krzaku90 Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 JA jak szukalem 2 lata temu to w kawasaki powiedzieli ze nie ma, ewentualnie moga sciagnac ze stanow ale czas niewiadomo jaki i tylko i wylacznie nominal.Kupilem wossnera, dystrybutorem w polsce jest Heidemann i u nich bez problemu powinienes znalezc nie tylko nominal ale tez na 1 i 2 szlif.Mnie kosztowal 530 zl +20 przesylka i teraz sprawdzilem ze na fakturze jest do KSF 250;). W zestawie oczywiscie pierscienie a w kawasaki chcieli po 40 zl za sztuke :blink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NowyWteklocki. Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Witam, mam problem z moim klr 250.A mianowicie moto nie chce wejsc na obroty powyzej 4-5 tyś, jak manetke przekręcę dalej to gaśnie...Jak może być tego przyczyna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu360 Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 Będzie pasował. W serwisie Kawsaki mają tłoki nominalne i na pierwszy szlif. Ksf 250 to jest dokładnie to samo, od tego silnika kupisz tłok do drugiego szlifu. Szukaj u Wossnera i Namury, kupisz bez problemu, koszt 500 - 600 zł. W zeszłym roku zakładałem w serwisie do mojego KLR 250 Wossnera i na pudełku które dostałem było napisane że jest to do KSF 250. Mam używane orginalne tłoki ( nominał i I szlif ) ale absolutnie nie polecam. Używanego tłoka się nie zakłada. Najpierw musisz zdjąć cylinder i zanieść go do dokładnego zmierzenia do zakładu w którym robią szlify, nie rób tego sam bo nie jesteś w stanie tego zrobić, nie zmierzysz owalizacji a to jest bardzo ważne. Szlifierz powie Ci ile trzeba zebrać materiału i jaką średnicę powinien mieć nowy tłok ( wymiary tłoków są dostępne na stronach producenta ) Jak masz jakieś pytania to wal śmiało, w zeszłym roku robiłem remont w swoim więc jestem na bierząco w tym temacie a z częściami nie było problemów.O dzięki bardzo mi to pomogło skoro ten tłok jest już sprawdzony tak że dzięki za odpowiedź. :) Tłok już zamówiony cylinder będzie szlifowany, tylko pojawił się jeszcze jeden problem a mianowicie wał, Ma on wyczuwalny luz na czopie, a co gorsze trochę rozbitą główkę tak że chcą nie chcąc trzeba by wymienić korbowód i tu problemem jest dostępność tak że macie panowie jakieś info o tej części bo nie wiem u mnie ten salon kawy jakoś strasznie ubogi w te części :P. i jeszcze drugie pytanie czy jest jakaś opcja wymiany łożyska na wale korbowym od strony koła zębatego napędzającego łańcuszek rozrządu bo u mnie to łożysko jest już w opłakanym stanie , a czytałem że to kolo zębate jest wprasowywane ale nie wiem czy to prawda ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzikijazz Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 https://www.kawasakiepc.com/SystemSearch_Frames.cfm?QuickSearch=1&SearchFor=KL250-D13&SearchBy=Model&cGroupID=&CFID=8898791&CFTOKEN=11002716 Z rysunku serwisowego wynika że korbowód chyba jest wymienny ale cena jest ... okrutnaWitam, mam problem z moim klr 250.A mianowicie moto nie chce wejsc na obroty powyzej 4-5 tyś, jak manetke przekręcę dalej to gaśnie...Jak może być tego przyczyna?gaźnik, lewe powietrze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzaku90 Opublikowano 28 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 Krzychu, jezeli korbowod jest caly a na wale sa tylko minimalne luzy to mozesz to tak zostawic, nie ma po co pchac sie w niepotrzebne koszta. Koszt korobwodu to kolejne 400-600 zl i regeneracja walu kolejne 100 a regeneracja polega na rozpolowieniu i wymianie lozyska i korby potem zlozeniu do kupy w opdowiedni sposob, zaden warsztat nie zrobi ci tego ze stara korba bo nie wywaza dobrze walu. Jesli masz juz powaznie wyjchana korbe to radzilbym sie rozejrzec za uzywanym walem, koszt to 50-70 zl i powinenes miec. Nie ma co sie bac minimalnych luzow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu360 Opublikowano 28 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 Mhm, no niby tak tylko ten problem że nie wiadomo w jakim stanie też będzie ten używany :P ten co sprzedaje przeważnie mówi że w dobrym stanie tylko jak przychodzi co do czego to wychodzi na to ze jest w takim samym stanie jak mój albo i gorszym :P hmmm bd jeszcze nad tym myślał, bo ten luz na czopie nie jest jakiś straszny , ale bardziej mnie martwi rozbita główka od strony tłoka bo tu to już jest konkretny luz ;/ Szkoda że konstruktorzy nie włożyli tu jakiejś tulejki wtedy to by było prosto no ale nic trzeba bedzie jakoś powalczyć z tym problemem :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzikijazz Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 W końcu kupiłem nowy wałek wydechowy z dekompresatorem. Różnica w odpalaniu kolosalna i co dziwne praca silnika też się zmieniła. Chodzi równiutko i cicho. Koszt niemały bo 816 zł ale myślę że warto było. Wymieniłem go ponieważ był uszkodzony dekompresator ( poprzedni właściciel zaspawał go ) krzywka wyglądała na sprawną, nie było widać wytarcia a jednak była zużyta bo różnica w pracy silnika jest spora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu360 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Witam panowie mam pytanie, czy znacie może jakiś zamiennik czujnika włączającego wentylator bo mój niestety sie uszkodził , a jak pytałem w serwisie to gość sobie krzyknął za nowy 280zl ;/ tak ze czekam na wasze sugestie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Ja sobie zrobiłem pstryczek :) Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu360 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Ja sobie zrobiłem pstryczek :)hehe też o tym myślałem ale jednak wole najpierw spróbować coś dobrać bo to jednak jakby się zapomniało włączyć wentylator i przegrzać sobie sprzęta to nie bardzo , ale dzięki za podpowiedź :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Jeździłem na stale włączonym żeby takiej niespodzianki nie było :D Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin28 Opublikowano 24 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 Witam, mam problem z moim klr 250. Przed wymianą oleju odpalał normalnie trochę dymił. Po wymianie oleju i filtra odpalił raz i za chwilę zgasł. Z przewodu przelewowego zaczęło mi ciec paliwo rokręciłęm gaźnik sprawdziłem iglicę i pływak. Paliwo już nie cieknie ale dalej nie mogę go odpalić. W czym może być problem? jak próbuje opdalić go na popych to odpala na chwilę i zaraz gaśnie jakby nie dostawał paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzikijazz Opublikowano 24 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 A masz kompresję ? Może pierścienie Ci się zapiekły. Mój ma taką kompresję że trzba by było przynakmniej na 3 bieg wrzucić żeby koło się obróciło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
posiadacz klr Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 (edytowane) http://www.ebay.pl/itm/STATOR-FITS-KAWASAKI-250-KL250-KLR250-1985-2005-MOTORCYCLE-MAGNETO-21003-1121-/290895110007?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item43bab31f77 co sądzicie o tym iskrowniku? opłaca sie go kupić czy to tylko podróba :P wiem cena niska ale w portfelu też kasy mało Edytowane 9 Listopada 2014 przez posiadacz klr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzikijazz Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Wie ktoś może czy będzie pasowało przednie koło ( z tarczą, ślimakiem ) od KLR 600-650 do 250 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.