qba Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Maszyna dla prawdziwego mężczyzny to np dr600 + kufry + opony szosowe W kufry ładujesz cegły zeby moto ważyło ze 250 kg. Potem w teren jazda. Łyse opony będą dostarczały skrajnie ekstremalnych odczuć i wrażeń, cegły poprawią trakcje a przy podnoszeniu będzie potrzebny prawdziwy mężczyzna :) Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skubi Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 :crossy: Poczytaj se:http://kml.enduro-adventure.com/opisy.htm Może coś Ci się w tej mózgownicy poukłada :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG x] Opublikowano 13 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Skubi, Baron, Nitomen. Dzieki za powazne wypowiedzi. Reszta to dzieci i nie kumaja za bardzo o co biega... Potrafia tylko pieprzyc od rzeczy... Chyba zdecyduje sie jednak na DR650... Maszyna naprawde oryginalna. I na poczatek wystarczy. Mysle ze wiele sie naucze przy tej maszynie. Pozniej chyba przyjdzie czas na XR 650 albo cos bardziej wyczynowego. Zobaczymy jeszce... Do zobaczenia na trasie :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mutomb Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Mialem DR650RE. Przyznaje ze do pelnego hardocre'u jej troche brakuje ale jesli chodzi o zywotnosc to wiele potrafi wytrzymac :icon_rolleyes:. Mysle ze dla poczatkujacego to calkiem niezly wybor a i czesci po przystepnych cenach jest mnostwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skubi Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 Powiem też w ten sposób - jazda w pojedynkę szybko się nudzi. Zaczniesz szukać ludzi w swojej okolicy, którzy też endurzą. Teraz jest pewna kwestia - znajdziesz ludzi na 600-tkach czy na bardziej wyczynowych i lżejszych maszynach. Pogoń na sześćsetce za lekkimi i zwinnymi maszynami mija się z celem, szkoda kloca, połamie się. Chodzi mi o jedno - jeśli ktoś niedaleko Ciebie też endurzy, kup moto, które będzie miało podobne możliwości do jego sprzętu. Taka mała dygresja :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG x] Opublikowano 14 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 Noo wlasnie moi kumple z okolic smigaja na DR 600, Klr 650, xt 600, ttr 600 i DR800Big(odziwo daje rade :crossy: ). Kupie DR 650. Mam nadzieje ze nauczy mnie sporo ten motocykl :biggrin: Moze kiedys sie spotkamy gdzies na trasie?? Moze jakis zlocik:D:D Moze nawet w pogoni za lisią kitą :biggrin: Sprawdzimy czy DR-ka czegos mnie nauczyla :icon_biggrin: :biggrin: :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 (edytowane) za 8 koła to LC4 (roczniki 95' w zwyż). XR 600 spoko moto, ale 8k bym nigdy za to nie dał, tak samo za tt-r a nawet gdyby to było z 00' powód? XR z 93, 95 i 00 nie mają praktycznie rzadnych różnic, to jest singiel więc jedno i drugie może być zajechane, jak i może być w dobrym stanie (zależy czy ktoś robił remont czy nie). Lc4 mocowo całkiem co innego (np. mocowo), chłodzenie wodą, heble brembo, które nawet hamują, a nie tylko spowalniają:D zawias WP i takie tam inna ciut klasa. Edytowane 14 Maja 2007 przez Lucass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 ttr ma dlatego silnik nie zmieniany od 83 roku bo jest zajebisty. hample też brembo Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG x] Opublikowano 14 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 Tak sobie porownuje DR 650 i XR 600. XR600 jest znacznie lzejszy od DR przy tej samej mocy i momencie obrotowym.XR pewnie ma znacznie wieksze odejscie. Pytanie teraz takie. Ktory jest bardziej niezawodny?? Z tego co wiem to XR wymaga troche wiekszej uwagi. Czy mam racje?? W sensie serwisów... I ktory z nich jest bardziej ekonomiczny?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skubi Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 Siemka! Przyznam, że nadal nie mogę wyczuć, czego wymagasz od moto. Ok, wiemy, że chcesz 600-tkę. W porzo. Kolejnym kryterium dla wielu, wielu ludzi byłaby masa motocykla. Tu wybór wydaje się oczywisty - DR 650 = 176 kg, XR 600 = 140 kg. Nic nie wspominasz o zastosowaniu moto na dalsze wypady drogami asfaltowymi, więc wybór musi być jeden - biorę to moto, które bardziej nadaje się w teren, a tu bezapelacyjnie wygrywa XR. Silnik w XR jest niemal identyczny jak w XL600R, którą to maszynę posiadam. Powiem tak, spalanie 5l/100km przy jeździe 60% asfalt, 40% teren. Z tym że nie katuję zbyt mocno sprzętu. Moja jazda jest na 2/3 gwizdka. Natomiast częsta jazda w miasto, krótkie przebiegi połączone z rozgrzewaniem silnika są powodem tego, że spalanie od razu wzrasta ponad 6l/100km.Wymiana oleju sporo częściej jest w XR niż w DR. Zgoda. Ale czy naprawdę te 1500 km po terenie w przypadku XR do kolejnej zmiany oleju tak szybko się zrobi? P.S. Może jesteś zainteresowany Hondą XL600R? W razie czego służę swoją do odsprzedania za 4 tysiaczki zł z kawałkiem :)Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 Widzisz a Ty cały czas wybierasz endirko turystyczne które chcesz katować w terenie. Tanie w utrzymaniu i wytrzymałe pod względem silnikowym są xr i tt/ttr Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bohen Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 Tanie w utrzymaniu i wytrzymałe pod względem silnikowym są xr i tt/ttr qpa - możesz wyjaśnic czym sie różni tt od ttr :( Sorry że tak sie wtrące. Cytuj Stare motocyklowe przysłowie mówi: jak się nie wywrócisz.....to se nie poleżysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 ttr jest produkowana od 98 roku troche zmieniny wygląd, coś tam w silniku wydech lepsza zawiecha i troche niższa waga. Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG x] Opublikowano 15 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 Ok. Jednak pozostane przy DR 650, a juz calkiem super by bylo gdyby to bylo !!!DR650 Dakar!!! Gdyz bede takze sporo jezdzil po asfaltach... Dla mnie jednak to chyba bedzie najlepsze wyjscie. Tylko teraz wez znajdz nie zakatowanego sprzeta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baron Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 ' date='15 maj 2007 - 12:28' post='909255']Dla mnie jednak to chyba bedzie najlepsze wyjscie. Pozostaje tylko życzyć żebyś za rok pisał to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.