Skocz do zawartości

WSZYSTKO O KAWASAKI KLR 250


Rekomendowane odpowiedzi

JA jak szukalem 2 lata temu to w kawasaki powiedzieli ze nie ma, ewentualnie moga sciagnac ze stanow ale czas niewiadomo jaki i tylko i wylacznie nominal.

Kupilem wossnera, dystrybutorem w polsce jest Heidemann i u nich bez problemu powinienes znalezc nie tylko nominal ale tez na 1 i 2 szlif.

Mnie kosztowal 530 zl +20 przesylka i teraz sprawdzilem ze na fakturze jest do KSF 250;). W zestawie oczywiscie pierscienie a w kawasaki chcieli po 40 zl za sztuke :blink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będzie pasował. W serwisie Kawsaki mają tłoki nominalne i na pierwszy szlif. Ksf 250 to jest dokładnie to samo, od tego silnika kupisz tłok do drugiego szlifu. Szukaj u Wossnera i Namury, kupisz bez problemu, koszt 500 - 600 zł. W zeszłym roku zakładałem w serwisie do mojego KLR 250 Wossnera i na pudełku które dostałem było napisane że jest to do KSF 250. Mam używane orginalne tłoki ( nominał i I szlif ) ale absolutnie nie polecam. Używanego tłoka się nie zakłada. Najpierw musisz zdjąć cylinder i zanieść go do dokładnego zmierzenia do zakładu w którym robią szlify, nie rób tego sam bo nie jesteś w stanie tego zrobić, nie zmierzysz owalizacji a to jest bardzo ważne. Szlifierz powie Ci ile trzeba zebrać materiału i jaką średnicę powinien mieć nowy tłok ( wymiary tłoków są dostępne na stronach producenta ) Jak masz jakieś pytania to wal śmiało, w zeszłym roku robiłem remont w swoim więc jestem na bierząco w tym temacie a z częściami nie było problemów.

O dzięki bardzo mi to pomogło skoro ten tłok jest już sprawdzony tak że dzięki za odpowiedź. :) Tłok już zamówiony cylinder będzie szlifowany, tylko pojawił się jeszcze jeden problem a mianowicie wał, Ma on wyczuwalny luz na czopie, a co gorsze trochę rozbitą główkę tak że chcą nie chcąc trzeba by wymienić korbowód i tu problemem jest dostępność tak że macie panowie jakieś info o tej części bo nie wiem u mnie ten salon kawy jakoś strasznie ubogi w te części :P. i jeszcze drugie pytanie czy jest jakaś opcja wymiany łożyska na wale korbowym od strony koła zębatego napędzającego łańcuszek rozrządu bo u mnie to łożysko jest już w opłakanym stanie , a czytałem że to kolo zębate jest wprasowywane ale nie wiem czy to prawda ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://www.kawasakiepc.com/SystemSearch_Frames.cfm?QuickSearch=1&SearchFor=KL250-D13&SearchBy=Model&cGroupID=&CFID=8898791&CFTOKEN=11002716

 

 

Z rysunku serwisowego wynika że korbowód chyba jest wymienny ale cena jest ... okrutna



Witam, mam problem z moim klr 250.

A mianowicie moto nie chce wejsc na obroty powyzej 4-5 tyś, jak manetke przekręcę dalej to gaśnie...

Jak może być tego przyczyna?

gaźnik, lewe powietrze ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzychu, jezeli korbowod jest caly a na wale sa tylko minimalne luzy to mozesz to tak zostawic, nie ma po co pchac sie w niepotrzebne koszta. Koszt korobwodu to kolejne 400-600 zl i regeneracja walu kolejne 100 a regeneracja polega na rozpolowieniu i wymianie lozyska i korby potem zlozeniu do kupy w opdowiedni sposob, zaden warsztat nie zrobi ci tego ze stara korba bo nie wywaza dobrze walu. Jesli masz juz powaznie wyjchana korbe to radzilbym sie rozejrzec za uzywanym walem, koszt to 50-70 zl i powinenes miec. Nie ma co sie bac minimalnych luzow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mhm, no niby tak tylko ten problem że nie wiadomo w jakim stanie też będzie ten używany :P ten co sprzedaje przeważnie mówi że w dobrym stanie tylko jak przychodzi co do czego to wychodzi na to ze jest w takim samym stanie jak mój albo i gorszym :P hmmm bd jeszcze nad tym myślał, bo ten luz na czopie nie jest jakiś straszny , ale bardziej mnie martwi rozbita główka od strony tłoka bo tu to już jest konkretny luz ;/ Szkoda że konstruktorzy nie włożyli tu jakiejś tulejki wtedy to by było prosto no ale nic trzeba bedzie jakoś powalczyć z tym problemem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

W końcu kupiłem nowy wałek wydechowy z dekompresatorem. Różnica w odpalaniu kolosalna i co dziwne praca silnika też się zmieniła. Chodzi równiutko i cicho. Koszt niemały bo 816 zł ale myślę że warto było. Wymieniłem go ponieważ był uszkodzony dekompresator ( poprzedni właściciel zaspawał go ) krzywka wyglądała na sprawną, nie było widać wytarcia a jednak była zużyta bo różnica w pracy silnika jest spora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam,

 

mam problem z moim klr 250. Przed wymianą oleju odpalał normalnie trochę dymił. Po wymianie oleju i filtra odpalił raz i za chwilę zgasł. Z przewodu przelewowego zaczęło mi ciec paliwo rokręciłęm gaźnik sprawdziłem iglicę i pływak. Paliwo już nie cieknie ale dalej nie mogę go odpalić. W czym może być problem? jak próbuje opdalić go na popych to odpala na chwilę i zaraz gaśnie jakby nie dostawał paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

http://www.ebay.pl/itm/STATOR-FITS-KAWASAKI-250-KL250-KLR250-1985-2005-MOTORCYCLE-MAGNETO-21003-1121-/290895110007?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item43bab31f77

 

co sądzicie o tym iskrowniku? opłaca sie go kupić czy to tylko podróba :P wiem cena niska ale w portfelu też kasy mało

Edytowane przez posiadacz klr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...