wiktor3966 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 warn , na warsztat i rozbieraj maszynę puki nie będzie za późno.W moim przypadku w głowicy były znikome ilości oleju i także gasł i ciężko odpalał i co do czego głowica do wymiany...przy okazji ,KUPIE GŁOWICE w stanie nadającym się do poruszania :) Kontakt gg 4716736 , mail [email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warn Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 (edytowane) Dawno nie zadałem dziwnego pytania to może zapytam co jest grane gdy jadę, zatrzymam i zdejmując rękę z manetki dalej trzyma wysokie obroty i po chwili albo zejdzie albo trzeba mrugnąć zapłonem dopiero zejdzie? Edytowane 25 Czerwca 2012 przez warn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warn Opublikowano 5 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 Gdzieś mi się zawieruszyła serwisowa instrukcja, może ktoś ma pod ręka i napisze jakie tam trzeba było ustawić luzy zaworowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 6 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 O ile pamiętam było gdzieś na początku tematu ;) Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warn Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 Już mam, jeszcze małe pytanko w czym przyczyna gdy po przejechania kawałka i zdjęciu gazu nadal pozostaje na podwyższonych obrotach? Linka gazu odbija. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 Źle ustawiony rozrząd albo jednak nie znalazłeś tego lewego powietrza. Ewentualnie masz ciągle otwarte ssanie lub źle ustawioną mieszankę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warn Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 Pytanko mam jeszcze takie: pomiędzy gaźnikiem a boxem filtra musi być super szczelne połączenie? Ta guma jest tak twarda że zastanawiam się czy by tego na sylikonie nie osadzić bo tam może być różnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 Super to może lekka przesada ale musi być równo założone i zaciśnięte cybantem. Trytka/opaska samozaciskowa też obleci ale mało tam miejsca żeby to dobrze zacisnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warn Opublikowano 14 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 No tam go jest bardzo mało a przy boxie filtra jest to tak twarde że częściowo odstaje i tam myślałem by delikatnie pyknąć sylikonem, ale to chyba nie powinno wpłynąć na to że nie schodzi z obrotów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 14 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 Uszczelnij tak czy siak, bo siedząc i gdybając do niczego nie dojdziesz.Jeśli masz dobrze ustawiony rozrząd, luzy zaworowe, dawkę paliwa, szczelny dolot i nie zacinające się linki z płynnie pracującymi przepustnicami w gaźniku oraz właściwą świece zapłonową i nic nie dymi to zostają tylko dwie opcje.Pierwsza, spaprałeś którąś z wymienionych rzeczy i nawet o tym nie wiesz.Druga Gaźnik ma już zużytą przepustnicę tzw. butterfly i puszcza powietrze bokiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 16 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 (edytowane) No tam go jest bardzo mało a przy boxie filtra jest to tak twarde że częściowo odstaje i tam myślałem by delikatnie pyknąć sylikonem, ale to chyba nie powinno wpłynąć na to że nie schodzi z obrotów? Ta odstająca guma to chyba globalne zjawisko bo zarówno ja jak i kolega który też ma KLRa mieliśmy to samo. Tyle że nie miało to wpływu na pracę silnika. Tyle że syf może wpaść do silnika a to nic fajnego jak tam naleci pisku czy wody... Edytowane 16 Lipca 2012 przez 4jku Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warn Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 (edytowane) Właśnie wróciłem do domu to jutro sie tym zajmę, Kopcenie, hmm no kopci na niebiesko zaraz po odpaleniu, więc chyba zacznę jeszcze od wymiany uszczelniaczy? Przez to może cieżko palić? Edytowane 17 Lipca 2012 przez warn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiktor3966 Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Panowie zna ktoś katalogowy kod głowicy do KLRa ?? potrzebuje pilne bardzo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Teraz pod ręką nie mam ale podpowiem, że kosztują od 2'300zł do 2'900zł w zależności od typu, bo z jakiegoś powodu są trzy albo cztery różne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiktor3966 Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Ale 4 różne rodzaje głowic ? Ja na necie znalazłem taki kod 11008-1189 i pani ze sklepu kawasaki podała mi cenę 2236,69 zł brutto ...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.