Golas Opublikowano 26 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2007 Miałem Dniepra z prądnicą 6V , robiłem głupote bo przerobiłem go na ruski alternator, z którego nie jestem zadowolony, jako że blok silnika juz został pocięty i w ogóle wiec traktuje tan motocykl jako pole do eksperymentów, postanowiłem zamontowac prądnice 12 V od Malucha, wiec jesli ktoś juz taki patent robił to prosze o pomoc w kilku kwestiach... 1. Wiem że Prądnice trzeba "przepiąć", bo kręci sie w druga strone niż ruska czy ten zabieg polega tylko na zamianie kabli wewnątrz prądnicy czy jest to operacja bardziej skomplikowana, jeszcze nie rozbierałem tej prądnicy wiec nie wiem co jest w środku, jedynie co wiem to że działa... 2. Na regulatorze są cyfry 51 , 67 , 30 ; czyli którą cyfre do czego podpiąć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 26 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2007 Poszukaj w starych tematach, było juz to dokoładnie opisane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Golas Opublikowano 27 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 Poszukaj w starych tematach, było juz to dokoładnie opisane. Poszukałem , ale nie znalazłem odpowiedzi na wszystkie swoje pytania, Więc.... Na regulatorze są cyfry 51 , 67 , 30 ; czyli którą cyfre do czego podpiąć... Alebo niech ktoś podeśle schemat instalacji malucha z prądnicą, bo szukam i znaleść nie moge a tam pewnie będą odpowiedzi na wszystkie moje pytania... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyzdra1 Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 Podaj maila to prześle Ci jak to wszystko zmontować Cytuj :crossy:https://www.bikepics.com/pictures/2720853/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareczek804 Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 Można też prosić? [email protected] dzięki i pozrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronon Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 nie lepiej od razu na 4um zapodac taki schemacik? :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 podlacze sie. rowniez wybieram "mniejsze zlo" przy zatracaniu kaskowskiego sovieta :P Goska Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornatam Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 Witam.Czy ja również mógłbym otrzymać instrukcje jak podłączyć prądnice od malucha do kaśki??moj mail to: [email protected]Dzieki i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 Witam.Czy ja również mógłbym otrzymać instrukcje jak podłączyć prądnice od malucha do kaśki??moj mail to: [email protected]Dzieki i pozdrawiam czesc, juz ci wyslalam. Goska Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareczek804 Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 Ktoś już takie coś wstawił? bo ja się jeszcze zastanawiam, co i jak.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyzdra1 Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 Ja wstawiałem. Chetnie bym taka instrukcje udostepnił na necie (sporzadziłem ja przy przeróbce swojego Uralca) ale nie wiem jak sie mam za to wziac. Cytuj :crossy:https://www.bikepics.com/pictures/2720853/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Golas Opublikowano 16 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 (edytowane) Hmm prądnice zrobiłem według schematu pyzdry, tylko mam problem z regulatorem mechanicznym ( chyba on tu winny, lecz ręki nie dam uciąć ), mianowicie żarówka zamiast gasnąć pali sie coraz mocniej i mocniej... a ładowanie jest !!! Co ja źle mogłem zrobić że mi kontrolka zamiast gasnąć swieci się coraz mocniej... Edytowane 16 Czerwca 2007 przez Golas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gumiś714 Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 A jak masz podłączoną kontrolkę? Bo chyba jednym końcem do masy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Golas Opublikowano 16 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 A jak masz podłączoną kontrolkę? Bo chyba jednym końcem do masy. Jeden ze styków kontrolki jest podłączony do szczotek na prądnicy ( styk '51 ) a drógi styk kontrolki do '+ poprzez stacyjke To wygląda tak: '+ z akumulatora ----- stacyjka ----- Kontrolka ----- styk '51 na pradnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gumiś714 Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 A możesz podesłać mi ten schemat połączeń[email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.