Shinigami Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Specjalnie po to napisałem ten temat http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/163552-poradnik-ceny-i-numery-czesci-oem-kawasaki-aso/ i nawet sam go odwiedzałeś i nie wiesz co masz robić ? KLR 600 rocznik 1989 i 1988 ale nie podałeś rocznik swojego KLR więc mogłem tylko zgadywać. 41034-1128 To jest numer piasty ale, że cały sposób montażu koła i jego elementów zależy od tej części to wszystko powinno przejść między motocyklami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzikijazz Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Rocznik mojej klr 250 to 96, przydzwoniłem w październiku i uszkodziłem przednie koło. Pytam bo może ktoś zmieniał i wie z doświadczenia czy pasuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
posiadacz klr Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 (edytowane) witam :) miałem problem z moim kawasaki, gdyż miał za słabą iskrę na starym module więc kupiłem nowy moduł http://www.ebay.com/itm/CDI-MODULE-KAWASAKI-KL250-KLR250-250cc-ENGINE-1985-2005-MOTORCYCLE-CDI-MODULE-/281085488264?hash=item4172002c88 taki i tu się rodzi problem. Założyłem go podpiąłem i iskra jest, ale tak jakby za wcześnie (jak próbowałem kopnąć to kopka, starter nożny mi odbijał i teraz noga troche napiee***la). po długich godzinach spędzonych przy moto zacząłem eksperymentować i kiedy odpiąłem czujnik położenia wału (wtyczka z trzema kabelkami, jeden zielony od luzu) to iskra nadal jest... Nawet gdy podpiąłem tylko jedną wtyczkę do modułu, ten z 5 pinami to iskra była.. Czy możecie mi wyjaśnić dlaczego tak się dzieje?Czy ktoś z Was wie które piny, wtyki w kostkach modułu do czego służą, może macie jakis schemat. Coś w stylu ten pin jest od kabla WN itd. Najlepiej by było napisane na zdjęciu proszę pomóżcie :sad: edit. a i prosze nie mówcie mi że mam sam se poszukac które piny do czego służa bo już tyle stron przewaliłem i ch*** znalazłem :banghead: Edytowane 22 Kwietnia 2015 przez posiadacz klr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Motocykl wcześniej jeździł ? Grzebałeś przy rozrządzie ? Próbowałeś na pych ?Jeśli masz zdrowy tłok i przylgnie zaworowe a motocykl do tej pory jeździł to są dwie wersje. Pierwsza: Nie masz autodekompresatora i z normalną iskrą nie przebijesz kompresji. Druga: Zwyczajnie nie umiesz kopać czteropaka.Schemat elektryki jest w serwisówce i tam nie ma pinout'u tylko trzeba po kolorze ustalić. Z tego co widzę oprócz impulsatora są jeszcze dwa przewody z alternatora (może drugi sygnał) ale czarny i czarno/czerwony powinny być od impulsatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
posiadacz klr Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 (edytowane) Motocykl wcześniej jeździł ? Grzebałeś przy rozrządzie ? Próbowałeś na pych ?Jeśli masz zdrowy tłok i przylgnie zaworowe a motocykl do tej pory jeździł to są dwie wersje. Pierwsza: Nie masz autodekompresatora i z normalną iskrą nie przebijesz kompresji. Druga: Zwyczajnie nie umiesz kopać czteropaka.Schemat elektryki jest w serwisówce i tam nie ma pinout'u tylko trzeba po kolorze ustalić. Z tego co widzę oprócz impulsatora są jeszcze dwa przewody z alternatora (może drugi sygnał) ale czarny i czarno/czerwony powinny być od impulsatora.motocykl kupiłem rok temu i działał przez jakiś miesiąc , w sierpniu "zdechł", zaprowadziłem go do mechanika, wstawił on nową tuleje cylindra i założył nowe pierścienie, a tłoka nie mogłem dostać.Kompresje miał mierzoną przeszło 11 bar , wymienił membrane gaźnika, i łańcuszek rozrządu ale go nie odpalił. Motorek stał z 6 miesiecy u mnie w garażu bo już nie miałem pomysłów co robić. ostatnio znajomy zabrał się