delta Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 Powiedzcie prosze którego mini bika wybrać Cross-a czy Ścigacza ?? POZYTYWY NEGATYWY :cool: Serdecznie dziękuje za Odpowiedzi :biggrin: POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pixel Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 A co lepsze?Kosiarka spalinowa żółta czy czerwona :cool: :biggrin: Dla mnie to jest to samo ale musisz sobie odpowiedzieć czym się bardziej interesujesz.Może "cross" będzie troche wiekszy bo ten "sportowy"to jest tak mały ze szok :smile: Serdecznie witam na 4um.Pozdrawiam :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 Osobiście jeździłem tylko na crossie. Ale czy one nie mają takich samych ram tylko obudowy inne ? pozdr. Cytuj Pozdrowienia z Kołobrzegu, europejskie miasto, ceny niemieckie pogoda angielska :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 Chyba nie, bo ścig jest mniejszy :biggrin:Jeżeli koło siebie masz jakiś duży plac z fajnym asfaltem to bierz ściga, polatasz trochę na kolanie :bigrazz: :clap: :D A jak nie masz a są tylko dziurawe dróżki i place z piachem itp. to bierz crossa - bardziej uniwersalny :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernik17 Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 Ja bym wybral crossa jest bardziej praktyczny od scigacza . Pasuje na nasze polskie drogi :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 a ja doszedłem do wniosku że motorynkę zreanimuję :D wkońcu jest niewiele większa od mini Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 oczywiscie ze cross w końcu to prawie też maszyna dla prawdziwych twardzieli :D :buttrock: :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 enduromaster no i dobrze, przynajmniej nie będziesz mieć awarii ciągle chociaż ... heheAle pewnie łatwiej naprawić samemu katryne niż te mini gówienko :D pozdr. Cytuj Pozdrowienia z Kołobrzegu, europejskie miasto, ceny niemieckie pogoda angielska :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 2 kumpli wlasnie dostalo dzisiaj takieszczerze mowiac to to jest rzeznia tym jechac, jeden na pierwszej jezdzie sie pozdzieral juz hehehhja o maly wlos tez Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 (edytowane) No tak o wywrotke bardzo łatwo. Jimmy a co kupili crossiki czy ścigi ?Ps. Jak koledzy nie chcą, żeby im się rozleciały po dniu jeżdzenia to przczytaj sobie ostatnie posty w temacie o mini bikach tam ładnie jest napisane co zrobić by się nie rozsypał. pozdr. Edytowane 24 Maja 2007 przez Magik Cytuj Pozdrowienia z Kołobrzegu, europejskie miasto, ceny niemieckie pogoda angielska :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 (edytowane) Ja rozwiązałem troche problemów :biggrin:A mianowicie - wlałem prosto do cylindra wahę i zaczął odpalac, ale jak przepalił to co tam było do gaśnie nadal.Wyczyściłem dysze - nic to nie dało, zdjąłem więc kranik, przeczyściłem go a potem zabrałem się za filtr paliwa, który mi się ... rozwalił :buttrock: :buttrock:Muszę kupic nowy, potem przeczyscic jeszcze otwór w baku i powinno byc okej :icon_evil: Czy do tego gówienka mogę włożyc najzwyklejszy filtr paliwa czy musi byc jakis specjalny? EDIT:Whoops, pomyliłem tematy :buttrock: Edytowane 25 Maja 2007 przez Qóba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 kupili crossy, odrazu po zalaniu paliwa zobaczylismy ze chinczycy zapomnieli skleic filtr paliwa :banghead:szczerze to gowno, ale fajnie sie po wsi smigahehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzia Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 CROSSA!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pucek123123 Opublikowano 26 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2007 Ja też uważam że cross praktyczniejszy. Przynajmniej możesz zjechać w teren i "pokrosować" troche :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik Opublikowano 26 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2007 No nie wiem czy cross praktyczniejszy. Ja jak bym kupował to bym nie patrzył na to którym ew. dało by się wjechać w miękki teren tylko ten który jest wyższy. Bo tym gówienkiem i tak się nie da pośmigać nawet w lesie. Ale nawet na drogi polne to raczej cross byłby lepszy. pozdr. Cytuj Pozdrowienia z Kołobrzegu, europejskie miasto, ceny niemieckie pogoda angielska :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.