Shinigami Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Jeśli kopci pod obciążeniem pierścienie, jeśli przy odjęciu gazu to głowica. Morze a może to dwie różne rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam KLR 250 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 zaczyna kopcić zaraz po odpaleniu jak tylko olej dopłynie na góre silnika wiec to coś w głowicy:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Pierścienie. Na zimno mają większe luzy i zanim się rozgrzeją to dymi. Może uszczelniacze/prowadnice w głowicy też mają jakiś udział ale to zależy co się dzieje w czasie jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LoGaaN Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Czołem wszystkim :) Mam kolejny problem egzystencjalny, a mianowicie; zaczoł się sezon więc śmigałem swoim KLekoteRem aż kamienie zrywało, a tu nagle po dwóch tygodniach wyzionoł ducha :/ myślałem, że znowu zatkał się gaźnik wiec rozkręciłem go, wyczyściłem i poskładałem całość, i tak ze 3 razy, sprawdzając za każdym razem świece, która była mokra i okopcana. Iskra jest, nie łapie żadnego lewego powietrza, silnik jak już wcześniej pisałem po generalce a moto normalnie paliło po jednym kopie nawet na całkowicie zimnym silniku, a teraz ani na kopke ani na popych nie łapie, a jak już prubuje coś złapac, to tak jakby nie dostawał paliwa i tylko strzela w tłumik. Ma ktoś może jakiś pomysł co mogłoby sie stac ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Kompresja. Tam jest gówniana głowica i mogła się usmażyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LoGaaN Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Dzisiaj trochę przy nim grzebałem i doszedłem do wniosku,że jest źle. odkręcilem pokrywe zaworów i zobaczyłem tam jedno mleko z oleju. malł tego, rzeczywiście spadła mu kompresja, co czuje. czy możliwe jest, żeby pierścienie zapiekły sie na tłoku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiktor3966 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Dzisiaj złożyłem klekota i przepaliłem trochę,ale kręcił się do 5,5 tyś obrotów dalej nie chciał .Potem jakoś jak stopniowo odkręcałem manetke to szedł już normalnie,czemu tak się działo?gaźnik 2 razy rozbierany i czyszczony.Może to być spowodowane gumą która idzie od filtra powietrza do gaźnika? bo walczyliśmy z nią z 2 godziny żeby założyć na gaźnik a i tak odstaje przy airboxie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LoGaaN Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Sproboj sprawdzić czy cewka zaplonowa jest dobrze przykręcona, bo też tak mialem i okazało się, że to tylko cewka niedokręcona i dla tego nie wkręcał się na obroty, przerywał na obrotach i strzelał z tłumika troche ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Wiktor. Guma musi dobrze przylegać i być spięta metalową opaską. Jak dlamnie to masz problem z iglicą albo źle umyty gaźnik dlatego nie chce przejsć ze średniej dyszy na główną. Dzisiaj trochę przy nim grzebałem i doszedłem do wniosku,że jest źle. odkręcilem pokrywe zaworów i zobaczyłem tam jedno mleko z oleju. malł tego, rzeczywiście spadła mu kompresja, co czuje. czy możliwe jest, żeby pierścienie zapiekły sie na tłoku ? Masz wymieszany płyn chłodniczy z olejem. A druga sprawa to czytać uważniej. Jeśli zwróciłem uwagę w jednym zdaniu na kompresję i głowicę to chyba logika nakazuje myśleć, że gniazda zaworowe lub same zawory już trzeba sprawdzić, wymienić lub obrobić w zależności od tego co pierwsze padło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LoGaaN Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Dzięki wielkie, masz racje, pękła uszcelka pod głowicą i wymieszało olej z płynem,sprawdziłem zawory, luzy i gniazda wszystko jest ok, bo głowica była robiona cała. jedynie co to ta uczczelka jakaś podruba musiałabyc załozona i przez nią wszystko. tak czy inaczej, już wiem co zrobic. dzięki za pomoc :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiktor3966 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Shinigami , z gumą jest problem bo nie można jej dopasować dokładnie żeby idealnie była zamontowana.A co do gaźnika to kupiłem zestaw naprawczy w którym była iglica i inne duperelki które wymieniłem a gaźnik chyba nigdy taki czysty nie był ,specjalnym sprejem wurtha do gaźników i przepustnic calutki wyczyściłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Może masz gumę z innego moto, ewentualnie już tak sparciała, że nie da się jej ułożyć. Ja mordowałem się pół godziny z układaniem. Nowa w ASO kosztuje chyba 60zł. KLR'y są czułe na zmiany w airboxie (pewnie już czytałeś o nawiercaniu dolotu) dlatego najpierw problemy z gumą a dopiero potem inne kombinacje. Jeśli to nie gaźnik to będziesz miał zapłon do sprawdzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiktor3966 Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2013 (edytowane) a podałbyś mi numer katalogowy tej gumy lub link gdzie mógłbym go znaleźć ,bo musiałbym kupić bo jest ta guma twarda nie da się ułożyć jej a założyć na gaźnik to conajmniej pół godziny mordęgi :P ps, jazda bez tłumika ma jakieś konsekwencje? oprócz takich że ludzie na policje dzwonią?:D Edytowane 26 Kwietnia 2013 przez wiktor3966 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2013 No człowieku, stronę wcześniej masz opisane jak sobie szukać części. Możesz sam działać. Jazda bez wydechu mocno wpływa na silnik tak samo jak pusta puszka. Bez tego zapomnij o płynnej pracy jednostki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzikijazz Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Witam. Dołączam do grona, od niedawna jestem posiadaczem KLR 250 z 96r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.