Skocz do zawartości

WSZYSTKO O KAWASAKI KLR 250


Rekomendowane odpowiedzi

Załamujesz mnie...

 

a z tego co slyszalen

 

KLR w teren najlepszy nie jest:P-------------moze sie myle

 

Jest wiele innych lepszych moto ktore za 3200 spokojnie kupisz np KMX125 albo DT125 z ktorego bedziesz bardziej zadowolony niz z KLR

 

 

A babcia mojej cioci mówiła, że jej mąż kupił od wnuka Cbr 600RR i jest świetna w terenie :crossy:

 

Po co piszesz bzdury, skoro nie masz na dany temat pojęcia?!?

Później ja mam dużo roboty, a Ciebie biorą za idiotę.

Przytocz mi 5 argumentów przemawiających na korzyść DT 125.

 

Ps. I pisz po Polsku proszę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Max nie denerwuj sie tak :icon_razz: jakos musza sobie chłopaki licznik nabic :wink: Znajac zycie pewnie o tym KLR tez słyszeli od kolegi wujka kolezanki ze gdzies tam w niemczech 2000km w jedna strone mozna kupic ale nie ma papierow nie jest do konca sprawna i jest problem z przewiezieniem przez grnice :)

Osobiscie mysle ze 4T leprze do lekkiego terenu ,nauki jazdy ale nie jestem z kolei zwolennikiem starych 4T moze sie zraziłem moja huska ale ... po prostu nie stac mnie na serwis awaryjnego 4T :(( Serwis 2t z kolei jest banalnie prosty raz na jakis czas wymiana tłoka korby regeneracja wału łozyska i lata nastepne km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym masz racje serwis nie jest najprostszy i najtanszy ale KLR nie jest wyzylony wiec pojezdzisz tym. Jezdzilem takim sprzetem i nawet wiem kto takimi handluje:D wiec jak cos to pisz.

Acha i KMX nie jest lepszy od KLR wiecej pali, slabszy zawias itp...

Wiec jezeli poszukujesz moto do endurowania to KLR starczy ci w zupelnosci po WSK jednak zawsze mozna sprzedac.

Pozdro!

Edytowane przez radzio99
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo zycie zaczyna sie od 600 :D:D

 

fexiu kata swoja 250 i widze ze daje toto rade, chociaz dlamnie osobisccie pewnie nie przypadla by do gustu bo tylko ok 28 kunia :icon_rolleyes:

 

feksiu dawaj lina z filmem lapicie mnie. . rwa :D

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezdzilem takim sprzetem i nawet wiem kto takimi handluje:D wiec jak cos to pisz.

 

 

 

 

 

NO więc pisze ;):P a Kto takim handluje za ile i gdzie?? ;))

 

 

Znajac zycie pewnie o tym KLR tez słyszeli od kolegi wujka kolezanki ze gdzies tam w niemczech 2000km w jedna strone mozna kupic ale nie ma papierow nie jest do konca sprawna i jest problem z przewiezieniem przez grnice

 

 

 

NA ALLEGRO !!! Za 3000 zł niedawno stała ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawe rzeczy prawisz... masz KLRa? pompowales do takiego cisnienia? masz olej 10W?

jezeli tak, to znaczy ze masz cos z zawieszeniem.

jakos ja mam napompowane do 2,5 atm w obu lagach i smiga dobrze.

jak zmniejszylem do 1,5 atm, to zawieszenie bylo dla mnie za miekkie.

 

no właśnie mam i nie da się u mnie dopompować do zaleceń instrukcji , albo miękki albo kość , ilość oleju w normie , lagi nie ciekną co to jest ? może dam bardziej gęsty olej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jaki masz olej? mi na 10w dobrze lata, zwlaszcza po wymianie na swiezy. zawias nie do porownania. moze ktos u ciebie zle lagi poskladal.. nie wiem jaka moze byc tego przyczyna, nigdy lag u siebie nie rozbieralem (do wymiany oleju nie trzeba tego robic)

 

do chlopakow, ktorzy urodzili sie w 1992 r:

jezdzilem na KMX i na KLR.

co moge stwierdzic o KMX?

- KLX w ogole nie jedzie.. oczywiscie krecac go na wysokich obrotach, jak to 2T

- slabszy zawias

- malutkie to to, czulem sie prawie jak na romecie

 

odnosnie KLRa, to obejrzyjcie sobie filmiki na mojej stronie http://www.eso.student.olsztyn.pl -> dzial filmy.

 

KLRem w ostrodzie daje rade gonic za chlopakami na WR i KTMach, co prawda nikt tam sie nie sciga, ale siedze zawsze na ogonie i nikt na mnie czekac nie musi. Na ostrych podjazdach moto tez daje rade, trzeba tylko umiejetnie wykorzystac jego moc i wiedziec z lekcji fizyki, co to takiego jest pęd.

 

Oczywiscie ze KLR do skokow sie nie nadaje, ale ja kupilem go jako moje 1-sze enduro i bardzo duzo sie na nim nauczylem.

