Skocz do zawartości

WSZYSTKO O KAWASAKI KLR 250


Rekomendowane odpowiedzi

Specjalnie po to napisałem ten temat http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/163552-poradnik-ceny-i-numery-czesci-oem-kawasaki-aso/

i nawet sam go odwiedzałeś i nie wiesz co masz robić ?

 

KLR 600 rocznik 1989 i 1988 ale nie podałeś rocznik swojego KLR więc mogłem tylko zgadywać. 41034-1128 To jest numer piasty ale, że cały sposób montażu koła i jego elementów zależy od tej części to wszystko powinno przejść między motocyklami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

witam :)
miałem problem z moim kawasaki, gdyż miał za słabą iskrę na starym module więc kupiłem nowy moduł

http://www.ebay.com/itm/CDI-MODULE-KAWASAKI-KL250-KLR250-250cc-ENGINE-1985-2005-MOTORCYCLE-CDI-MODULE-/281085488264?hash=item4172002c88 taki

i tu się rodzi problem. Założyłem go podpiąłem i iskra jest, ale tak jakby za wcześnie (jak próbowałem kopnąć to kopka, starter nożny mi odbijał i teraz noga troche napiee***la). po długich godzinach spędzonych przy moto zacząłem eksperymentować i kiedy odpiąłem czujnik położenia wału (wtyczka z trzema kabelkami, jeden zielony od luzu) to iskra nadal jest... Nawet gdy podpiąłem tylko jedną wtyczkę do modułu, ten z 5 pinami to iskra była..

Czy możecie mi wyjaśnić dlaczego tak się dzieje?
Czy ktoś z Was wie które piny, wtyki w kostkach modułu do czego służą, może macie jakis schemat. Coś w stylu ten pin jest od kabla WN itd. Najlepiej by było napisane na zdjęciu

proszę pomóżcie :sad:


edit. a i prosze nie mówcie mi że mam sam se poszukac które piny do czego służa bo już tyle stron przewaliłem i ch*** znalazłem :banghead:

Edytowane przez posiadacz klr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motocykl wcześniej jeździł ? Grzebałeś przy rozrządzie ? Próbowałeś na pych ?

Jeśli masz zdrowy tłok i przylgnie zaworowe a motocykl do tej pory jeździł to są dwie wersje. Pierwsza: Nie masz autodekompresatora i z normalną iskrą nie przebijesz kompresji. Druga: Zwyczajnie nie umiesz kopać czteropaka.

Schemat elektryki jest w serwisówce i tam nie ma pinout'u tylko trzeba po kolorze ustalić. Z tego co widzę oprócz impulsatora są jeszcze dwa przewody z alternatora (może drugi sygnał) ale czarny i czarno/czerwony powinny być od impulsatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motocykl wcześniej jeździł ? Grzebałeś przy rozrządzie ? Próbowałeś na pych ?

Jeśli masz zdrowy tłok i przylgnie zaworowe a motocykl do tej pory jeździł to są dwie wersje. Pierwsza: Nie masz autodekompresatora i z normalną iskrą nie przebijesz kompresji. Druga: Zwyczajnie nie umiesz kopać czteropaka.

Schemat elektryki jest w serwisówce i tam nie ma pinout'u tylko trzeba po kolorze ustalić. Z tego co widzę oprócz impulsatora są jeszcze dwa przewody z alternatora (może drugi sygnał) ale czarny i czarno/czerwony powinny być od impulsatora.

motocykl kupiłem rok temu i działał przez jakiś miesiąc , w sierpniu "zdechł", zaprowadziłem go do mechanika, wstawił on nową tuleje cylindra i założył nowe pierścienie, a tłoka nie mogłem dostać.Kompresje miał mierzoną przeszło 11 bar , wymienił membrane gaźnika, i łańcuszek rozrządu ale go nie odpalił. Motorek stał z 6 miesiecy u mnie w garażu bo już nie miałem pomysłów co robić. ostatnio znajomy zabrał się za elektrykę i uznał że musze kupic nowy moduł, kupiłem więc i myślę że te kable od modułu są pomieszane (moduł made in china)

