dzikijazz Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Jest ktoś z Częstochowy lub okolic i jeździ takim sprzętem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiktor3966 Opublikowano 30 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 Kolejny problem , otóż jak odpalę kalabraka na ssaniu to pochodzi 15 s i obroty spadają do normalnych chociaż linka jest naciągnięta jak była wcześniej, a druga sprawa to , jak już się nagrzeje i włącze jedynkę to gaśnie , potem go odpalę odkręce go do 8 tysi i już normalnie bieg wchodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 30 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 Gaźnik do regulacji a potem już czyszczenie lub luz zaworowy. Druga rzecz raczej wynika z czujnika stopki. Pewnie jest brudny i wibracje pomagają mu całkiem się wyłączyć. Zmostkuj wtyczkę na próbę a jak to nic nie pomoże to jeszcze sprawdź czujnik luzu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiktor3966 Opublikowano 31 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2013 co do czujnika stopki , to nie zauważyłem że śruby się pogubiły i dynda sobie na kabelku...eh.a luz zaworowy robiłem niedawno na 0,20 ale sprawdzę to jeszcze raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzikijazz Opublikowano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 A jakie wg was,z praktyki,powinny być luzy na zaworach ? Człowiek od którego kupiłem KLR mówił że ustawiał ssanie na 0,10 i wydech 0,15. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 (edytowane) Takie jak zaleca producent i żadne inne. Dolotowy i wydechowy mają takie same luzy od 0.20 do 0.24 Edytowane 2 Czerwca 2013 przez Shinigami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepis Opublikowano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 witam nie mam jak telefonem wrzucic zdj. ale mysle ze podpowiecie. pona samej gorze cylindra patrzac od strony prawej strony brakuje u mnie sruby i tamtedy wali olej. sruba nie pasuje bo gwint jest zepsuty ale potrzebowal bym schematu jak to ma wygladac. prosze takze o info czy przy wymianie lancuszks napinacza rozrzadu trzeba rozpolawiac silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 Przypuszczam, że wiem o której śrubie mówisz. Schematu na to nie ma. Albo jest tam gwint i działa albo ktoś go zerwał i teraz trzeba kombinować. To samo w przypadku jeśli to miejsce gdzie była szpilka. Pogadaj z tokarzem, bo takie rzeczy trzeba zobaczyć, przez sieć to można najwyżej zgadywać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzaku90 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Posiada może ktoś z was info gdzie moge dostać tłok nadwymiarowy do klr 250? Mój rozsypał sie w drobny mak;/Troche szukałem i nie znalazłem niczego co by podpasiło.W Kawasaki pytałem ale maja tylko nominalne(czyt. oryginalna średnica) ale do tego musiałbym kupić jeszcze pierścienie + cylinder i wychodzi ogromna suma.Jeśli ktoś ma jakieś namiary to bardzo będę wdzięczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 (edytowane) http://www.wossner.pl/category.php?id_category=230http://www.ebay.ca/itm/NEW-KAWASAKI-KLR250-MOJAVE-250-OVERSIZE-PISTON-1-00-13027-1152-/180802880168 Pierścienie powinny być razem z tłokiem ale nie ma pewności. Cylinder zostawiasz stary, bo takie rzeczy rozwierca się vel robi szlif na następny nadwymiar. Takie uroki tulei. Na przyszłość Mojave ma ten sam silnik.Opcja rezerwowa to zanieść tłok do zmierzenia i jeśli jeszcze coś z niego zostało, to kupić nowe pierścienie, przebić tuleje na nową i składać. EDIT - Nadwymiary też są więc proponuję zmienić salon jeśli masz taką możliwość. 13027-1137 i 13027-1175 Edytowane 5 Czerwca 2013 przez Shinigami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam KLR 250 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 Panowie mam problem ze swoim moto. ostatnio robiłem górę silnika i po złożeniu zgineła mi iskra.. jakie są najczęstsze usterki układu zaplonowego? możę ktoś z kolegów ma jakiś schemat co do elektryki? prosze o wszelkie info. A czy ktoś z kolegów jest moze z okolic warszawy?i posiada klr 250 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 Przez chwilę myślałem, że to mój post jest cytowany :) Najczęstsza usterka to zwyczajnie nie podłączenie cewki, niedokręcenie jej do ramy albo pominięcie masy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexster Opublikowano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 Masa, sprawdź kostki idące od impulsatora itd., sprawdź ogólnie połączenie impulsatora, czy kable są w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam KLR 250 Opublikowano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 całą instalacje już sprawdziłem kable i kostki ok myśle ze walnoł moduł ale nie wiem jak go sprawdzić, nie ma prądu na kablu który sie podłącza do cewki. a cewka dobra bo sprawdzałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexster Opublikowano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 (edytowane) U mnie w 650 nie było iskry, bo spaliła się cewka zasilająca moduł. Na pewno masz dobrą? Kupiłem moduł i na darmo, potem musiałem sprzedać. Przewinięcie cewki kosztowało mnie 100zł i teraz hula. Sprawdź dokładnie cewki od modułu, a nie od reszty osprzętu. Dodam, że spaliła się w dość dziwny sposób. Zgasiłem moto normalnie, a potem już iskry nie było, magia :D Edytowane 19 Czerwca 2013 przez Dexster Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.