wowo Opublikowano 26 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2007 W giksie 750 2001 podczas hamowania z prędkości powyżej 100km/h zaczyna ostro kierownicą??Opona oki, koło wyważone. Przy podniesionym moto, ciągając za lagi był słyszalny i wyczuwalny luz. Okazało się, że łożysko na główce wymagało dokręcenia (nakrętka była totalnie luźna). Dokręciłem, luz zmalał, aczkolwiek jest nadal.Teraz pytanie czy luz na łozysku główki może być przyczyną telepania kiery przy hamowaniu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 26 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2007 oczywiscie Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
twizzter Opublikowano 26 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2007 (edytowane) Jak to się dzieje przy hamowaniu tylko to ja bym obstawiał sfalowane tarcze..Jak tam wygladają? Edit: nie doczytałem - skoro masz luz ciągle, nawet po dokręceniu, to będzie raczej tak jak Thefex pisał. Edytowane 26 Maja 2007 przez twizzter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stazi na Janku Opublikowano 26 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2007 Napewno na główce nie może być luzu ani też zbyt ciasno. Ruch kierownicy powinien być płynny. Czy jak hamujesz tyłem też masz takie objawy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wowo Opublikowano 26 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2007 (edytowane) Tylko przy hamowanie u przodem. Jednak jeśli podczas hamowania cisne i tylni hebel, przód się troszkę odciąża i drżenie jest mniejsze.Tak czy inaczej łożysko do wymiany, bo nawet po ostrym skeceniu czuć luz. Edytowane 26 Maja 2007 przez wowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stazi na Janku Opublikowano 26 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2007 Nio to odpowiedziałeś już sobie na pytanko:) Jak wymienisz łożyska(a musisz to zrobić:icon_twisted: i problem będzie sie powtarzał to sprawdź tarcze jak pisał twizzter:)Powodzenia:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wieprz Opublikowano 26 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2007 (edytowane) to tarcza przerabiałem ten temat . jak byś miał np taki zacisk do zgniatania przewodu hamulcowego to można ustalić którazakładamy że łożysko masz ok Edytowane 26 Maja 2007 przez Wieprz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 26 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2007 ...u mnie powodem drżenia kiery przy hamowaniu była lekko krzywa tarcza hamulcowa (bicie 0,9 mm) ale radzę zająć się też łożyskiem główki ramy :icon_evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wowo Opublikowano 29 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 (edytowane) No i wszystko jasne.Jadna tarcza ma bicie 0,4mm, drguga 1,3mm :D Kto ma namiary na jakieś dobre tarcze w rozsądnej kasie? Znalazłem.Waham się między EBC http://www.ridegear.com/rg/F-24599.htmla NG http://www.ngbrakedisc.com/fotografias.asp...tipo=d&pagina=1 cena jest zbliżona NG od ręki, EBC oczekiwanie 2 tygodnie :/ Ktoś używał tych tarcz? Mile widziane opinie. Edytowane 29 Maja 2007 przez wowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni22222 Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 kolega mial takasamo ale uniego okazalo sie ze tarcza chamulcowa byla krzywa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szekal Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 to dodam swe trzy grosze. Jezeli tarcza hamulcowa jest krzywa to czuć wyraźnie pulsowanie na heblu hamulca. jak masz bicie na tarczy do 0.6 mm a jest ona na nitach, czyli pływająca to na pewno nic nie poczujesz, no chyba ze wieksze, to już poczujesz szarpanie i pulsowanie hebla. Jesli cze czujesz pulsowania to bym stawiał na główkę ramy. A motorek nie jest po strzale? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wowo Opublikowano 31 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 to dodam swe trzy grosze. Jezeli tarcza hamulcowa jest krzywa to czuć wyraźnie pulsowanie na heblu hamulca. jak masz bicie na tarczy do 0.6 mm a jest ona na nitach, czyli pływająca to na pewno nic nie poczujesz, no chyba ze wieksze, to już poczujesz szarpanie i pulsowanie hebla. Jesli cze czujesz pulsowania to bym stawiał na główkę ramy. A motorek nie jest po strzale? Z moto wszystko oki. Proste, praktycznie bezwypadkowe.Łożysko główki zmienione, tarcze również. Bicie zniknęło, ale na razie hamowanko delikatne by wszystko się ładnie dotarło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.