Skocz do zawartości

WSZYSTKO O KAWASAKI KLR 250


Rekomendowane odpowiedzi

Siemka znow zaczalem meczyc kawe :wink: stwierdzilem ze zrobie szlif i posmigam a tu zonk bo srednica cylindra to 75.50 a wg namury tloki do ksf 250 maja nominaly od 68.40 do 69.15 :icon_rolleyes: ktos mi powie co jest grane ?

 

Stary ja Cie normalnie w dyńke siekne xD Zainteresowany wie o co chodzi :icon_twisted:

 

 

Generalnie moja tragedia z remontem zakończyła się happy endem :P Motocykl znowu jara jak smok i jeździ jak blyskawica :wink:

 

Objaw - Nie zapala

Przyczyna - Lewe powietrze, słaba iskra przez kiepskie zmasowanie przewodów, luźna i brudna fajka, źle wyregulowane zawory, zniszczone przewody modułu zapłonowego.

 

Generalnie i tak musze zabulić za nowe części koło 100zł bo lewe powietrze nadal męczy ale 387zł za cewke to przegięcie, pomęcze jeszcze tą bo chyba jednak działa.

 

Mam też problem z przegrzewaniem, strasznie się fura gotuje ale to chyba kwestia regulacji.

Edytowane przez shiningami
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam!

Pisze w imieniu brata.

Kupił sobie truposza, zwanego inaczej KLR250.

Niby super stan - wymienionie wałki, itp.

Po rozkreceniu okazało się, że nie jest tak kolorowo.

A teraz do rzeczy. Czy ktoś z Was orientuje się, gdzie można TANIO kupić łańcuszek rozrządu ( jak narazie wszystkie, które widziałem to koszt ok. 300zł)?

Potrzebuję jeszcze napinacz łańcuszka.

I najlepiej wałki rozrządu albo całą głowice - piszę to tutaj, bo być może ktoś z Was ma takie coś na zbyciu.

 

Pozdrawiam KszyHoo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 5 tygodni później...

Ja z miejsca mogę powiedzieć, wałków nowych za chiny ludowe nie kupisz, wszyscy napawają nawet ameryknie, można mieć nowe KUTE za 300 DOLARÓW sztuka jeśli mnie pamięć nie myli, resztę głowicy można znalezć w dobrym stanie z rozebranych sprzętów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Witam

Mam małe pytanko.

Może trochę zboczę z tematu ale czy może mi ktoś powiedzieć czym różni się zawór wydechowy od ssącego? Chodzi mi dokładnie o skład - czy wydechowy jest jakoś mocniej utwardzony, czy np. ssący można dać na miejsce wydechowego (jeśli mają identyczne wymiary).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam małe pytanko.

Może trochę zboczę z tematu ale czy może mi ktoś powiedzieć czym różni się zawór wydechowy od ssącego? Chodzi mi dokładnie o skład - czy wydechowy jest jakoś mocniej utwardzony, czy np. ssący można dać na miejsce wydechowego (jeśli mają identyczne wymiary).

Mi w serwisie kawasaki w wa-wie powiedzeli że ssące i wydechowe do mojej kawy są takie same i niczym sie nie różnią.

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale na ssących jest inna temperatura niż na wydechowych i nie wiem właśnie czy można tak kombinować :smile:

Bo potem mogą być opłakane skutki jeśli takowy zawór np. pęknie pod wpływam zbyt wysokiej temperatury.

I dlatego przyszedłem z tym pytaniem tu i czekam na konkretną odpowiedź - tak lub nie. :icon_biggrin:

 

A jeszcze 2 pytanie. Gdzie mogę kupić tłok + pierścienie + sworzeń i jaka bd tego cena?

Edytowane przez Rem0veR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zestaw tłokowy Wossnera 450zł ale nie wiem gdzie. Zaworami nie mieszaj bo ja kupowałem i są wyraźnie oznaczone IN, EX. Różnią się z wyglądu i na warsztacie wspominali coś o dodatkowej zewnętrznej powłoce ale wyleciało mi z głowy coś na temat szczegółów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Witam

Znowu potrzebuję Waszej pomocy.

Otóż mam problem z gaźnikiem (dokładnie z pływakiem i iglicą).

Problem polega na tym że paliwo wylewa mi się przez przelew, tak jakby iglica nie tamowała dopływu paliwa do gaźnika. Dzieje się też to podczas jazdy. Natomiast jeśli wleje 2-3l to nic sie nie dzieje.

Dzisiaj zatankowałem cały bak i nie mogłem jeździć wgl bo cały czas benzyna sie lała.

Więc pytanie: jak wyregulować pływak aby domykał on wystarczająco iglicę?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam wszysykich!!

Odkupię głowice razem z zaworami i wałkami rozrządu do klr 250 . Wałki rozrządu wytarły się i mają luzy ,zresztą też nie jest najlepiej . A może ktoś wie gdzie można zregenerować te części. Jak macie coś z tego na zbyciu to dajcie znać gg 5044153 tel. 669374954 napewno oddzwonię.

Błagam pomóżcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Witam,

mam problem z moją KLR 250, mianowicie nie trzyma obrotów. Jak zatrzymam się i puszczę całkowicie manetkę to najpierw trzyma wyższe obroty (ok 5 sekund) a potem spadają aż całkiem gaśnie. Nie ma znaczenia czy ciepła czy zimna. Czy ktoś wie o co chodzi?

 

Drugie pytanie:

łatwo zmienia mi się biegi bez sprzęgła - czy tak można jeździć czy też odwrotnie - nie należy zmieniać biegów bez użycia sprzęgła?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyczyść i wyrególuj gaźnik, może ciągnać też lewe powietrze, warto sprawdzić też filtr powietrza.

Biegi bez sprzegła można czasami wrzucać jak jedzie się wolniej, ale przy wyższych obrotach może się zdazyc ze najdzie tryb na tryb i wtedy wiadomo co się stanie. Też czasem wrzucam bez sprzegła, ale to tylko czasami, lepiej uzywać sprzęgła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...