drapik83 Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 Witam mam pytanko czy można się pozbyć tej puszki tłumika i poprowadzic rury bezpośrednio omijając to dranstwo bo mam tak zgnite że jak rusze to się rozsypie iczy można jakoś wyciszyć moją viagrę?? z góry dzięki za rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B&TCUSTOMS Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 tak mozesz to wywalic tylko rurki z tłumika które ida do neij zaslep i ustaw gazniki poniewaz to jest puszka wyrównania cisnien i trze4ba regulowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 usunąć puszkę tłumika można, ale jeśli tylko masz taką możliwość, to niech to zrobi warsztat który a/ robi tłumiki, b/ ma jakieś doświadczenie z motocyklami. o ile pamiętam był taki w gliwicach, w czasach virago sam się tam wybierałem (puszki lubią rdzewieć, w takim głupim miejscu są)a co do wyciszenia: jak wyjmiesz puszkę, to będzie głośniejsza. jeśli chcesz mieć "fabryczny" dźwięk, to pozostaje dorobienie nowej puszkijsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz 6 Opublikowano 14 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 cześć co do puszki moja jusz padała miałem ostatnio czas i zrobiłem sobie nowa puszkę orobiłem się ale dałem jej radę .był problem rzeby ja dopasowac rzeby były odpowiednie szczeliny jak przedtem.wyszła fajnie z blahy 2 spawałem ją migomatem ,sprawdzałem szczelność ,zalałem ją wodą czy nieprzecieka i wszystko w porządku przy okazj wywaliłem końcówki tumikowe po cholere one .nabrała specyficznego dziwięku całkiem,całkiem.co do tej beczki orginalnej to jest całkiem pusta dwie ścianki są oklejone cienką ścianką mojm zdaniem jedna rurka co jdzie w beczkę jest za duga,dochodzi do cianki za blisko i grzeje tumik w iedno miejsce i wtym miejscu się mi przepalił. obciołem tą rurkę 5 cm. i dorobiłem ściankę ktura będzie rozbijac pierwszą falę podmuchu z rury na cały tumik a nie na jedno miejsce mam prośbę jerzeli komuś przeszkadzają moje błędyniech spojrzy w lustro i pomyśli zanim zrobi coś głupiegoniech nie odpisuje. :buttrock: :crossy: :crossy: :crossy: :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zygi12 Opublikowano 15 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2007 cześć co do puszki moja jusz padała miałem ostatnio czas i zrobiłem sobie nowa puszkę orobiłem się ale dałem jej radę .był problem rzeby ja dopasowac rzeby były odpowiednie szczeliny jak przedtem.wyszła fajnie z blahy 2 spawałem ją migomatem ,sprawdzałem szczelność ,zalałem ją wodą czy nieprzecieka i wszystko w porządku przy okazj wywaliłem końcówki tumikowe po cholere one .nabrała specyficznego dziwięku całkiem,całkiem.co do tej beczki orginalnej to jest całkiem pusta dwie ścianki są oklejone cienką ścianką mojm zdaniem jedna rurka co jdzie w beczkę jest za duga,dochodzi do cianki za blisko i grzeje tumik w iedno miejsce i wtym miejscu się mi przepalił. obciołem tą rurkę 5 cm. i dorobiłem ściankę ktura będzie rozbijac pierwszą falę podmuchu z rury na cały tumik a nie na jedno miejsce mam prośbę jerzeli komuś przeszkadzają moje błędyniech spojrzy w lustro i pomyśli zanim zrobi coś głupiegoniech nie odpisuje. :) :crossy: :crossy: :crossy: :crossy: Cos mi sie zdaje kolego ze twoje porady przeróbki tlumika nie sa zbyt przemyslane.Długosc kolektorów z obu cylindrów musi byc taka sama do prawidłowej pracy silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartic Opublikowano 15 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2007 jasne, że można!!:notworthy:ja usunąłem! i zespawałem wydechy (wcześniej już i tak puste)... tylko wiesz... niby chodzi jak LITR! ale k...a na długą trasę to obowiązkowo zatyczki do uszu... no i obowiązkowo regulacja gaźników po tym zabiegu, bo będzie ci strzelać, co bardzo wk...urza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDY Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 Można. Miałem takie wydech. Był to jakiś niemiecki tuning. Były baaaaardzo głośne. Rozpoznawalne ze sporej odległości. Ale też męczące. Z tego powodu zmieniłem na oryginał. W sumie dość proste rozwiązanie. Czyli w zasadzie wolny wydech z przedmuchem pomiędzy tłumnikami. Zaleta to miejsce na centralny podnóżek i chyba troszke większa moc. Gwarantowany problem na przeglądach technicznych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.