Skocz do zawartości

WSZYSTKO O KAWASAKI KLR 250


Rekomendowane odpowiedzi

warn , na warsztat i rozbieraj maszynę puki nie będzie za późno.W moim przypadku w głowicy były znikome ilości oleju i także gasł i ciężko odpalał i co do czego głowica do wymiany...przy okazji ,KUPIE GŁOWICE w stanie nadającym się do poruszania :) Kontakt gg 4716736 , mail [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawno nie zadałem dziwnego pytania to może zapytam co jest grane gdy jadę, zatrzymam i zdejmując rękę z manetki dalej trzyma wysokie obroty i po chwili albo zejdzie albo trzeba mrugnąć zapłonem dopiero zejdzie?

Edytowane przez warn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Pytanko mam jeszcze takie: pomiędzy gaźnikiem a boxem filtra musi być super szczelne połączenie? Ta guma jest tak twarda że zastanawiam się czy by tego na sylikonie nie osadzić bo tam może być różnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tam go jest bardzo mało a przy boxie filtra jest to tak twarde że częściowo odstaje i tam myślałem by delikatnie pyknąć sylikonem, ale to chyba nie powinno wpłynąć na to że nie schodzi z obrotów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszczelnij tak czy siak, bo siedząc i gdybając do niczego nie dojdziesz.

Jeśli masz dobrze ustawiony rozrząd, luzy zaworowe, dawkę paliwa, szczelny dolot i nie zacinające się linki z płynnie pracującymi przepustnicami w gaźniku oraz właściwą świece zapłonową i nic nie dymi to zostają tylko dwie opcje.

Pierwsza, spaprałeś którąś z wymienionych rzeczy i nawet o tym nie wiesz.

Druga Gaźnik ma już zużytą przepustnicę tzw. butterfly i puszcza powietrze bokiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tam go jest bardzo mało a przy boxie filtra jest to tak twarde że częściowo odstaje i tam myślałem by delikatnie pyknąć sylikonem, ale to chyba nie powinno wpłynąć na to że nie schodzi z obrotów?

 

Ta odstająca guma to chyba globalne zjawisko bo zarówno ja jak i kolega który też ma KLRa mieliśmy to samo. Tyle że nie miało to wpływu na pracę silnika. Tyle że syf może wpaść do silnika a to nic fajnego jak tam naleci pisku czy wody...

Edytowane przez 4jku

Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :)

 

https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wróciłem do domu to jutro sie tym zajmę,

 

Kopcenie, hmm no kopci na niebiesko zaraz po odpaleniu, więc chyba zacznę jeszcze od wymiany uszczelniaczy? Przez to może cieżko palić?

Edytowane przez warn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...