Skocz do zawartości

WSZYSTKO O KAWASAKI KLR 250


Rekomendowane odpowiedzi

Kolejny problem , otóż jak odpalę kalabraka na ssaniu to pochodzi 15 s i obroty spadają do normalnych chociaż linka jest naciągnięta jak była wcześniej, a druga sprawa to , jak już się nagrzeje i włącze jedynkę to gaśnie , potem go odpalę odkręce go do 8 tysi i już normalnie bieg wchodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaźnik do regulacji a potem już czyszczenie lub luz zaworowy. Druga rzecz raczej wynika z czujnika stopki. Pewnie jest brudny i wibracje pomagają mu całkiem się wyłączyć. Zmostkuj wtyczkę na próbę a jak to nic nie pomoże to jeszcze sprawdź czujnik luzu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

 

nie mam jak telefonem wrzucic zdj. ale mysle ze podpowiecie.

pona samej gorze cylindra patrzac od strony prawej strony brakuje u mnie sruby i tamtedy wali olej. sruba nie pasuje bo gwint jest zepsuty ale potrzebowal bym schematu jak to ma wygladac.

 

prosze takze o info czy przy wymianie lancuszks napinacza rozrzadu trzeba rozpolawiac silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypuszczam, że wiem o której śrubie mówisz. Schematu na to nie ma. Albo jest tam gwint i działa albo ktoś go zerwał i teraz trzeba kombinować. To samo w przypadku jeśli to miejsce gdzie była szpilka. Pogadaj z tokarzem, bo takie rzeczy trzeba zobaczyć, przez sieć to można najwyżej zgadywać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiada może ktoś z was info gdzie moge dostać tłok nadwymiarowy do klr 250? Mój rozsypał sie w drobny mak;/

Troche szukałem i nie znalazłem niczego co by podpasiło.

W Kawasaki pytałem ale maja tylko nominalne(czyt. oryginalna średnica) ale do tego musiałbym kupić jeszcze pierścienie + cylinder i wychodzi ogromna suma.

Jeśli ktoś ma jakieś namiary to bardzo będę wdzięczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.wossner.pl/category.php?id_category=230

http://www.ebay.ca/itm/NEW-KAWASAKI-KLR250-MOJAVE-250-OVERSIZE-PISTON-1-00-13027-1152-/180802880168

 

Pierścienie powinny być razem z tłokiem ale nie ma pewności. Cylinder zostawiasz stary, bo takie rzeczy rozwierca się vel robi szlif na następny nadwymiar. Takie uroki tulei. Na przyszłość Mojave ma ten sam silnik.

Opcja rezerwowa to zanieść tłok do zmierzenia i jeśli jeszcze coś z niego zostało, to kupić nowe pierścienie, przebić tuleje na nową i składać.

 

EDIT - Nadwymiary też są więc proponuję zmienić salon jeśli masz taką możliwość. 13027-1137 i 13027-1175

Edytowane przez Shinigami
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

 

Panowie mam problem ze swoim moto. ostatnio robiłem górę silnika i po złożeniu zgineła mi iskra.. jakie są najczęstsze usterki układu zaplonowego? możę ktoś z kolegów ma jakiś schemat co do elektryki? prosze o wszelkie info.

 

A czy ktoś z kolegów jest moze z okolic warszawy?i posiada klr 250

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w 650 nie było iskry, bo spaliła się cewka zasilająca moduł. Na pewno masz dobrą? Kupiłem moduł i na darmo, potem musiałem sprzedać. Przewinięcie cewki kosztowało mnie 100zł i teraz hula. Sprawdź dokładnie cewki od modułu, a nie od reszty osprzętu.

 

 

Dodam, że spaliła się w dość dziwny sposób. Zgasiłem moto normalnie, a potem już iskry nie było, magia :D

Edytowane przez Dexster
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...