Shinigami Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 (edytowane) Siemka znow zaczalem meczyc kawe :wink: stwierdzilem ze zrobie szlif i posmigam a tu zonk bo srednica cylindra to 75.50 a wg namury tloki do ksf 250 maja nominaly od 68.40 do 69.15 :icon_rolleyes: ktos mi powie co jest grane ? Stary ja Cie normalnie w dyńke siekne xD Zainteresowany wie o co chodzi :icon_twisted: Generalnie moja tragedia z remontem zakończyła się happy endem :P Motocykl znowu jara jak smok i jeździ jak blyskawica :wink: Objaw - Nie zapalaPrzyczyna - Lewe powietrze, słaba iskra przez kiepskie zmasowanie przewodów, luźna i brudna fajka, źle wyregulowane zawory, zniszczone przewody modułu zapłonowego. Generalnie i tak musze zabulić za nowe części koło 100zł bo lewe powietrze nadal męczy ale 387zł za cewke to przegięcie, pomęcze jeszcze tą bo chyba jednak działa. Mam też problem z przegrzewaniem, strasznie się fura gotuje ale to chyba kwestia regulacji. Edytowane 9 Października 2008 przez shiningami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 Witam!Pisze w imieniu brata.Kupił sobie truposza, zwanego inaczej KLR250.Niby super stan - wymienionie wałki, itp.Po rozkreceniu okazało się, że nie jest tak kolorowo. A teraz do rzeczy. Czy ktoś z Was orientuje się, gdzie można TANIO kupić łańcuszek rozrządu ( jak narazie wszystkie, które widziałem to koszt ok. 300zł)?Potrzebuję jeszcze napinacz łańcuszka.I najlepiej wałki rozrządu albo całą głowice - piszę to tutaj, bo być może ktoś z Was ma takie coś na zbyciu. Pozdrawiam KszyHoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 lancuszek w oryginale kosztuje 100 zl Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 lancuszek w oryginale kosztuje 100 zl Masz może jakiś konkretny adres? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2009 Ja z miejsca mogę powiedzieć, wałków nowych za chiny ludowe nie kupisz, wszyscy napawają nawet ameryknie, można mieć nowe KUTE za 300 DOLARÓW sztuka jeśli mnie pamięć nie myli, resztę głowicy można znalezć w dobrym stanie z rozebranych sprzętów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rem0veR Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 Witam Mam małe pytanko. Może trochę zboczę z tematu ale czy może mi ktoś powiedzieć czym różni się zawór wydechowy od ssącego? Chodzi mi dokładnie o skład - czy wydechowy jest jakoś mocniej utwardzony, czy np. ssący można dać na miejsce wydechowego (jeśli mają identyczne wymiary). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 Witam Mam małe pytanko. Może trochę zboczę z tematu ale czy może mi ktoś powiedzieć czym różni się zawór wydechowy od ssącego? Chodzi mi dokładnie o skład - czy wydechowy jest jakoś mocniej utwardzony, czy np. ssący można dać na miejsce wydechowego (jeśli mają identyczne wymiary). Mi w serwisie kawasaki w wa-wie powiedzeli że ssące i wydechowe do mojej kawy są takie same i niczym sie nie różnią. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rem0veR Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 (edytowane) No ale na ssących jest inna temperatura niż na wydechowych i nie wiem właśnie czy można tak kombinować :smile: Bo potem mogą być opłakane skutki jeśli takowy zawór np. pęknie pod wpływam zbyt wysokiej temperatury. I dlatego przyszedłem z tym pytaniem tu i czekam na konkretną odpowiedź - tak lub nie. :icon_biggrin: A jeszcze 2 pytanie. Gdzie mogę kupić tłok + pierścienie + sworzeń i jaka bd tego cena? Edytowane 3 Maja 2009 przez Rem0veR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 Zestaw tłokowy Wossnera 450zł ale nie wiem gdzie. Zaworami nie mieszaj bo ja kupowałem i są wyraźnie oznaczone IN, EX. Różnią się z wyglądu i na warsztacie wspominali coś o dodatkowej zewnętrznej powłoce ale wyleciało mi z głowy coś na temat szczegółów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rem0veR Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 Witam Znowu potrzebuję Waszej pomocy. Otóż mam problem z gaźnikiem (dokładnie z pływakiem i iglicą). Problem polega na tym że paliwo wylewa mi się przez przelew, tak jakby iglica nie tamowała dopływu paliwa do gaźnika. Dzieje się też to podczas jazdy. Natomiast jeśli wleje 2-3l to nic sie nie dzieje. Dzisiaj zatankowałem cały bak i nie mogłem jeździć wgl bo cały czas benzyna sie lała. Więc pytanie: jak wyregulować pływak aby domykał on wystarczająco iglicę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1373015 brachol sprzedaje swoją kawe jak by był ktoś zainteresowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_stanek Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 Witam wszysykich!! Odkupię głowice razem z zaworami i wałkami rozrządu do klr 250 . Wałki rozrządu wytarły się i mają luzy ,zresztą też nie jest najlepiej . A może ktoś wie gdzie można zregenerować te części. Jak macie coś z tego na zbyciu to dajcie znać gg 5044153 tel. 669374954 napewno oddzwonię. Błagam pomóżcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 Witam. Nie wiecie gdzie moge dostac tłok, korbowód i uszczelki do KLRa 250? Z góry dziękuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
junge Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Witam, mam problem z moją KLR 250, mianowicie nie trzyma obrotów. Jak zatrzymam się i puszczę całkowicie manetkę to najpierw trzyma wyższe obroty (ok 5 sekund) a potem spadają aż całkiem gaśnie. Nie ma znaczenia czy ciepła czy zimna. Czy ktoś wie o co chodzi? Drugie pytanie: łatwo zmienia mi się biegi bez sprzęgła - czy tak można jeździć czy też odwrotnie - nie należy zmieniać biegów bez użycia sprzęgła? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Wyczyść i wyrególuj gaźnik, może ciągnać też lewe powietrze, warto sprawdzić też filtr powietrza. Biegi bez sprzegła można czasami wrzucać jak jedzie się wolniej, ale przy wyższych obrotach może się zdazyc ze najdzie tryb na tryb i wtedy wiadomo co się stanie. Też czasem wrzucam bez sprzegła, ale to tylko czasami, lepiej uzywać sprzęgła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.