 

autodekompresator jest, bez deko ciężko jest kopać

 

próbowałem na zapych, strzela z rury, słychać jakby chciał zagadać ale nie odpala

 

rozrząd- tak grzebałem ze znajomym który jest mechanikiem ustawiliśmy wał w pozycji T, lewa zębatka z punktem z lewej strony w linii a prawa zębatka z punktem z prawej strony z pkt delikatnie podniesionym, tak jak w serwisówce

 

edit. zastanawiam się teraz nad zgłoszeniem modułu na reklamacje, bo kolory wszystkie się zgadzają ale mogło być tak że są zamienione miejscami i jest ch** i dlatego ma iskrę wtedy kiedy jej mieć nie powinien.

Edytowane przez posiadacz klr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to chiński moduł to wszystko jest możliwe. Równie dobrze mogłeś dostać coś od 650. Czy na nowym module iskra jest lepsza ? Bo tego nie opisałeś.

Jak ustawialiście rozrząd to rozumiem, że przez lewą zębatkę masz na myśli tą po stronie wydechu i wzieliście pod uwagę, że po napięciu łańcucha rozrządu znaki przesuną się. Benzyna wymieniona po postoju ? Kroplówka wystarczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to chiński moduł to wszystko jest możliwe. Równie dobrze mogłeś dostać coś od 650. Czy na nowym module iskra jest lepsza ? Bo tego nie opisałeś.

Jak ustawialiście rozrząd to rozumiem, że przez lewą zębatkę masz na myśli tą po stronie wydechu i wzieliście pod uwagę, że po napięciu łańcucha rozrządu znaki przesuną się. Benzyna wymieniona po postoju ? Kroplówka wystarczy.

nie rozdrabniaj się tak, kiepem nie jestem, benzyna jest świeża oczywiście

a iskra jest o wiele lepsza, jest bardzo jasna, słychać jak strzela( iskra) a wcześniej iskry nie dało sie zauważyc prawie (na starym module)

 

teraz już wiem że ten moduł jest nie od tego motocykla

znajomy elektryk posprawdzał rezystancje pomiedzy kablami, w starym module się zgadzały jak w serwisówce, a w nowym wyniki były o wiele wyższe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Mecze sie juz z miesiac z moim Klr-em 250 i dopiero teraz tu trafiłem, może mi pomożecie. Co do powyższego postu to mam moduł i stator do klr-a oryginał.

Co do mojego moto- jeździł w porządku, tylko kopcił. Wymieniłem pierścienie i uszczelniacze głowicy i nie mogę go odpalić. Iskra jest, paliwo dochodzi, walki rozrzadu ok, zawory sie otwieraja, rozrzad ustawiony zgodnie z serwisowka i nic. Czasem coś dychnie przy kopaniu. Raz udalo mi sie go uruchomic ale nie mial w ogole sily, na dwojce nie mogl sie uciagnac. Z bezsilnosci wystawilem go na olx bo po co mi motor ktory nie jezdzi i nie umiem go zrobic. Ale moze ktos pomoze. Ja podejrzewam zle ustawiony rozrzad- kolo w wizjerze ustawione na litere T, walek wydechowy rowno z gorna czescia glowicy, walek dolotowy nieco powyzej gornej krawedzi. Czy mozliwe jest, ze fabryczne znaki sa zle nabite? Mam tez kl250 i jak w nim kiedys ustawilem zgodnie ze znakami to nie wchodzil na obroty. Przestawilem o 1 czy 2 zabki i jest super do dzis, caly czas jezdzi na tych ustawieniach, a znaki sie nie pokrywaja. Tylko w klr sa 2 walki, duzo wiecej kombinacji. Mozecie cos doradzic? Potwierdzic moja teorie? Moze ktos ma szanse zerknac jak u Was ustawiony jest rozrzad?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 6 miesięcy temu...

