4jku Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Wie ktoś czy można jakoś bezpiecznie bez szkody dla motocykla, przewiercić wydech tak żeby dodać mu parę... Decybeli ;) Brzmi troszkę jak moja kosiarka i jak jeżdżę ze znajomymi którzy mają ktmy to nawet nie słyszę swojego silnika :P Nie mówię żeby szyby w oknach wypadały ale żeby chociaż troszkę bardziej hałasował? Czy gra jest warta świeczki czy lepiej dać sobie z tym siana bo można zaszkodzić? Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 (edytowane) Jak lubisz wieś tuning to wierć i założ jeszcze diody na wentylach :D Taki masz silnik i już. Dla mnie jest zaletą, że np DR 350 chodzi bardzo cicho. Przynajmniej leśniczy nie zdązy sięgnać po dwururke :D Jak chcesz głośno to zmień motocykl, albo sam wydech na jakąś Yoshimure. Edytowane 31 Sierpnia 2011 przez m_fiolek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 (edytowane) Jak lubisz wieś tuning to wierć i założ jeszcze diody na wentylach :D Taki masz silnik i już. Dla mnie jest zaletą, że np DR 350 chodzi bardzo cicho. Przynajmniej leśniczy nie zdązy sięgnać po dwururke :D Jak chcesz głośno to zmień motocykl, albo sam wydech na jakąś Yoshimure. Taaa właśnie spodziewałem się że ktoś z tym wyskoczy... Wiesz, ty wolisz jedno a ja wole coś innego. Nie mam ochoty wymieniać wydechu w motocyklu wartym 3k zł. Jak dojrzeję do lepszego moto to sobie takiego sprawię. Na razie ten mi odpowiada, czy to coś złego że chcę żeby troszkę głośniej brzmiał? Od razu wieśtuning? No to niech będzie że więś tuning... Przy okazji, po lasach nie pomykam, nikomu nie przeszkadzam, wiec odbij ode mnie... Może jednak na sali się znajdzie ktoś kto odpowie na moje pytanie? Edytowane 31 Sierpnia 2011 przez 4jku Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 (edytowane) Na forum jest człowiek zwany Edzio i robi tzw Edhoust, czyli dajesz swoją tubę a on sprawia, że brzmi lepiej lub głośniej (wszystko w zależności od potrzeb) wzamian za grosze typu 200zł Możesz próbować usunąć/wymienić watę wewnątrz wydechu jeśli jest. m-fiolek - Ja osobiście miałem KLR'a i ta maszyna potrafi na prawdę głośno pracować nawet z wydechem. Nie opowiadaj bzdur. Singiel singlowi nierówny. Edytowane 31 Sierpnia 2011 przez Shinigami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 m-fiolek - Ja osobiście miałem KLR'a i ta maszyna potrafi na prawdę głośno pracować nawet z wydechem. Nie opowiadaj bzdur. Singiel singlowi nierówny. Ale o so chodzi? :icon_mrgreen: No jak z wydechem chodzi głośno to bez wydechu pewnie łeb urywa :D Na forum jest człowiek zwany Edzio i robi tzw Edhoust, czyli dajesz swoją tubę a on sprawia, że brzmi lepiej lub głośniej (wszystko w zależności od potrzeb) wzamian za grosze typu 200zł Ja słyszałem, że Józek w stodole robi lepsze :D Dla mnie te wasze posty brzmią jak dobry żart. Potem allegro jest pełne takich zdrutowanych sprzętów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 (edytowane) Bardzo cieszy że są tacy jak ty, którzy wszystko mają seryjne i oryginalne a motocykl naprawiają zawsze a aso. Są też takie wieśniaki jak ja, którzy mają ochotę na argo tjuning madafaka i nic Ci do tego ;) Btw jak chcesz "niepodrutowane" moto to sobie kup nowe a nie z allegro... edit: chyba odchodzimy od tematu, to nie jest dobry pomysł :) Edytowane 1 Września 2011 przez 4jku Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 Nie przesadzaj. Uważam, że takie "ulepszanie" to prosta droga do "obtanenia" swojego moto. Masz ładny seryjny wydech, który brzmi i działa jak fabryka zaplanowała a na siłe chcesz go drutować. Wydech to nie jest kawał rury i tłumik od byle czego. Pojemność wydechu i kilka innych jego parametrów jest dokładnie obliczona, tak by silnik działał w jak najlepszych warunkach. Robiąc w nim dziury burzysz to wszystko i wtedy można mieć tylko nadzieje, że