B&TCUSTOMS Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 ROZEBRAŁEM GAZNIK OD STRONY PŁYWAKA WYCIĄGŁEM PŁYWAK ZAWOREK ZŁOZYŁEM KRECCE I PALIWO WLOTYEM POWIETRZA WYCIEKA CO ZROBIC CO SIE STAŁO ROZEBRAŁAEM GAZNIK Z PIERWSZEGO CYLINDRA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 no to cos zle poskladales, jezeli wczesniej tego nie bylo. Z tego co piszesz nie zamyka zaworek i podczas krecenia poziom paliwa w komorze gaznika jest na tyle wysoki ze sie przelewa z gaznika. PS. Czy cos tam doginales, rozginales ? Byc moze cos zgubiles ? Maszyna w ogole odpala ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDY Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Bywa i tak. Jeśli nie odpali to trzeba wykręcić świecę i zobaczyć czy jest mokra czy sucha. jeśli jest sucha to chyba trzeba jeszcze raz rozebrać gaźnik i zobaczyć gdzie przyczyna. Jak będzie mokra to wyczyść ją szczotką i najlepiej drugą też wykręć i oczyść. Zakręc chwilkę rozrusznikiem przy wykręconych świecach. Odczekaj jakiś czas i skręć wszystko do kupy. Spróbuj odpalić bez ssania. Dopiero jak nie będzie chciał daj ale z umiarem. Paliwo powinno przestać cieknąć jak silnik będzie pracował. Pojeździsz trochę i powinno wrócić do normy. Uważaj z ogniem MOŻE SIĘ ZAPALIĆ. Rób to na zewnątrz i z gaśnicą. Co jakiś czas sprawdzaj podczas jazdy czy pokazuje się paliwo pod puszką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sergio Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 bardzo czesto bywa tak ze paliwo przecieka prez łoże zaworka iglicowego..na tym łożu jest o-ring ktory pod wplywem uciekajacych lat kurczy sie i zaczyna przepuszczac paliwo przez gaznik...jesli nie to to masz nieszczelne zaworki iglicowe...pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 (edytowane) Czy ogladales w jaki stanie jest sam stozek zaworka i jego gniazdo ?Jezeli stozk jest wygnieciony to moze jedno rozlozenie i zlozenie spowodowalo ze zaczal ciec.Drugi powod to paproch ktory sie dostal miedzy stozek zaworka i gniazdo.Mam nadzieje ze nie ruszales jezyczka plywaka ustawiajacego poziom paliwa w komorze plywakowej. Adam M.PS. Sprawdz olej, bo jezeli duzo paliwa sie tam dostalo i np smierdzi benzyna przez korek wlewowy oleju, to trzeba go wymienic. Edytowane 21 Maja 2007 przez Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B&TCUSTOMS Opublikowano 22 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 Oki już wszytsko ok, okazało sie że w drugim gaźniku spadł zaworek iglicowy i zalewało już wszytsko poskładane i nie cieknie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.