Mam problem z elektryką. Po odpaleniu motocykla światła poświecą kilka minut i znikają. Przełączę z krótkich na długie i pojawiają się po czym znowu wyłączają się. Przełączę przełącznikiem z powrotem i znowu są i tak w kółko. Raz świecą kilka minut a czasami klika sekund. Ma ktoś pomysł co to może być ? Dodam że światła włączają się automatycznie po odpaleniu silnika, włącznika nie ma a akumulator jest niesprawny, ładowanie ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Sprzedam 2 silniki KLR 250 glowica 4 walki rozrzadu gaznik i duzo innych czesci z tego modelu :)

Moze ktos potrzebuje prosze pisac :)

 

http://tablica.pl/oferta/kawasaki-klr250-yz-kx-cr-rm-enduro-duzo-czesci-glowica-walki-na-czesc-CID5-ID5dnwt.html#37681aee58

daj numer jestem zainteresowany częściami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Składam klr250 92r .Moto musiało przejść remont (tuleja+tłok+rozrząd+etc) pomimo tego ,że okablowanie było w kawałkach połatałem aby dało się odpalić i trochę rozruszać nowe części.(Nową) instalacje nabyłem z rocznika 94 lecz brakuje mi regulatora napięcia wiec nie zakładam jeszcze kabli(jak mają się palić to stare).Odprężnik nie działał chyba poprawnie bo musiałem go przełamywać ale odpalało aby poklekotać chwilę.Po2 miesiącach leżakowania chciałem odpalić a tu kicha.Iskra słaba to przy okazji zmieniłem świecę i tu zdziwienie- opór w kopniaku znikną(świeca dokręcona -przedmuchów niema)a kopie się dość łatwo.Ktoś tu pisał że 12latka odpali wiec nie wiem czy tak powinno być...?

Moje pytania:

1)-czy mogę podpiąć inny regulator typu tani chinol lub inny moto dla sprawdzenia układu aby się tylko piny zgadzały(z elektryka jestem na NIE)

2)-posiadacie części (elektryka) na sprzedaż

Edytowane przez PIWOSZ0011
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam.

Składam klr250 92r .Moto musiało przejść remont (tuleja+tłok+rozrząd+etc) pomimo tego ,że okablowanie było w kawałkach połatałem aby dało się odpalić i trochę rozruszać nowe części.(Nową) instalacje nabyłem z rocznika 94 lecz brakuje mi regulatora napięcia wiec nie zakładam jeszcze kabli(jak mają się palić to stare).Odprężnik nie działał chyba poprawnie bo musiałem go przełamywać ale odpalało aby poklekotać chwilę.Po2 miesiącach leżakowania chciałem odpalić a tu kicha.Iskra słaba to przy okazji zmieniłem świecę i tu zdziwienie- opór w kopniaku znikną(świeca dokręcona -przedmuchów niema)a kopie się dość łatwo.Ktoś tu pisał że 12latka odpali wiec nie wiem czy tak powinno być...?

Moje pytania:

1)-czy mogę podpiąć inny regulator typu tani chinol lub inny moto dla sprawdzenia układu aby się tylko piny zgadzały(z elektryka jestem na NIE)

2)-posiadacie części (elektryka) na sprzedaż

Witam,mam problem z klr250 1992 rok,zakupiłem nie dawno ale dwa lata stal nie odpalany,wyczyścilem gaźnik,zawory luz mają ale nie mierzył,zimny nie chce za bardzo pali,gorący pali ale dzwoni poza tym coś w cylindrze,wyborem teraz filtr powietrza bo się rozlatywal,zalałem nowym olejem ale tylko 1 litr wlalem,czym to dzwonienie może być spowodowane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 lat później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...