nic się nie spie***li. Uważam, że to kompletnie nie ma sensu. Wiele osób zakłada dbillery, tylko po to żeby było ciszej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 (edytowane) Nie przesadzaj. Uważam, że takie "ulepszanie" to prosta droga do "obtanenia" swojego moto. Masz ładny seryjny wydech, który brzmi i działa jak fabryka zaplanowała a na siłe chcesz go drutować. Wydech to nie jest kawał rury i tłumik od byle czego. Pojemność wydechu i kilka innych jego parametrów jest dokładnie obliczona, tak by silnik działał w jak najlepszych warunkach. Robiąc w nim dziury burzysz to wszystko i wtedy można mieć tylko nadzieje, że nic się nie spie***li. Uważam, że to kompletnie nie ma sensu. Wiele osób zakłada dbillery, tylko po to żeby było ciszej. A no widzisz ;) stąd właśnie moje wątpliwości i pytanie jakie zadałem... Może faktycznie lepiej jeszcze te półtora sezonu polatać i przy wymianie moto na inny zwrócić na to uwagę. Zobaczę jeszcze na tą watę ;) Edytowane 1 Września 2011 przez 4jku Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 m_fiolek - Edek nie jest jakimś tam józkiem ze stodoły tylko poważanym specem od wydechów na forum i nie tylko. Nie wierzysz, poszukaj a nie dupę zawracasz. Nie polecałbym kogoś kto zrobi trzy dziury w obudowie i skosi za to szmal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 (edytowane) Chcesz to wierć sobie dziury u Edzia czy Henia, nie mój motocykl co mnie to obchodzi. Edytowane 2 Września 2011 przez Dominik Szymański Wycieczki osobiste na PW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 Czołem ;) Koledzy, podpowie ktoś jak się zabrać za wyregulowanie kierownicy? Jest lekko skręcona w prawo przy jeździe na wprost, co mu zrobić żeby była prosto? :) Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 Czołem :) Kolego, tak jak w rowerze, musisz wziąć koło między nogi i skontrować kierą, albo stojąc obok moto, trzymasz mocno kiere i nogą prostujesz koło. Albo jeszcze inaczej, jak masz pod ręką drzewo albo ściane, albo coś w podobie, to zapierasz koło o np drzewo i kontrujesz mocno kierownicą. Jak chcesz mniej inwazyjnie to trzeba poluzować lagi z półek i wtedy ustawić. Zobacz też czy masz dokręcone dobrze lagi do półek, może dlatego się przestawiło. No chyba, że zaliczyłeś porządną glebe i po prostu kiera się skrzywiła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 2 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 (edytowane) Do poluzowania mam odkręcić tą śrubę w czerwonym kółku? :) A przy okazji. Szukam błotnika do przodu... Ciężko znaleźć akurat do klr 250 (rok 85), czy podeszły by z 600 albo 650, może z jakiegoś innego modelu? Czy rocznik ma znaczenie, czy błotniki były cały czas te same w serii klr? Może macie namierzony jakiś sklep z takimi rzeczami? Na razie jedyne co znalazłem to nowy oryginał za 70 euro ;) Albo może taki:http://allegro.pl/nowy-blotnik-przedni-kawasaki-kxf-250-450-zych-i1811389424.html Edytowane 2 Października 2011 przez 4jku Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 2 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 Ta po obu stronach i dolna półka też z obu. Błotniki chyba były takie same w 600. Akcesoryjne mogą nie pasować i trzeba wiercić sobie otwory montażowe co prawie zawsze kończy się tym, że krzywo leży. Musisz sprawdzić jak jest mocowany błotnik tzn czy ma jakieś własne dziwne mocowania, czy może zwyczajnie od spodu dolnej półki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 4 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 OK! Naprościłem co było skrzywione ^^ dzięki. W temacie zmiany biegów... Ze sprzęgłem, czy bez? Na początku tematu ktoś straszył żeby ze sprzęgłem bo mogą zębatki przeskoczyć i może być źle. Obecnie zmieniam biegi do góry ze sprzęgłem w dół bez. Jak to jest? Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.