A ty Nitek nie pie..ol glupot o tych krowach 600cc, bo to moze i fajnie zamiata na zakretach, ale w ciezki teren sie nie nadaje, zapada sie na bagnach, jak sie wywroci to we 3 trzeba podnosic (oczywiscie uwzgledniajac zmeczenie). Ja mam tylny zawias taki sam jak w KLR 600 (zaadaptowany z tego modelu, o niebo lepszy niz od 250cc), a pracuje on lepiej ze wzgl. na nizsza mase motocykla (250cc -> ok 140 kg, 600cc -> above 170 kg).

 

takze mlodziezy, zanim zaczniecie znowu szczekac, pojezdzijcie sobie takim KLRem. tylko niech to bedzie przynajmniej 6-godzinna wyprawa w ciezki teren, a nie pyrkanie na prostej szutrowce przez 5 minut.

Sprzet ma potencjal, jest to bardziej osiołek niz leopard - na wyboistych prostych nie dogonisz EXC 250 F ze wzgl na roznice w zawieszeniu. Natomiast na roznego rodzaju podjazdach, przeprawach przez bagna, strumyki, skakaniu przez rowy melioracyjne i stawianiu na kolo (zeby przejechac przez powalony pień itp) jest spoko.

 

Ja pewnie pod koniec wakacji bede sprzedawal swoja fure, bo po prostu blokuje moje mozliwosci (chce zaczac powazniej skakac na torze, a KLRem nie chce tego robic, szkoda tluc moto).

 

Podsumowujac KLRa, moge tylko zacytowac pewien znany frazes odnosnie ludzi, ktorzy twierdza, ze to slabe moto:

"Maszyna gwizda, tylko kierowca pi*da" ;)

 

pzdr i w razie jakichkolwiek (byle nie glupich) - piszcie tutaj, na pewno odpowiem

 

p.s.

z czesciami nie ma absolutnie zadnego problemu - wszystko mozna zamowic, czeka sie najwyzej pare dni. jest tez gosc z poznania - Jarek - ktory sprzedaje uzywane czesci do tych moto.

a roznego rodzaju lozyska, simmeringi itp, to mozna znalezc w odpowiednich sklepach motoryzacyjnych.

a jak ktos jest pierdola, to i czesci znalezc nie moze :smile:

 

p.s.2.

Sidi: czytac to ty mnie nie ucz, zacznij od swojej ortografii i interpunkcji ;)

I nie prownuj cen KLR 250 do KLR 600, bo szescsetek jest po prostu pelno na naszym rynku, a wiekszosc z nich to stare klamoty (z lat 80-tych, takie jak Nitoman lubi najbardziej :) ).

Odnosze wrazenie, ze KLR 250 bardziej trzyma cene

 

p.s.3.

w KLRze silnika praktycznie nie dotykalem. raz mialem awarie pompy wodnej - walnal simmering. naprawa banalna. regulacja zaworow to tez proscizna, bo sa na srubkach. serwisowka podaje cisnienie sprezania jako prawidlowe w przedziale 4,2 - 7,8 atm (wyzylowany to on na pewno nie jest :) ). jezeli cos przy nim robic, to najczesciej pierdoly, typu lozyska itp. Najbardziej nawsciekalem sie tylko na gaznik, jak go rozregulowalem i potem dochodzilem przez 2 tyg, co bylo nie tak.

Edytowane przez thefex

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wow dzieki thefex za rozwianie moich watpliwosci teraz jestem pewien ze pierwsze moje enduro to bedzie klr 250 :crossy:) A teraz drodzy koledzy co mi powiecie o tym??

 

http://www.allegro.pl/item215795659_kawasa...250_enduro.html

 

 

Opłaca sie czy nie?? I bym miał prośbe jak ktos blisko mieszka zeby obejzał?? Prosze zalezy mi :cool:

 

Pzdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm widac ze zczochrana no i ten rocznik :icon_twisted: - szukaj dalej :bigrazz:

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakis na maksa z dupy wyjety ten Klekoter. chociaz.. wziac go i sprzedac na czesci, to by sie moze jeszcze zarobilo :)

 

malowane plastyki, jakis wiejski tjuning przedsprzedazowy.. kicha ogolnie, ale cena jak za sredniej klasy MZ-tke. jak pyrka i zawias dziala, to moze i jest sens go wziac. ja jednak dolozylbym troche i kupil cos porzadnego :buttrock:

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakis na maksa z dupy wyjety ten Klekoter. chociaz.. wziac go i sprzedac na czesci, to by sie moze jeszcze zarobilo

 

malowane plastyki, jakis wiejski tjuning przedsprzedazowy.. kicha ogolnie, ale cena jak za sredniej klasy MZ-tke. jak pyrka i zawias dziala, to moze i jest sens go wziac. ja jednak dolozylbym troche i kupil cos porzadnego

 

 

 

tak po przemysleniu to w sumie racja hehe :icon_razz::P A własnie thefex niechcesz swojej sprzedać ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chce, ale dopiero po wakacjach, bo jezdzic czyms musze :icon_razz:

mysle ze pod koniec wrzesnia bede go oglaszal na allegro, bo wtedy dostane ostatnia wyplate z pracy i zaczne sie rozgladac za jakas inna koza (XR 400/650R, WR 250/400)

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaczne sie rozgladac za jakas inna koza (XR 400/650R, WR 250/400)

 

CR , KX, YZ 500 :crossy: :crossy: :crossy: :buttrock: :crossy: :wink:

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...