nazirro Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 witam. czy przy regulacji zaworów za każdym razem trzeba wymienić uszczelkę pod kapą ? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dario.G Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 Niekoniecznie, nawet jesli stara zacznie przepuszczac mozna ja posmarowac silikonem i bedzie ok. No chyba ze jest juz masakrycznie skapciala :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 Nie .Przy składaniu podobno należałoby uszczelkę lekko potraktować silikonem . Ale tylko w miejscu gdzie są te półokrągłe wypełnienia . Chociaż ja zawsze składam na sucho i nic nie cieknie , a to ten sam silnik co Twój .Uważaj jak będziesz przykręcał śruby pokrywy zaworowej . Niby łeb duży ale średnica gwintu mała . Jest to mylące i łatwo zniszczyś gwint , jak to było w moim przypadku .Teraz dokręcam lekko , i trzyma , nic się nie odkręca . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nazirro Opublikowano 14 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 dzięki za szybką odpowiedź . jutro sprawdzę zaworki :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDY Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 Dokładnie wytrzyj uszczelkę do sucha (dekiel i głowicę też). Silikon dawaj we wgłebienie dekla zaworowego. Równomiernie go rozprowadź. Jeśli uszczelka jest symetryczna tu możesz ją odwrócić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 No w sumie można i silkonem... :( Ja tam zawsze wolę dać nową i nie babrać się w silikonie (nie jest aż tak droga...) Uszczelka twardnieje ze starości i temperatury.. A widok zarzyganej olejem głowicy nie należy do najefektowniejszych... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 (edytowane) A widok zarzyganej olejem głowicy nie należy do najefektowniejszych...tak samo jak upaćkanej w jaskrawym silikonie :)Ja smarajue cieniutki silikonem(przez igle lekaską) i mi sie nic nie poci, a jak kupiłem moto to tylny gar byl lekko usmarowany mokrym kurzem :) Edytowane 14 Maja 2007 przez kiki Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JĘDRZEJ Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 Uszczelka do mojego sprzęta kosztuje ponad 70 zeta, tak więc wymiana za kazdym razem po otwarciu dekla nie wchodzi w grę.Też stosuje z powodzeniem silikon,z tym,że jedna uwaga ,zawsze trzeba odtłuścić powierzchnie na które kładziemy silikon.Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Z Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 Uszczelka jest wielokrotnego użytku i tak jak już ktoś napisał powinna być smarowana silikonem w miejscach zaślepek przy wałkach rozrządu i tylko tam. Trzeba ja wymienić jak jest stwardniała i popękana, zazwyczaj musi mieć sporo ponad 10 lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 zazwyczaj musi mieć sporo ponad 10 lat. Oj... tu bym polemizował... ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.