Greedo Opublikowano 28 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2003 Ludzie!!!! Mam wreszcie wolne obroty w simsonie!!! Ciesze sie z tego cholernie bo przez pare miesiecy nie udalo mi sie ich ustawic, az w koncu stało sie Dodam ze gaznik mam stary i do wymiany wiec jest to moj sukces Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypherius Opublikowano 28 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2003 gratuluje :( ja na razie szukam iskry u siebie i tez reguluje gazniK :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość joserodo Opublikowano 28 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2003 Ja już od miesiąca próbuje ustawić wolne obroty, ale moto pochodzi chwilę po czym i tak gaśnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 28 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2003 Ja już od miesiąca próbuje ustawić wolne obroty, ale moto pochodzi chwilę po czym i tak gaśnie.Mam dokladnie to samo:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Redas Opublikowano 28 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2003 dlatego Ci co jezdza jawkami powinni zmieniac gazniki na rmetowskie od motorynek.Nie ma najmniejszych problemow z ustawieniem wolnych obrotow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 28 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2003 dlatego Ci co jezdza jawkami powinni zmieniac gazniki na rmetowskie od motorynek.Nie ma najmniejszych problemow z ustawieniem wolnych obrotowJa mam gaznik zmieniony tylko nie od motorynki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fenekm Opublikowano 28 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2003 a mi na wolnych obrotach pieknie chodziale tez miałem problem wczesniej, wina była pierścieni i tłoka niexle zuzyty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypherius Opublikowano 28 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2003 m16 od czego masz gaznik ? od hayabusy ? ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 29 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2003 Od jawy tylko wiekszej ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość joserodo Opublikowano 29 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2003 dlatego Ci co jezdza jawkami powinni zmieniac gazniki na rmetowskie od motorynek.Nie ma najmniejszych problemow z ustawieniem wolnych obrotow Wątpliwa sprawa> Jak to się ma do mocy. Jeżeli teraz mam gaźnik o przelocie 17 mm (od Jawki orginalny) i zmienię go na 12 mm (takie były w motorynkach) to czy moc czasem nie pójdzie w dół? Chyba raczej tak! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Redas Opublikowano 30 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2003 Jose ja sie najezdziłem i na motorynkach i na ogarach,wiec nie mow mi ze moc spadnie.Wystarczy ze na Ogarze strzelisz ze sprzegla to Ci stanie gume ,chcesz zeby gume palil nie ma najmniejszego problemu.Zauwaz ze sa to silniki 50 ccm.To dlaczego niektorzy zakladaja gazniki od Jawy TS do Junkersa??BO oba motocykle maja pojemnosc 350 ccm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.