Golas Posted May 26, 2007 Share Posted May 26, 2007 Miałem Dniepra z prądnicą 6V , robiłem głupote bo przerobiłem go na ruski alternator, z którego nie jestem zadowolony, jako że blok silnika juz został pocięty i w ogóle wiec traktuje tan motocykl jako pole do eksperymentów, postanowiłem zamontowac prądnice 12 V od Malucha, wiec jesli ktoś juz taki patent robił to prosze o pomoc w kilku kwestiach... 1. Wiem że Prądnice trzeba "przepiąć", bo kręci sie w druga strone niż ruska czy ten zabieg polega tylko na zamianie kabli wewnątrz prądnicy czy jest to operacja bardziej skomplikowana, jeszcze nie rozbierałem tej prądnicy wiec nie wiem co jest w środku, jedynie co wiem to że działa... 2. Na regulatorze są cyfry 51 , 67 , 30 ; czyli którą cyfre do czego podpiąć... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lukass Posted May 26, 2007 Share Posted May 26, 2007 Poszukaj w starych tematach, było juz to dokoładnie opisane. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Golas Posted May 27, 2007 Author Share Posted May 27, 2007 Poszukaj w starych tematach, było juz to dokoładnie opisane. Poszukałem , ale nie znalazłem odpowiedzi na wszystkie swoje pytania, Więc.... Na regulatorze są cyfry 51 , 67 , 30 ; czyli którą cyfre do czego podpiąć... Alebo niech ktoś podeśle schemat instalacji malucha z prądnicą, bo szukam i znaleść nie moge a tam pewnie będą odpowiedzi na wszystkie moje pytania... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pyzdra1 Posted May 27, 2007 Share Posted May 27, 2007 Podaj maila to prześle Ci jak to wszystko zmontować Quote :crossy:https://www.bikepics.com/pictures/2720853/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
mareczek804 Posted May 27, 2007 Share Posted May 27, 2007 Można też prosić? [email protected] dzięki i pozrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ronon Posted May 27, 2007 Share Posted May 27, 2007 nie lepiej od razu na 4um zapodac taki schemacik? :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wild Posted May 27, 2007 Share Posted May 27, 2007 podlacze sie. rowniez wybieram "mniejsze zlo" przy zatracaniu kaskowskiego sovieta :P Goska Quote Dzika, tak jak natura chciała Link to comment Share on other sites More sharing options...
kornatam Posted June 13, 2007 Share Posted June 13, 2007 Witam.Czy ja również mógłbym otrzymać instrukcje jak podłączyć prądnice od malucha do kaśki??moj mail to: [email protected]Dzieki i pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wild Posted June 13, 2007 Share Posted June 13, 2007 Witam.Czy ja również mógłbym otrzymać instrukcje jak podłączyć prądnice od malucha do kaśki??moj mail to: [email protected]Dzieki i pozdrawiam czesc, juz ci wyslalam. Goska Quote Dzika, tak jak natura chciała Link to comment Share on other sites More sharing options...
mareczek804 Posted June 13, 2007 Share Posted June 13, 2007 Ktoś już takie coś wstawił? bo ja się jeszcze zastanawiam, co i jak.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pyzdra1 Posted June 16, 2007 Share Posted June 16, 2007 Ja wstawiałem. Chetnie bym taka instrukcje udostepnił na necie (sporzadziłem ja przy przeróbce swojego Uralca) ale nie wiem jak sie mam za to wziac. Quote :crossy:https://www.bikepics.com/pictures/2720853/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Golas Posted June 16, 2007 Author Share Posted June 16, 2007 (edited) Hmm prądnice zrobiłem według schematu pyzdry, tylko mam problem z regulatorem mechanicznym ( chyba on tu winny, lecz ręki nie dam uciąć ), mianowicie żarówka zamiast gasnąć pali sie coraz mocniej i mocniej... a ładowanie jest !!! Co ja źle mogłem zrobić że mi kontrolka zamiast gasnąć swieci się coraz mocniej... Edited June 16, 2007 by Golas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gumiś714 Posted June 16, 2007 Share Posted June 16, 2007 A jak masz podłączoną kontrolkę? Bo chyba jednym końcem do masy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Golas Posted June 16, 2007 Author Share Posted June 16, 2007 A jak masz podłączoną kontrolkę? Bo chyba jednym końcem do masy. Jeden ze styków kontrolki jest podłączony do szczotek na prądnicy ( styk '51 ) a drógi styk kontrolki do '+ poprzez stacyjke To wygląda tak: '+ z akumulatora ----- stacyjka ----- Kontrolka ----- styk '51 na pradnicy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gumiś714 Posted June 16, 2007 Share Posted June 16, 2007 A możesz podesłać mi ten schemat połączeń[email protected] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.