za elektrykę i uznał że musze kupic nowy moduł, kupiłem więc i myślę że te kable od modułu są pomieszane (moduł made in china) autodekompresator jest, bez deko ciężko jest kopać próbowałem na zapych, strzela z rury, słychać jakby chciał zagadać ale nie odpala rozrząd- tak grzebałem ze znajomym który jest mechanikiem ustawiliśmy wał w pozycji T, lewa zębatka z punktem z lewej strony w linii a prawa zębatka z punktem z prawej strony z pkt delikatnie podniesionym, tak jak w serwisówce edit. zastanawiam się teraz nad zgłoszeniem modułu na reklamacje, bo kolory wszystkie się zgadzają ale mogło być tak że są zamienione miejscami i jest ch** i dlatego ma iskrę wtedy kiedy jej mieć nie powinien. Edytowane 22 Kwietnia 2015 przez posiadacz klr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Jeśli to chiński moduł to wszystko jest możliwe. Równie dobrze mogłeś dostać coś od 650. Czy na nowym module iskra jest lepsza ? Bo tego nie opisałeś.Jak ustawialiście rozrząd to rozumiem, że przez lewą zębatkę masz na myśli tą po stronie wydechu i wzieliście pod uwagę, że po napięciu łańcucha rozrządu znaki przesuną się. Benzyna wymieniona po postoju ? Kroplówka wystarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
posiadacz klr Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Jeśli to chiński moduł to wszystko jest możliwe. Równie dobrze mogłeś dostać coś od 650. Czy na nowym module iskra jest lepsza ? Bo tego nie opisałeś.Jak ustawialiście rozrząd to rozumiem, że przez lewą zębatkę masz na myśli tą po stronie wydechu i wzieliście pod uwagę, że po napięciu łańcucha rozrządu znaki przesuną się. Benzyna wymieniona po postoju ? Kroplówka wystarczy. nie rozdrabniaj się tak, kiepem nie jestem, benzyna jest świeża oczywiście a iskra jest o wiele lepsza, jest bardzo jasna, słychać jak strzela( iskra) a wcześniej iskry nie dało sie zauważyc prawie (na starym module) teraz już wiem że ten moduł jest nie od tego motocyklaznajomy elektryk posprawdzał rezystancje pomiedzy kablami, w starym module się zgadzały jak w serwisówce, a w nowym wyniki były o wiele wyższe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meter30 Opublikowano 24 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 Mecze sie juz z miesiac z moim Klr-em 250 i dopiero teraz tu trafiłem, może mi pomożecie. Co do powyższego postu to mam moduł i stator do klr-a oryginał.Co do mojego moto- jeździł w porządku, tylko kopcił. Wymieniłem pierścienie i uszczelniacze głowicy i nie mogę go odpalić. Iskra jest, paliwo dochodzi, walki rozrzadu ok, zawory sie otwieraja, rozrzad ustawiony zgodnie z serwisowka i nic. Czasem coś dychnie przy kopaniu. Raz udalo mi sie go uruchomic ale nie mial w ogole sily, na dwojce nie mogl sie uciagnac. Z bezsilnosci wystawilem go na olx bo po co mi motor ktory nie jezdzi i nie umiem go zrobic. Ale moze ktos pomoze. Ja podejrzewam zle ustawiony rozrzad- kolo w wizjerze ustawione na litere T, walek wydechowy rowno z gorna czescia glowicy, walek dolotowy nieco powyzej gornej krawedzi. Czy mozliwe jest, ze fabryczne znaki sa zle nabite? Mam tez kl250 i jak w nim kiedys ustawilem zgodnie ze znakami to nie wchodzil na obroty. Przestawilem o 1 czy 2 zabki i jest super do dzis, caly czas jezdzi na tych ustawieniach, a znaki sie nie pokrywaja. Tylko w klr sa 2 walki, duzo wiecej kombinacji. Mozecie cos doradzic? Potwierdzic moja teorie? Moze ktos ma szanse zerknac jak u Was ustawiony jest rozrzad? