15- 48 czyli 4 żeby więcej z tyłu i tu pytanko o ile ogniw może być dłuższy łacnych jeśli z tylu SA 4 żeby więcej ?? bo chce kupic 116 i żeby nie zabrakło :) w sumie to nie mam pojecia ile , ale ja to robie tak zamawiam zawsze troche dluzszy a jesli jest za dlugi to go skracam i po problemie pozdro :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 dwie sprawy - nie wiem czy wiesz że po takim zabiego raczej na pewno wzrośnie ci zużycie paliwa (przynajmniej o litr) a druga - na ulicy takie przełozenie to MAŁE przegiecie bo przy prędkościach przelotowych silnik bedzie miał duużo wyższe obroty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackon4089 Opublikowano 27 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 Dzieki za info .To moze poprostu dam 49 zebow do tyłu lub 47 a do przodu dam 15 zebow jak w standardzie -bo akurat nie chce wzrostu spalania bo ciszy mnie to spalanie 5 litrow /100km :wink:)czyli zmienie tylko tyl chyba wtedy tak drastycznie nie wzrosnie spalanie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 (edytowane) dwie sprawy - nie wiem czy wiesz że po takim zabiego raczej na pewno wzrośnie ci zużycie paliwa (przynajmniej o litr) a druga - na ulicy takie przełozenie to MAŁE przegiecie bo przy prędkościach przelotowych silnik bedzie miał duużo wyższe obroty czyli wedlug Ciebie po zmianie zebatek wzrosnie spalanie :wink: :P nie wiem skad to wiesz , ale sie mylisz , przeciez nie ingeruje sie w ten sposob w silnik czy uklad wydechowy , poprostu zwykla zmiana przelozen , co prawda spalanie moze wzrosnac, gdy zaczniesz te xt 600e mocniej krecic na obrotach , ale jesli bedziesz jedzil na takich samych jak przed zmiana to spalanie napewno nie wzrosnie :biggrin: pozdro :biggrin: Edytowane 27 Maja 2007 przez czarczi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 (edytowane) czyli wedlug Ciebie po zmianie zebatek wzrosnie spalanie :icon_biggrin: :lalag: nie wiem skad to wiesz , ale sie mylisz , przeciez nie ingeruje sie w ten sposob w silnik czy uklad wydechowy , poprostu zwykla zmiana przelozen , co prawda spalanie moze wzrosnac, gdy zaczniesz te xt 600e mocniej krecic na obrotach , ale jesli bedziesz jedzil na takich samych jak przed zmiana to spalanie napewno nie wzrosnie :lalag: pozdro :lalag: Jasne ze tak jeśli bedzie jeździł z takimi samymi OBROTAMI to spalanie nie wzrośnie tylko po zmianie przełozeń zeby mieć tą samą SZYBKOŚĆ bedzie musiał mieć więcej OBROTÓW Edytowane 27 Maja 2007 przez kiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 Jasne ze tak jeśli bedzie jeździł z takimi samymi OBROTAMI to spalanie nie wzrośnie tylko po zmianie przełozeń zeby mieć tą samą SZYBKOŚĆ bedzie musiał mieć więcej OBROTÓW no jak tak to napisales to sie z toba zgodze :lalag: (wtedy jakos inaczej to zrozumialem) pozdro :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.