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 12 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 Myślę, że masz podparte zawory. Wyreguluj i sprawdź kompresję. W kawasaki łatwo wypalić przylgnie zaworowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzikijazz Opublikowano 12 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 Mam problem z elektryką. Po odpaleniu motocykla światła poświecą kilka minut i znikają. Przełączę z krótkich na długie i pojawiają się po czym znowu wyłączają się. Przełączę przełącznikiem z powrotem i znowu są i tak w kółko. Raz świecą kilka minut a czasami klika sekund. Ma ktoś pomysł co to może być ? Dodam że światła włączają się automatycznie po odpaleniu silnika, włącznika nie ma a akumulator jest niesprawny, ładowanie ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowy04 Opublikowano 16 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2017 Sprzedam 2 silniki KLR 250 glowica 4 walki rozrzadu gaznik i duzo innych czesci z tego modelu :)Moze ktos potrzebuje prosze pisac :) http://tablica.pl/oferta/kawasaki-klr250-yz-kx-cr-rm-enduro-duzo-czesci-glowica-walki-na-czesc-CID5-ID5dnwt.html#37681aee58daj numer jestem zainteresowany częściami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIWOSZ0011 Opublikowano 17 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 (edytowane) Witam.Składam klr250 92r .Moto musiało przejść remont (tuleja+tłok+rozrząd+etc) pomimo tego ,że okablowanie było w kawałkach połatałem aby dało się odpalić i trochę rozruszać nowe części.(Nową) instalacje nabyłem z rocznika 94 lecz brakuje mi regulatora napięcia wiec nie zakładam jeszcze kabli(jak mają się palić to stare).Odprężnik nie działał chyba poprawnie bo musiałem go przełamywać ale odpalało aby poklekotać chwilę.Po2 miesiącach leżakowania chciałem odpalić a tu kicha.Iskra słaba to przy okazji zmieniłem świecę i tu zdziwienie- opór w kopniaku znikną(świeca dokręcona -przedmuchów niema)a kopie się dość łatwo.Ktoś tu pisał że 12latka odpali wiec nie wiem czy tak powinno być...?Moje pytania:1)-czy mogę podpiąć inny regulator typu tani chinol lub inny moto dla sprawdzenia układu aby się tylko piny zgadzały(z elektryka jestem na NIE)2)-posiadacie części (elektryka) na sprzedaż Edytowane 17 Marca 2017 przez PIWOSZ0011 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vaiper9 Opublikowano 21 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 Witam.Składam klr250 92r .Moto musiało przejść remont (tuleja+tłok+rozrząd+etc) pomimo tego ,że okablowanie było w kawałkach połatałem aby dało się odpalić i trochę rozruszać nowe części.(Nową) instalacje nabyłem z rocznika 94 lecz brakuje mi regulatora napięcia wiec nie zakładam jeszcze kabli(jak mają się palić to stare).Odprężnik nie działał chyba poprawnie bo musiałem go przełamywać ale odpalało aby poklekotać chwilę.Po2 miesiącach leżakowania chciałem odpalić a tu kicha.Iskra słaba to przy okazji zmieniłem świecę i tu zdziwienie- opór w kopniaku znikną(świeca dokręcona -przedmuchów niema)a kopie się dość łatwo.Ktoś tu pisał że 12latka odpali wiec nie wiem czy tak powinno być...?Moje pytania:1)-czy mogę podpiąć inny regulator typu tani chinol lub inny moto dla sprawdzenia układu aby się tylko piny zgadzały(z elektryka jestem na NIE)2)-posiadacie części (elektryka) na sprzedażWitam,mam problem z klr250 1992 rok,zakupiłem nie dawno ale dwa lata stal nie odpalany,wyczyścilem gaźnik,zawory luz mają ale nie mierzył,zimny nie chce za bardzo pali,gorący pali ale dzwoni poza tym coś w cylindrze,wyborem teraz filtr powietrza bo się rozlatywal,zalałem nowym olejem ale tylko 1 litr wlalem,czym to dzwonienie może być spowodowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
user223 Opublikowano 30 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2023 Witam mam problem z Kawasaki klr 250 1985. Wyrwało kołek na wałku rozrządu po przejechaniu 300km jakieś propozycje co się mogło stać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.